Olen nähnyt usean ihmisen ostaneen ilmanpuhdistimen - luulevatko oikeasti että se auttaa???
Voi tietysti olla myös kevään allergiakausi, mutta hiukan epäilyttää.
Kommentit (8)
Täällä kun kökkii päivät sisällä, niin huomaa, miten pölyistä jne ilma oikein onkaan.
Mieti nyt. Jos naapurisi polttas tupakkaa niin kyllä se haju leviää sunkin kämppään. Sama se on korona vIIruksen kanssa.
Ja ainakin mun hieno 699,00 euron Philips AC4236/10 ilmanpuhdistin jonka saa nettiin ja voi ohjata appsin kanssa puhdistaa 99.99% h1n1 viiruksista. Ihan erinomainen ostos johon olen ollut todella tyytyväinen.
Philips ilmanpuhdistimen 3D-ilmankierrätys takaa nopean ja tehokkaan puhdistuksen. Nopea ja tehokas puhdistus uudella 3D-ilmankiertojärjestelmällä, jossa on kierteinen ilmanpoistoaukko. Ilmanpuhdistin puhdistaa ilman 20 m²:n huoneessa alle 6 minuutissa.
Tämä saa siis gigantista. Löytyy heti varastosta. Suosittelen kyseistä liikettä. Aina on hyvin ammattitaitoiset myyjät jotka ovat oman alansa erikoisasiantuntijoita.
Kaikki kipinkopin ostamaan. Älkää ostako sitä electroluxia. Todella moni on pettynyt siihen. Sen äppsikin on täyttä skeidaa.
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt. Jos naapurisi polttas tupakkaa niin kyllä se haju leviää sunkin kämppään. Sama se on korona vIIruksen kanssa.
Ja ainakin mun hieno 699,00 euron Philips AC4236/10 ilmanpuhdistin jonka saa nettiin ja voi ohjata appsin kanssa puhdistaa 99.99% h1n1 viiruksista. Ihan erinomainen ostos johon olen ollut todella tyytyväinen.
Philips ilmanpuhdistimen 3D-ilmankierrätys takaa nopean ja tehokkaan puhdistuksen. Nopea ja tehokas puhdistus uudella 3D-ilmankiertojärjestelmällä, jossa on kierteinen ilmanpoistoaukko. Ilmanpuhdistin puhdistaa ilman 20 m²:n huoneessa alle 6 minuutissa.
Tämä saa siis gigantista. Löytyy heti varastosta. Suosittelen kyseistä liikettä. Aina on hyvin ammattitaitoiset myyjät jotka ovat oman alansa erikoisasiantuntijoita.
Kaikki kipinkopin ostamaan. Älkää ostako sitä electroluxia. Todella moni on pettynyt siihen. Sen äppsikin on täyttä skeidaa.
Mitä jos sait koronan kun kävit hakemaan sen sieltä gigantista? Asioit varmaan ainakin parin eri ihmisen kanssa.
Me käynnistimme ilmalämpöpumpun puhditusohjelman myös.
Sitä yrittää ottaa kaikki keinot käyttöön. Olen laittanut jokaiselle omat käsipyyhkeetkin, vaikka järki sanoo, ettei siitä ole hyötyä niin kauan kuin samoihin hanoihin kosketaan.
Jos sairastuu, niin ei voi ainakaan itseään syyttää, ettei tehnyt tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisissa läävässä te asutte, jos naapurin tupakoinnin hajut kantautuu sisälle? Ai niin, kerrostalossa, joka EI ole ihmisasunnoksi kelpaava asumisen muoto. MOT
Allergioita minä epäilen syyksi.