Naisen karvoitus
Onko posliini naisella paras vai jokin muu karvoituksen muotoilu?
Kommentit (39)
Ei muuten väliä, mutta jos haluaa suuseksiä, täytyy karvat olla ajellut kummun alapuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Höylään itseltäni pallit ja kullin karvoista veks. Tykkään kuitenkin että naisella on karvat alapäässä.
Siinä on vaan jotain kiihoittavaa.
Sama meillä. Mies ajaa karvansa mutta minulla karvat. Minusta pimppi näyttää kauniilta karvojen kanssa.
Kaikki höyläily ja sheivailu on psykoottisen ja epämukavan näköistä ja myös hoitojen tulos eli posliinius on epämukava näky. Olkaat mieluummin täyskarvassanne. Karvapeite on nätimpi ku tatskapeite. tatskoille ei syki ollenkaan
Kaikilla karvoilla kiitos, ei poslaria.
Mulla on nyt kiitoradan kasvatus meneillään. Ollut posliini puol vuotta, sitä ennen enimmäkseen rämemajava. Ikää jo 50 v.
Minua vaan niin kiihottaa kun näen kalun työskentelevän alakerrassani. Löytyy vielä ne kunnot sisäset huulet.
Voi onnenpäivää kun sain mieheni ajamaan pois karvansa, ekaa kertaa sitten imeskelin pallejakin. Muuten hoitoa on saanut varsi ja terska.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla karvoilla kiitos, ei poslaria.
Hyvä maku, kiitos
Luomuna kaikilla karvoilla kiitos. Tuskin mikään on kauniimpi, kuin oma vaimo luonnollisena kaikkine karvoineen — myös kainalokarvoineen! Luonnollisuus on ihaninta. :)
Molemmat käy mulle. Vaihtelu virkistää. Pörrö on nätti, mutta sileäksi ajettu on välillä kuumaa kamaa kuten sänkikin, vaikka on vähän pisteliäs. Tärkein on kuitenkin nainen itse. Nää on vain mausteita seksiin.
Peppureikä on kivempi nuolla ilman karvoja, muuten ei niin väliä.
Jos itsetyydytyksessä katson videoita, niin kyllä siellä pitää näkyä kunnon naisellinen karvakolmio. En osaa selvittää miksi, mutta karvaton nainen ei tunnu seksikkäällä ja kiihottavalta. Jää koko itsetyydytys tekemättä...kyllä naisen pitää näyttää naiselta.
Muilla miehillä samanlaisia kokemuksia?
M
Vierailija kirjoitti:
Jos itsetyydytyksessä katson videoita, niin kyllä siellä pitää näkyä kunnon naisellinen karvakolmio. En osaa selvittää miksi, mutta karvaton nainen ei tunnu seksikkäällä ja kiihottavalta. Jää koko itsetyydytys tekemättä...kyllä naisen pitää näyttää naiselta.
Muilla miehillä samanlaisia kokemuksia?
M
Muutaman kerran kohdalleni on sattunut aito, blondi nainen. Upeaa silitellä karkeaa vaaleaa kiharaa mätästä kantajan tietäessä itsekin turkkinsa ainutkertaisuuden.
Sileäksi sokeroitu posliinipillua on niin ihana nuolla.
Meillä vaimolla muuten posliini, mutta mielikseni jättänyt ohuen kiitoradan. Ah. Hitto miten kiihottava näky!
vastasyntyneellä voi olla vielä posliini yläpää ja alapää, muttei enää täysi-ikäisellä pitäisi, jollei oo jotain sairauksia, lääkityksiä tai sitten häiriöitä mielen- tai kehonterveydessä
Mistään ei ole kokemusta mutta vastaan silti: luomu ja klipsimätön päästä varpaisiin, jos mahdollista
Höylään itseltäni pallit ja kullin karvoista veks. Tykkään kuitenkin että naisella on karvat alapäässä.
Siinä on vaan jotain kiihoittavaa.