Voi ei, mies jota olen tapaillut netissä ja johon melkein jo ihastuin osoittautui
aika kökön näköiseksi. =( En ole ruusu itsekään enkä hae komistusta mutta hän ei ole YHTÄÄN minun tyyliäni ulkoisesti. Kirjoittelun puolesta kyllä on. Nyt en tiedä mitä tekisin... oonko ihan nuija? Vastaus:oot.
Kommentit (23)
Itsellänikin mies, joka ei ulkonäöllisesti kovin sykähdytä.
Ei ole mikään ruma tai silleen mut ei tosiaan yhtään mun silmää miellytä, siis tyylinsä, jo on murheet mulla. Välimatkaa on monta sata km eli ei viittis lähtee tapaan jos ei ole jotain pohjaa. Mitä mä teen? Oon kai ihan sika?
toiset epäonnistuvat kuvissa surkeasti (kuten esim. minä itse), jotkut todella surkeasti (minä aina joskus...). tiedän kyllä tuon tunteen siitä, että ulkonäkö ei vastaakaan omaa kuvitelmaa tai omaa tyyliä (ja luulisin, että minulle kävisi juuri noin, jos tutustuisin netissä johonkin ihmiseen: eli tyyppi ei vastaisikaan omaa kuvitelmaa). tuo tunne saattaa mennä ohi, kun tapaatte (tai sitten ei ja sitten voit sanoa hyvästi).
Kuva ei kerro kaikkea. Mä ihastuin aikanaan netissä ja olin kans jo ihan rakastunut ennenkuin tavattiin. No, mies ei kyllä ollut ihan ruma, mutta ei komeekaan - vähän ylipainonen lökäpöksy : ) Ja tätä mammaa vietiin, ulkonäöllä ei vaan enää ollut niin merkitystä. Nyt jo 4 vuotta yhdessä.
mutta siis ymmärrän kyllä, jos et halua tavat miestä, joka ei yhtään miellytä silmää. ei sen silmää miellyttämisen tarvitse aina komeutta merkitä, vaan sitä että on jotenkin oman tyylinen. kauneus on katsojan silmässä ja jos sitä ei ole, niin sitä on vaikea taikoa...
Mä oon myös TODELLA ruma kuvissa,aina!
Livenä miellytän silmää paremmin,huomattavasti!
tavallaan se oliski sit helppoo, se siitä. Mut nimenomaan on onkelma jos hän haluaa jatkaa ja tavata ja on kyl ihanan olonen luonteelta et en haluais sen takia lopettaa en... Voi elämä miten mä saan mun ajatukset nyt kasaan? Kiitos vastauksista kai se täytyy tavata kuitenkin niin sithän sen näkee...
ap
niin tapaisin mieluummin. Valokuvasta ei saa juuri minkäänlaista kuvaa ihmisesta: miten ihminen liikkuu, puhuu, elehtii, kuinka pitkältä vaikuttaa/ miten kantaa ruumistaan.. noista sais kyllä jo videolta vähän tietää. Onko teillä mahdollisuutta ottaa videopuhelu vai mikä sen nimi nyt on?
ootteko puhunu puhelimessa? äänestä myös tietää joskus, säväyttääkö ollenkaan
Kun löydän oman näköisen miehen hän on idiootti ja tunteeton petturi ja kun ihanan luonteisen hän ei näytä omalta... Hyväksynkö jo ikuisen lapsettoman ja yksinäisen elämäni ja keskityn vaan elukoihin... voi mua kurjaa ressukkaa...
Kiitos kun saa tänne valittaa kun tää on niin noloooooo ettei voi kelleen tunnustaa tyhmyyttään julkisesti....
ap
Kemia on tosi tärkeä juttu ja ihan arvaamaton käytökseltään. Joskus sellainen " ihan mun näköinen" ei olekaan kiinnostava kun tapaa. Ja onneksi joskus myös päinvastoin!
Sinuna ap kävisin ilman muuta tapaamassa, kun teillä jo synkkaa kirjoittaessa!
Nyt kiltisti tapaamaan sitää ukkelia. Voi olla että tunnin juttelun jälkeen mies on niin oman näköinen ettei kukaan ikinä!! Jos nyt et mene niin kadut vielä vanhana mummunakin...
Ja tuu sit kertomaan miten meni tapaaminen : )
ulkoinen olemus ei natsaa? Luulin et ne on yhteyksissä, siis kun nyt ei ole kyse komeudesta vaan OMAN näköisestä....
Antakaa mulle toivoa!
ap
Ja jos kemiaa löytyy, niin mieskin näyttää yhtäkkiä ihan mukavalta. Menoks vaan!
Tapasin netissä miehen, jonka kanssa ajatukset meni just eikä melkein yhteen ja juteltiin tosi paljon. Kuvassa mies ei näyttänyt olevan makuuni juuri ollenkaan ja kun lähetti yhden kuvan missä kavereitaan, ihastuin vähän yhteen kaveriinsa (kuvan perusteella). Mietin pääni puhki mitä teen ja lopulta (onneksi) menin miestä tapaamaan.
Ensitapaamista jännitin tosi paljon ja oltiin puhuttu mitä sitten jos toista ei miellytäkään. Mies oli kuitenkin todella suloinen luonnossa ja edelleen yhdessä ollaan :) Se kaverinsa, jota pidin niin komeana oli ihan jees luonnossa, mutta luonteeltaan ei mun tyyppiä sitten yhtään. Ei ne kuvat kaikkea kerro todellakaan!
Jos hän ei ole vielä vaan löytänyt tyyliää ja kaipaa vähän opastusta!
henkisesti hieman tasapainottumaan! Kyllä nyt täytyy vaan uskoa että vasta tapaaminen merkitsee ja jatkaa niinkuin kaikki olisi hyvin(siis onhan se) Katsotaan miten käy!
ap
että miltä se mies oikein näyttää:)
Luonnossa ihminen on ihan erilainen.
Vaikka toki jokainen varmaan toiselle näyttää itsestään sen parhaan mahdollisen kuvan, mutta..
Mutta voit vielä yllättyä! Kokeile rajojasi, ehkä sinun tyylisiä onkin enemmän kuin se mitä olet luullut!
Anna tälle jutulle mahdollisuus! Jos mies ihana ja kultainen niin vähän ajan päästä et ulkonäköä enää huomaakkaan!
Saman kokenut ja nyt onnellisesti kihloissa!
ei mullekaan osunut se Hunks -tyyppinen komistus. Onneksi! Sillä mulla on maailman ihanin mies ja paras isä lapsille enkä pois päästä!