Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

parhaat yhdistelmät?

29.06.2006 |

eli lyhyesti mitkä on mielestänne markkinoiden parhaat yhdistelmät?

odotamme esikoista ja vinkit on tarpeen. kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmaljungan yhdistelmät ja olen ollut erittäin tyytyväinen... Onnistuin vielä saamaan silloin vuosi aikaa hieman käytetyt, joten ei tullut niin kalliiksi kuin uudet ovat! Ovat hyvät siitä syystä että, niissä on erikseen kunnon vaunukoppa ja ratasosa... Katseltiin aluksi sellaisia halvempia ABC- vaunuja joissa on sellainen lämpöpussi, vaunuosana ja tuntui jotenkin hirveän ahtaalta!

Vierailija
2/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ns. kevytyhdistelmät Teutonian Mistral sportit vm. -05 pehmeällä kantokassilla ja olemme olleet tosi tyytyväisiä. Kevyet ja menevät pieneen tilaan, kuitenkin tukevat. Kantokassi hyvä kantaa, mikämeillä oli tärkeää, koska asumm e hissittömässä talossa, siitä sai myöhemmin kätevän lämpöpussin. Heittoaisa kätevä. Oikeestaan ainoana miinuksena pieni tavarakori, mutta meillä ei suuremmalle tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavat, laadukkaat, hyvän näköiset... Heittoaisa on kätsy, samoin työntöaisan korkeuden säätö. Keveät työntää, verrattuna moniin kokeilemiimme yhdistelmiin.

Meillä käytössä pehmeä kantokoppa. Poika on vähän päälle 70 cm nyt ja mahtuu vielä hyvin. Nukkuu kylläkin nyt päikkäreitä vaunuissa ilman kantokoppaa, kun koppa pesussa (kätevää voida heittää koppa pesukoneeseen tarvittaessa).

Vierailija
4/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen Emmaljungia, kuosi vaalea, Kensington. Vaalea kuosi on nyt paisteella todella hyvä valinta. Ei tarvitse olla edes hellettä, kun tumma väri imee lämpöä.

Meillä ovat yhdistelmät, joissa pehmeä kantokoppa. Kätevät, kevyet, mutta silti tosi tukevat. Tällä hetkellä rattaat käytössä. En osaa sanoa, miten pieneen nämä menevät, kun emme tarvitse niitä siinä " muodossa" . Matkailua ja autoilua varten meillä on Cragon matkarattaat ja niihin sopiva turvaistuin.

Vierailija
5/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä emmaljungan ihan perusyhdistelmä(halvin),jossa erikseen vaunu ja ratasosa. isot pyörät kulkee hyvin lumisohjossa ja hiekkatiellä,mahtuu kohtalaisen pieneen tilaan,ainakin minun autoon (samara) mahtuu kasattuna kokonaan ratasosan kanssa.

ainut miinus ehkä se että ovat aika leveät ja hankalasti kääntyvät,että kovin pieniin kauppoihin ei kannata niiden kanssa mennä,mutta minua se ei ole haitannut.

Vierailija
6/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt toisella lapsella käytössä Emmaljungan Edge duot ja ovat aivan täydelliset menopelit meidän mielestä. Meillä on kaksostenrattaissa käytössä pehmeä kantokoppa, josta en tykkää yhtään, mutta edgeissä on ihanan tilava vaununkoppa, jossa on selkänoja isompaa vauvaa varten. Ja tilava ratasosa sitten erikseen. Emmaljungan vaunuissa on ihanat kestävät kankaat ja vaikka meillä on tummakuosiset, eivät silti kuumia sen enempää kuin meidän rattaat, jotka ovat vaaleat. Ja teleskooppisäätöinen heittoaisa on todella kätevä! Me ostimme esikoiselle matkarattaatkin, kun ajattelimme, ettei noilla Emmaljungilla viitsi ostoksille ym. lähteä, mutta ovatkin niin hyvät että meillä on matkikset jääneet vähälle käytölle.

Mutta nykyään vaunumerkkejä ja -malleja on niin paljon, että kannattaa käydä itse koeajolla vaunuliikkeissä, niin saa sellaiset kärryt joista itse tykkää.

nonnu78