Mitäs teidän koronakeittiössä tehtiin tänään iltaruuaksi?
Mä tein wokkia, kun piti syödä pois aiemmin viikolla käytettyjä aineksia, tällä kertaa keitettyjä nuudeleita ja kidneypapuja. Siivutin kaalia ja kuullotin sitä pannulla miedolla lämmöllä. Sitten pilkoin hieman sipulia ja valkosipulia ja panin nekin pannulle. Sitten lisäsin hieman pilkottua inkivääriä. Seuraavaksi keitetyt nuudelit. Annoin paistua hetken ja lisäsin pavut, seesaminsiemenet ja kastikeainekset, eli sitruunamehua, soijakastiketta, sokeria ja chilijauhetta. Aika hyvää tuli.
Kommentit (449)
Herkullisia uunituoreita sämpylöitä, Lidlin tarjousmaksamakkaraa, Milbona kermajuustoa (3,75 €/1 kg), ja teetä.
T. Lidl-mies.
Tomaatti Bruschetta alkupalaksi ja pasta pestoa, punaviiniä.
Kirjolohipastaa kera valkoviinin. Omnomnom.
Alkuruoaksi: Lohta, katkarapumousselinea, sitruunamarinoitua silakkaa, siianmätiä, mustajuuricrèmeä ja balsamicolla maustettua mustajuurta.
Pääruoaksi: pippuripihviä, puikulaperunakrokettia
Jälkkäriksi: crème brulèè marinoiduilla lakoilla ja kuusenkerkällä
Anccaa
2 tunnin perunoita
Salaattia
Zinc
Kotitekoista kinkku- ja tonnikalapizzaa
Saksittiin Pantteri original pussit auki.
Aamiaiseksi kaurapuuroa, seassa syksyllä keräämiä lakkoja, lounaaksi lihaperunasoselaatikkoa, päivälliseksi kanawokkia, illalliseks teinille maustamatonta jugurttia mangososeen kanssa ja leipää. Oma illallinen on käynyttä nestemäistä ohraa. -Terveisin uupunut yh
Mac 'n cheeze eli penneä keitin juustokeittoon, joukkoon vielä parmesania, emmentalia, kippari juuston jämät + mustapippuria.
Herkkua tuli, söin koko kattilallisen.
Lohikeitto + mustikkatalkkunarahka, illaksi tortillaa.
Savuporo-emmental piirakkaa ja viher/sekasalaattia
Hei kivaa! Vaihdellaan reseptejä! Mä ainakin haluan kertoa kaikista ihanista kasvisruuista ja kaikesta siitä ihanuudesta mitä siihen liittyy!
Itse valmistamaani porkkanalaatikkoa , lehtipihvi =miehelle , kanankoipi =mulle, tomaattia.Hedelmäsalaattia . Illaksi itse valmistamia karjalan piirasia.
Tytär lupas tehdä uunifetapastaa ilman uunia.
En ole jaksanut taaskaan käydä kaupassa, mutta minulla on muutama muna ja säilykkeenä kilohailia tomaattikastikkeessa. Ajattelin munakasta niistä, leivän päällä tuo säilyke ei ollut niin hyvää kuin ajattelin. Toki olisi makaroneja ja ketsuppiakin toiseksi vaihtoehdoksi.
Tilasin ruuat foodorasta McDonald'sista. Nam nam