Voisin ennustaa missä tapaat tulevan kumppanisi
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
mullekki voi kertoa
Ulkoilmassa, tapahtuma tai harrastus jossa naisia koolla, jotain liikunnallista näkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vain :)
Kaksi hyvin erilaista naista, maanläheinen ja pinnallinen ja mies joka katselee heitä "kauempaa" kiinnostuneena. Ulkoilmassa. Eläimiä läsnä.
Varmasti Tuurin miljoona koiraa-kisassa?
Heeetkonen... En näe Tuuria, vaikka sinulla onkin tuuria. Ulkoilmaa kuitenkin on. Tulee, peruukki irtoaa, lentää tiehensä kuin kuihtunut vaahteranlehti. Pinnallinen nainen nauraa.
Olen töissä Helsingissä Meilahden sairaalassa ja asun Matinkylässä. Nyt ei ole aikaa kuin sahata väliä Meikku-Matinkylä. Voitko ystävällisesti missä tapaan tulevan mieheni? (Ei ole paljon muuta vaatimuksia kuin että on kiltti ja pulssi tuntuu)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mullekki voi kertoa
Ulkoilmassa, tapahtuma tai harrastus jossa naisia koolla, jotain liikunnallista näkisin.
Juhuu! Likkojen lenkki! Se tapahtuu siis siellä. Mutta miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tsuppidubbi kirjoitti:
Hei, voisitko kertoa minullekin? Kiitos! :)
Kotoisa tunnelma, sanoisin melkein että kotisohvalla. Nainen nauttii olostaan, kuvassa leikkisä nuorempi mies.
I-ha-naa! Nyt ei ole tulevaisuudesta huolta! Voi jäädä rauhassa koronakotoilemaan ja yhtäkkiä onkin sohvalla leikkisä nuorempi mies.
Tarkkuutta tulkintoihin, siskot! Ennustaja totesi ainoastaan, että ”kuvassa leikkisä nuorempi mies”.
Voihan se olla vaikka valokuva iloisesta poikavauvasta.
Hei, älä nyt vie tätä multa! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös!
Maaseudulla. Jonkin surun jälkeen. Vanhempi henkilö..
Väärin meni.
Mistä voit tietää? Ajat opettaneet että voidaan joutua vaikka mihin tilanteisiin. Vaikka ensi kesäksi maaseudulle marjanpoimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mullekki voi kertoa
Juhuu! Likkojen lenkki! Se tapahtuu siis siellä. Mutta miten?
Esiintyjä tai järjestysmies?
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä Helsingissä Meilahden sairaalassa ja asun Matinkylässä. Nyt ei ole aikaa kuin sahata väliä Meikku-Matinkylä. Voitko ystävällisesti missä tapaan tulevan mieheni? (Ei ole paljon muuta vaatimuksia kuin että on kiltti ja pulssi tuntuu)
Siis kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on helppo ennustaa kun ei oo kuin yks paikka missä sen vois kohdata.
Elämä voi yllättää :) Mutta haastavalta kyllä näyttää. Perhe, jossa kaikki hyvin erilaisia, erillisiä elämiä tai täysin eri kiinnostuksen kohteet. Ehkä ei viittaakaan puolisoon. Näen kuitenkin onnellisuutta joka löytyy jossain ulkotiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko minulle myös.
N23
Nuorekas mies, päällään punaista. Arvostaa hyvää ruokaa tms. Ihailee hieman kauempaa jollain lailla persoonallista naista. Paikkaa en näe.
Täydennän ap:ta, sillä minä näen selvästi.
Aijai, kun on nuorekas mies. Massu pömpöttää, kun on tullut arvostaneeksi hyvää ruokaa ja viinejä. Mutta sitä ihailuakin on pelissä, ei kohdistu sinuun. Taitaa olla... vartoos vähän... kuva kirkastuu hiljalleen... Joo! Hän ihailee Pirkko Saisiota ja on siis kirjallisuusihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on helppo ennustaa kun ei oo kuin yks paikka missä sen vois kohdata.
Elämä voi yllättää :) Mutta haastavalta kyllä näyttää. Perhe, jossa kaikki hyvin erilaisia, erillisiä elämiä tai täysin eri kiinnostuksen kohteet. Ehkä ei viittaakaan puolisoon. Näen kuitenkin onnellisuutta joka löytyy jossain ulkotiloissa.
Onni on tärkeää elämässä. Ja ulkoillessa käsidesi ja turvaväli. Pidä huolta hygieniastasi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, pliis... Sano, että tuleva kumppanini on Tobias Forge..
No tyttö huhuilee meren taa, vanhempia miehiä näen. Mutta myös jonkun hyvin paljon naisen kaltaisen, sellaisen joka ollut lähellä, mutta aiemmin huomaamaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös!
Maaseudulla. Jonkin surun jälkeen. Vanhempi henkilö..
Väärin meni.
Mistä voit tietää? Ajat opettaneet että voidaan joutua vaikka mihin tilanteisiin. Vaikka ensi kesäksi maaseudulle marjanpoimintaan.
Maaseutu ei ole niin perätienoota kuin moni luulee! Tämänkin ennustuksen saaja tulee sen vielä onnellisena toteamaan astellessaan alttarille hopiksen käsipuolessa.
Fghjkl kirjoitti:
Haluaisin tietää.
Taksijonossa törmäät hopeakettuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, pliis... Sano, että tuleva kumppanini on Tobias Forge..
No tyttö huhuilee meren taa, vanhempia miehiä näen. Mutta myös jonkun hyvin paljon naisen kaltaisen, sellaisen joka ollut lähellä, mutta aiemmin huomaamaton.
Juuhuu, Tubiiias! Kom hiit, min elskling! Taa rollaattoren meed!
Tarkkuutta tulkintoihin, siskot! Ennustaja totesi ainoastaan, että ”kuvassa leikkisä nuorempi mies”.
Voihan se olla vaikka valokuva iloisesta poikavauvasta.