Onko paha jos 40v mies haluaisi kokea 19-25 v naisen?
tuon ikäinen ei ole varmaan rakastunut koskaan aiemmin ja ei ole niin kyyninen kuin vanhemmat naiset. Olisi ihana olla jonkun tuon ikäisen eka rakkaus :3 ja kokea koko kesän kestävä romanssi. Tiedä vaikka siitä syntyisi jotain vakavampaa. Ja onhan nuoret naiset omalla tavallaan todella kauniita ja söpöjä. Heistä löytyy erilaista energisyyttä positiviisuutta kuin vanhemmista naisista.
Kommentit (14)
Oih ihanaa <3 Moni nuori nainen haaveileekin kokeneemmasta hopeaketusta
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo on pedoa, mutta jos nyt on pakko niin kokeile saada joltain laihalta. Niiltä on helppo saada.
"Pedoa" kun haaveilee jostain Miss Suomesta? Tuon ikäisiähän ne missit on ja niiden sexy-beibe alusvaatekuvia ihastellaan iltapäivälehtien sivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo on pedoa, mutta jos nyt on pakko niin kokeile saada joltain laihalta. Niiltä on helppo saada.
"Pedoa" kun haaveilee jostain Miss Suomesta? Tuon ikäisiähän ne missit on ja niiden sexy-beibe alusvaatekuvia ihastellaan iltapäivälehtien sivuilla.
Nyt puhutaan vanhasta setämiehestä. Ap on pappa. Ei ole normaalia enää ton ikäisen katsella puolikehittyneitä ”naisia”.
Joo ihanaa särkeä viattoman sydän.
Itse jätän kyllä teinit väliin. Mutta 22-25v opiskelijatyttö on vaihtelun vuoksi sangen viihdyttävää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhutaan vanhasta setämiehestä. Ap on pappa. Ei ole normaalia enää ton ikäisen katsella puolikehittyneitä ”naisia”.
40v on vielä nuori mies joka elää parasta nuoruuttaan.
Kyllä ton ikäiset on yleensä olleet rakastuneita jo monta kertaa, eli et sinä mikään ensimmäinen olisi.
Mutta jos löydät jonkun nuoren jolla on setämiesfetissi eli haluaa sua, niin go for it.
Vierailija kirjoitti:
Terv. Siiderin pyöristämä Tyyne, 53 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40v on vielä nuori mies joka elää parasta nuoruuttaan.
40v nainen on vielä nuori mutta 40v mies ei. Erektio-ongelmat vaivaa ja kaikki on hankalaa.
Ap muuten te miehet olette syypää naisten kyynisyyteen. On raskasta tajuta miesten matala taso ja ettå elämällä ei sittenkään ollut siltå puolen mitään annettavaa.
Sun olisi pitänyt kokea se 15-20 vuotta sitten
funtsitaas dannyn tyttöä tässä välissä
Olisit kokenut sen siinä iässä. Nyt se on todellakin myöhäistä. Naurattaa houreesi.
Halua rauhassa. Ei tuu tapahtuun. XD