Kasvomaskin käytöstä on tullut maailmalla statussymboli, nyt coolius ja älykkyys näkyy maskin käytön kautta
Nyt kun näet ihmisen kasvomaskin kanssa niin ymmärrät heti, että tässä on erittäin älykäs yksilö joka on ottanut terveytensä omiin käsiinsä eikä jäänyt THL:n epäpätevyyden uhriksi.
Kasvomaski, itsetehtykin, on nyt statussymboli. Cooliuden merkki.
Jopa somejen profiilikuviin ihmiset lisää nyt maskeja heidän kuvaansa, koska se tekee maskeista siistejä. Ja juuri näin tämä koko epidemia peitotaan, kun maskien käyttämisestä tulee coolia ja se johtaa siihen että tartunnat laskee ja lopulta koko virus kuolee pois.
Olisipa Suomen hallitus ja THL ymmärtänyt tämän jo 2kk sitten ->
"#Masks4All starts with you masking up in your profile photo. Share your new one here.
We’ll keep trying to fix the state’s failure. But in the meantime this is the decentralized response."
Kommentit (33)
THL - erotkaa, aiheutatte kuolemia ja kärsimystä.
Vähättelijöille linkki tutkimuksiin kasvomaskien toimivuudesta:
Papers about effectiveness of basic masks #masks4all
https://docs.google.com/document/d/1HLrm0pqBN_5bdyysOeoOBX4pt4oFDBhsC_j…
Kiitos! Käytin maskia jo kaksi kuukautta sitten. Spurgut valitteli kassajonoissa, mutta sepä ei haittaa älykästä.
Kukapa olisi osannut arvata, että seuraava muotituote on kasvomaski. Tuleekohan niihin myös eri värejä ja kuoseja? Myös klitterillä?
Vierailija kirjoitti:
Kukapa olisi osannut arvata, että seuraava muotituote on kasvomaski. Tuleekohan niihin myös eri värejä ja kuoseja? Myös klitterillä?
Tottakai. Tukholmassa näkyi jo eri kuoseilla.
Maskien käyttö ei viittaa älykkyyteen, vaan hysteriaan ja pelkuruuteen.
Kertoo lähinnä tietämättömyydestä.
Typerykset käyttävät maskeja. Ne eivät suojaa yhtään mitään.
Miten ne "maailmalla" edes tietää jostain THL:stä?
Taas sama aloittaja joka ei usko tai ymmärrä ettei maskeja ole saatavilla. Saman maskin käyttäminen päivästä toiseen on terveysriski.
Itse jätän maskit niitä tarvitseville, terveydenhollon henkilöstölle. Turha päteminen ei ole älykästä.
Eikö Aasiassa korkeat terveystahot jo kummastele, ettei Euroopassa käytetä maskeja?
Ihan hyvä yritys, mutta minä en ole laumasielu.
Jos te käytätte maskeja, niin sitten minä en käytä.
Zinc hiutale
Ns kasvomaskit joita ikean kankaista ommellaan on yhtä tyhjän kanssaa. Lähinnä henkistä tukea.
Täällä Tampereella olen nähnyt tasan kolmella ihmisellä maskin ja heistäkin kaksi oli tampereen kiinalaista. Yksi oli vanhempi mies.
Miten Hgissä?
Itse vedän kaulahuivin nyt kasvojen suojaksi kaupassa.
Mulle joskus joku Kiinalainen eukko tuli bussissa Tiksissä kyselemään, että etkö pidä maskia.
Oliko sillon possu-nuha, Sars vai lintuflunssa, en muista.
Ihmettelin, että miksi ihmeessä pitäisin ..
Saattoi se olla coronakin ..
Zinc
En ole ihan varma miten kestän maantierovotyyppisiä maskeja miehillä, sillä.... <3
Pitkä tukka ja maantierosvomaski ja käyn kimppuun :p
Seuraavaksi maskinaamat alkavat laukata kaikenlaisilla ylimääräisillä menoilla, heillähän on maski, joten he ovat turvassa ja turvallisia. Not.
Ei ole varaa.