Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutuinko turhaan kavereilleni? Kaikilla on aina hirveä kiire ja mitään ei kukaan ehdi tehdä.

Vierailija
29.06.2006 |

Olen tosi loukkaantunut, puhelimen laitoin kiinni, enkä aijo avata sitä ennen kuin tämä tunne on mennyt pois.

Mikä kiire kaikilla on? En halua enään ikinä kuulla, että " olisin tullut käymään, mutta en ole ehtinyt" Eivät ole halunneet ja enään en ikinä kutsukaan. Jos minua pyydetään johonkin, niin vastaan, että en taida ehtiä.

Syy on ilmeisesti lapsissani, ennen ei noita kiire selityksiä tullut. Tämä loukkaa vielä enemmän. Vähän on minunkin kyläily hankalaa kahden alle 2v. kanssa, mutta aina olen kyläillyt kun on kutsuttu. Itse pyydän kahville vähän useammin. Tai siis pyysin, mutta en pyydä enään.

Lähtisin myös ilman lapsia harrastaan mitä ennenkin, mutta minut on jotenkin pois suljettu laskuista. Imetysajat ovat olleet niitä kun itse olen jostain kieltäytynyt.

Melkein itkettää, miten saisin vaikka kaverit vaihdettua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana olisi tavata kaikkia ystäviä, vaan vapaa-aika on tosi kortilla. Nykyisin sitten sovitaankin tapaamisajat parhaimmillaan puoli vuotta etukäteen.

Vierailija
2/8 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kun kerroin omia kuulumisia ja kyselin hänen. Katkaisin välit. Sain viime jouluna jonkin sähköpostijoulukortin, mutten lähettänyt hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite jämähti kotiin, (vaikka nyt töissä jo olenkin). Lasen myötä jäi kaikki harrasteet ja aikaa on kyllä kyläillä. Muilla sitä aikaa sitten ei olekkaan, mutta mikäs siinä.

Välillä oon miettinyt onko vika mussa, mutta jos on niin ei kait sille mitään voi :(

Vierailija
4/8 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-ajan tekee sitä mitä huvittaa. Eli valintakysymys.

Minä teen itse mielestäni paljon asioita päivässä esim. hoidan lapset, koti on siisti, ruuat, ulkoilut, luen koulukirjoja, katselen tv:tä, saunon, seksiäkin on aika usein, käyn jumpassa, hoidan puutarhaa, käyn kaupassa ym. ym.

Silti minulla olisi aina aikaa ystävilleni, heillä vaan ei ole aikaa minulle. Onneksi minulla on ihana mies ja lapset.

surullinen ja hylätty ap

Vierailija
5/8 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen todella paljon töitä, olen vak. päivätyössä, minulla on 2 sivutyötä ja oma yritys jonka töitä teen aina silloin tällöin. Sitten kun vapaa-aikaa on hetki niin tuntuu että tarvitsee itsekin ihan vain hengähdystauon ja olla vaan. Haluaisin että kun näen ystäviä/kavereita on myöskin aikaa olla yhdessä eikä mitään pikakahvitteluja ja heihei.

Toisaalta minullakin on suurin osa sellaisia " ystäviä" että eivät pidä sovittuja suunnitelmia ja melko harvoin kysyvät mitä minulle kuuluu - sen sijaan kertovat vuolaasti omat murheensa ja kuulumisensa ja olettavat että minä kuuntelen ja autan ja piristän. Monesti on sellainen olo että on tosi yksinäistä kun tuntuu ettei kukaan oikeasti mieti mitä mulle ja mun mieleeni kuuluu. Itse ajattelen ystäviäni paljon ja vaikken tapaisi usein niin kyselen mm. tekstiviestillä, sähköpostilla mitä kuuluu.

Vierailija:

Ihana olisi tavata kaikkia ystäviä, vaan vapaa-aika on tosi kortilla. Nykyisin sitten sovitaankin tapaamisajat parhaimmillaan puoli vuotta etukäteen.

Vierailija
6/8 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäisen vapaa-aikani minä ainakin käytän itselleni mieluisaan tekemiseen. Parisuhdettakin pitää hoitaa, omia lähisukulaisia tavata jne. Harrastaa liikuntaa. Se nyt vain on niin, että joistakin ystävistä vain kasvaa erilleen. Elämäntilanteet ovat liian erilaiset ja yhteydenpito jää. Etsi uusia ystäviä, joilla elämäntilanne on samanlainen!

Vierailija
7/8 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asutaan samassa kaupungissa, niin eipä siinä mene kun pari tuntia käydä kahvilla tms. Aikaa on jos haluaa, otan vaikka lapset mukaan ja mennään kävelylle jos ei muuten.

Sen sijaan jos joku sellainen, jota en nyt jaksaisi nähdä pyytää, voin sanoa että en ehdi lähteä kun ei ole lastenvahtia. Totuus on, etten jaksa nähdä vaivaa juuri tämän ihmisen takia :(

Vierailija
8/8 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ite tiän kun jotkut pyytää kylään et en jaksa kun koulua käyn ja miehenkin/ kokoperheen kanssakin haluaa viettää aikaa. Vapaapäivinä tykkää olla ja touhuta omiaan. Lapselle haluan niin paljon antaa aikaa kun päikyssä joutuu oleen tai tykkäähän se siellä olla. Ni mä ymmärrän myös täysin muita kavereita jotka harvakseltaa käy. Koska heillä on myös koulut ja työt ja omat poikakaverit jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän