Poikaystävä suuttui kun käytin "liikaa rahaa" kaupassa koska hänen perheensä naiset pärjää vähemmällä
Poikaystävä täytti juuri 20 ja minä olen 17v. Asun jo omassa yksiössä. Olen ollut poikaystävän kanssa nyt kuun lopussa 7kk. Minä ostin vähän kalliimpia kuukautissuojia mitä hänen perheessään on käytetty. Hän meni toiselle käytävälle vihaisena (ei suostunut tulemaan samalle kassalle) ja lähetti viestin puhelimeeni "Ootko sä nyt sitten parempi ihminen kun ostat kallista"
Hän on itse ainoa miespuolinen perheessään joten ei varmasti tajua mitä kuukautissuojiin menee, tai ei vaan halua tajuta?
Kommentit (23)
Mistä sait oman yksiön? Siis vuokra- vai omistus?
Jos poikaystävä puuttuu tuolla tavalla rahankäyttöösi, edellyttäen, että rahat ovat omiasi, tuommoinen oireilu vain pahenee.
Niin kauan kuin jätkä itse ei käytä k-suojia, voi pitää mielipiteensä aiheesta salaisina.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sait oman yksiön? Siis vuokra- vai omistus?
Jos poikaystävä puuttuu tuolla tavalla rahankäyttöösi, edellyttäen, että rahat ovat omiasi, tuommoinen oireilu vain pahenee.
Niin kauan kuin jätkä itse ei käytä k-suojia, voi pitää mielipiteensä aiheesta salaisina.
Anteeksi, epäselvästi sanottu, olen vuokralla ja sitten kun isoäiti menehtyy, asunto on minun. Sitä en tietenkään odota.
Ap
Perheensä naiset? Onko poikaystäväsi joku ma mu?
Miksi sitä edes kiinnostaa kuukautissuojien hinta saati se mitä merkkiä kukakin käyttää? Omituista.
Miksi poikaystävälläsi on mitään määräysvaltaa siihen, mitä ostat omilla rahoillasi?
Mä oon luullu, että kertiksiä käyttää enää vaan mummot, että nuoret on kaikki ilmastotietoisia ja käyttää kestosuojia.
Tulis halvemmaksikin.
Jos omalla rahalla ostat, niin poikaystävällä ei ole oikeutta suuttua asiasta. Eikä rätteihin edes mene kovin paljon rahaa kuukaudessa, baarissa saa samalla rahalla yhden oluen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon luullu, että kertiksiä käyttää enää vaan mummot, että nuoret on kaikki ilmastotietoisia ja käyttää kestosuojia.
Tulis halvemmaksikin.
Luulit väärin.
Tää on ihan hulvaton, poika ottanut selvää paljonko perheen naisten kuukautissuojat maksaa.
Sanot että tässä et pihtaa ja sillä siisti. Joistain asisoita päätät itse
Tämä sama aloitus on täällä viikoittain vähän eri muodossa ja eri ikäisillä henkilöillä, mutta kaava on aina sama eli mies suuttuu kun nainen käyttää liikaa rahaa ja mies muka vertailee oman perheensä naisiin.
0/5 Keksi uusi aihe Marjatta 56v
Miten hän tietäisi kuukautissuojista enemmän jos hän ei olisi perheensä ainoa miespuolinen? Vertaileeko miehet useinkin naistensa menkkasiteiden hintoja?
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan hulvaton, poika ottanut selvää paljonko perheen naisten kuukautissuojat maksaa.
Kyllä monet pojatkin käy perheen ostoksia tekemässä ja pystyvät ostamaan kuukautissuojiakin muiden ostosten kanssa.
Hauska. Ihan varmasti nuori mies tietää perheensä naisten siteiden hinnat. On niistä hyvin kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Tulis halvemmaksikin.
Vähänpä tiedät. Mummo ei tarvitse kuukautissuojia.
Vierailija kirjoitti:
Tulis halvemmaksikin.
Mulla ei ainakaan oo mitään kiinnostusta lillutella jotain kesto rättejä ämpärissä.
Vierailija kirjoitti:
Tulis halvemmaksikin.
Kaikki naiset eivät pysty käyttämään kuukuppia anatomisista syistä. Minä esimerkiksi en pysty. Ostin lunette-kuukupin, mutta se painoi alapäässä niin ikävän tuntuisena, että en ole pystynyt sitä käyttämään. Ja, kyllä luin ohjeet ja työnsin niin syvälle kuin sen sai menemään. Jos pidät kädessäsi kuukuppia, on mielestäni helppo käsittää, ettei se kaikilla naisilla istu paikoilleen tuntumatta todella epämukavalta.
Kertakäyttösiteitä käytän minäkin, kalliimpia ja paremmin istuvia. Halvat koppuraiset siteet tuntuvat todella epämukavilta ja aiheuttavat herkästi ohivuotoja huonon istuvuutensa vuoksi.
Laadukkaammat siteet ovat pieni hinta siitä, että housut säilyvät tahriintumatta ja ei koko kuukautisten ajan tarvitse stressata veritahroista housuissa. Ottaen huomioon miten paljon kertakäyttösiteet helpottavat elämää, on niiden ekologinen kuormitus verrattuna niiden elämänlaatua parantavaan vaikutukseen kuukautisten ajaksi nähden suht pieni. Ottaen huomioon esimerkiksi kuinka paljon muovista pakkausjätettä keskivertokuluttajalta tulee kuukaudessa.
Kai tämä on provo? Pakko olla...muuten ei järjen jäivää...
Olette molemmat tosi nuoria, poika voi kasvaa mieheksi, mutta jos toinen puuttuu kuukautissiteisiin, niin mikä on niin yksityistä, että saat päättää siitä itse?