Voisin ennustaa missä tapaat tulevan kumppanisi
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä Helsingissä Meilahden sairaalassa ja asun Matinkylässä. Nyt ei ole aikaa kuin sahata väliä Meikku-Matinkylä. Voitko ystävällisesti missä tapaan tulevan mieheni? (Ei ole paljon muuta vaatimuksia kuin että on kiltti ja pulssi tuntuu)
Tunnen pulssin. Eloisa nuorekas mies, näen myös jotakin vihreää. Peili, tarkkaile peilejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on helppo ennustaa kun ei oo kuin yks paikka missä sen vois kohdata.
Elämä voi yllättää :) Mutta haastavalta kyllä näyttää. Perhe, jossa kaikki hyvin erilaisia, erillisiä elämiä tai täysin eri kiinnostuksen kohteet. Ehkä ei viittaakaan puolisoon. Näen kuitenkin onnellisuutta joka löytyy jossain ulkotiloissa.
Laavulle siis :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro, josko tulisi metsäpolulla vastaan.
Näen miehen joka harrastaa ehkä ulkopelejä tai mahdollisesti kalastusta. Ja naisen joka maalaa..?
Voi ällö, kun tylsä ennustus. Joku fisulle haiseva tyyppi. Vai... voisko olla... Onko hän norjalainen? Tulisko musta Uusi Kalastajan Vaimo?
Kerro minullekin, jos näet kumppania tulevaksi!
Katsele minulle mies joka tykkää kalastella mutta ei missään tapauksessa mikään silakka.
Tv. Vanhempi daami Raumalt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro, josko tulisi metsäpolulla vastaan.
Näen miehen joka harrastaa ehkä ulkopelejä tai mahdollisesti kalastusta. Ja naisen joka maalaa..?
Mitä nainen maalaa? Posliinikuppeja vai naamaansa? Vai pelaako jääkiekkoa ja ”maalaa”???
Vierailija kirjoitti:
Katsele minulle mies joka tykkää kalastella mutta ei missään tapauksessa mikään silakka.
Tv. Vanhempi daami Raumalt.
Rakas ystävä, olen näkijä. Ei minulta voi tilata miestä.
Vierailija kirjoitti:
No, missä minä tapaan sen oikean? Vai olenko tavannut jo? Sinkku olen tällä hetkellä, mutta eräs mies on mielessä usein.
Onko mies laulanut sinulle joskus? :) Näen nuoren miehen ja nuoren (tai siksi itsensä tuntevan) naisen sekä vanhemman herran hieman kauempana. Vähän kuin olisi valinnan paikka. Mutta itse paikasta en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle myös! Kiitos.
Kaloja. Liekö tori tai silakkamarkkinat tai mikä akvaario :) Edustava henkilö, kapiainen tai erityisen isänmaallinen.
Tykkään kalastamisesta! Ehkä harrastuksen parista sitten löytyy! 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. Vanhempi daami Raumalt.Rakas ystävä, olen näkijä. Ei minulta voi tilata miestä.
Mutta minulta voi! Odotas, keskityn taas kristallipallooni.
Hmm, täällä näkyy mies joka tykkää kalastella. Ei ole mikään silakka, ei todellakaan. Näyttää paremminkin mateelta tai lahnalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. Vanhempi daami Raumalt.Rakas ystävä, olen näkijä. Ei minulta voi tilata miestä.
Mutta minulta ehkä voi!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle myös! Kiitos.
Kaloja. Liekö tori tai silakkamarkkinat tai mikä akvaario :) Edustava henkilö, kapiainen tai erityisen isänmaallinen.
Tykkään kalastamisesta! Ehkä harrastuksen parista sitten löytyy! 😀
”Nyt nappaa”, niin kuin 70-luvulla sanottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, missä minä tapaan sen oikean? Vai olenko tavannut jo? Sinkku olen tällä hetkellä, mutta eräs mies on mielessä usein.
Onko mies laulanut sinulle joskus? :) Näen nuoren miehen ja nuoren (tai siksi itsensä tuntevan) naisen sekä vanhemman herran hieman kauempana. Vähän kuin olisi valinnan paikka. Mutta itse paikasta en osaa sanoa.
Laulava mies, todellakin. Missä piireissä oikein kuvittelet, että liikun?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta minulta voi! Odotas, keskityn taas kristallipallooni.
Hmm, täällä näkyy mies joka tykkää kalastella. Ei ole mikään silakka, ei todellakaan. Näyttää paremminkin mateelta tai lahnalta.
Joo, visio vahvistui. Fisu päästelee raumlaissi jaarituksi. Aivan selkeästi.
No vieläkö ehtii miehen hakuun?
Vierailija kirjoitti:
Mulle kans! :)
N38
Kaksi miestä, kaverukset. Ilmeisesti toinen näistä. Ympärillä myös enemmän miehiä, joku tapahtuma tms. Monipuolista ohjelmaa. Ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Minulle!
Tästä ei tunnu kukaan tykkäävän mutta näen maalaismaiseman. Perinteisiä arvoja mutta poika/tyttömäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mullekki voi kertoa
Ulkoilmassa, tapahtuma tai harrastus jossa naisia koolla, jotain liikunnallista näkisin.
voi ei :( en käy ikinä tollasissa tapahtumissa. Ja miksi se mies olis siellä, vaikka se on tapahtuma missä kaikki on naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle!
Tästä ei tunnu kukaan tykkäävän mutta näen maalaismaiseman. Perinteisiä arvoja mutta poika/tyttömäisyyttä.
Ei ollut siitä vaan hopeaketusta