Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miettisit asemassani (ystävyydestä)?

Vierailija
29.06.2006 |

Ystäväni muutti toiselle paikkakunnalle vuosi sitten ja olemme pitäneet aika hyvin yhteyttä ja kävin siellä talvella kerran. Oli puhetta, että kun tulee siskonsa perheen luo tänne käymään niin nähdään. Soiteltiin ja kerran sanoi, että tulee tänne mutta ei ehdi minua näkemään. Taas soiteltiin toinen kerta ja sanoi, että on tulossa, mutta ei taaskaan ehdi näkemään koska on miehen kaverin synttärit.

Nyt kutsui minut ensi viikonlopuksi sinne kun miehensä on poissa kotoa (heille ei lapsia). Kysyin samalla voisiko hän tulla meille kesällä niin sanoi, että junalippu on liian kallis.

Mitä sinä miettisit tässä tilanteessa minuna? Että kaikki ok? Vai mitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vähän kurjalta kun tulivat kylään tuohon ihan lähelle, mutta ei meille edes kahvilla käymään...

Olisi kiva kuulla miten muut olisitte reagoineet jos tällainen tilanne olisi osunut.

ap

Vierailija
2/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Olette aina tervetulleita meille" , sanotaan, mutta annapas kun pitäisi vastavierailu tehdä niin eipä tapahdu mitään. Sellaiset ihmissuhteet kyllä hiipuvat hiljakseen. Olen jo etukäteen surullinen yhden kaverini muutosta, koska tiedän juuri näin käyvän. Hän ei muuta kauas, mutta juuri sen verran kauas, että ei enää itse viitsi ajella käymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kseen käymään.

Vierailija
4/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna ap loukkaantuisin!!!

Vierailija
5/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
6/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli heillä ei ole autoa ja kulkevat tänne aina junalla kun tulevat. Aikaa ystävälläni olisi tulla ja kyllähän hän täällä käykin, mutta ei minun luo tule (on käynyt täällä myös ilman miestään, se ei ole ongelma). Se minua surettaakin. Ymmärrän kyllä, että jos ei ole rahaa tulla niin ei voi tulla, mutta kun rahaa on matkustaa tänne muiden luo kylään aika usein.

Äh... tuntuu vaan jotenkin tyhmältä, mutta ilmeisesti kenestäkään tässä ei mitään outoa...

ap

Vierailija
7/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kaikki kuulema ok.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi