Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositelkaa ryppyvoidetta!

Vierailija
30.03.2020 |

Huomasin otsaani tulleen syviä ilmejuonteita ja silmäkulmissa on alkavia ryppyjä. Ajattelin alkaa ennaltaehkäisemään tulevia ryppyjä näin 26 -vuotiaana, mutta näitä voiteita on älyttömän paljon, nyt kaikki suosikit kehiin!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cien, Lidlin hyvä tuote, menestynyt parhaaksi arvioitaessa voiteita nimettömänä. Nimi on Day Creme Pomegranate, anti-ageing face cream. Minulla ikää puolet enemmät ja on tullut käytettyä Lancomea yms, mutta tämä paras. Jos haluaa himpun verran kevyempää, niin LIdlin ruusuvoide, samaa Cien-sarjaa.

Vierailija
2/7 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin napata heti kokeiluun, kun on noin edullinenkin. Kiitos! - ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä vielä ryppyvoidetta tarvi, vaan kosteuttavia voiteita. Kuiva iho rypistyy.

Minä kääntyisin apteekkituotteiden puoleen. Esim. Avene ja Eucerin on hyviä sarjoja. Atopik on suomalainen, jos haluat sitä suosia.

N51

Vierailija
4/7 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalainen apteekkikosmetiikka. Halvempaa kuin Lancomet yms.

Stressi ja suru näkyy kasvoilla eikä sille mitään voi. Ei pidä murehtia liikaa, on myös paljon ihmisiä jotka loistavat sydämensivistystä ja aitoa hyvyyttä kriisien jälkeen.

Aitous kaunistaa eikä se tarkoita sitä ettei meikkaa koskaan.

Vierailija
5/7 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään voide ei poista ryppyjä. Kosteutus auttaa, koska hyvin kosteutettu iho näyttää sileämmältä. 

Sinun iässäni paras keino olisi aloittaa aurinkovoiteen käyttö, jos haluat ennaltaehkäistä niitä ryppyjä. Meikkivoiteiden sk on yhtä tyhjän kanssa. Etsi vaikka sävytetty aurinkovoide kunnon suojakertoimella, ja käytä sitä päivittäin. 

Vierailija
6/7 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cien, Lidlin hyvä tuote, menestynyt parhaaksi arvioitaessa voiteita nimettömänä. Nimi on Day Creme Pomegranate, anti-ageing face cream. Minulla ikää puolet enemmät ja on tullut käytettyä Lancomea yms, mutta tämä paras. Jos haluaa himpun verran kevyempää, niin LIdlin ruusuvoide, samaa Cien-sarjaa.

Niin tämä ruusuvoide on kosteuttava tuote, ei ns. anti-ageing. Olen sitäkin kokeillut ha hyvä on. On varmasti moniakin hyviä, löydät kokeilemalla, mutta just Cien-sarjaa ja apteekin tuotteet ovat varmasti hyviä. Ilmeryppyjä tulee nuoremmillekin ja ne on minusta ihan kivoja.

Vierailija
7/7 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamasi on niin ryppyinen, joten suosittelen ryppyvoidetta.