Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paha jos 30v nainen haluaisi kokea 19-25 v miehen?

Vierailija
29.03.2020 |

Niin??

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla 48v. on pari kakskymppistä rakastajaa, joita tapailee säännölllisesti. Pelkkää seksiä siis. Hyvä järjestely. Minä pääsen vähemmällä. 

Vierailija
42/56 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, täällä olis 23v miehenalku jotai kiinnostaisi kovasti päästä kokeilemaan seksinsaloja itseäni kokeneemman naisen kanssa. Seksin saralla olen hyvin avoin ja valmis ryhtymään meilkeinpä mihin vaan. Opiskelija, blondi, 182/84 ja olen myös melko urheilullinen. Luonteeltani olen sosiaalinen, huumorintajuinen sekä määrätietoinen. Asun pk-seudulla : p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei, 5v sinne tänne tuossa iässä. Muttamutta, kun olin n. 30v, niin tapasin ravintolassa juuri täysi-ikäistyneen nuoren miehen. Hän oli siis toista kertaa baaarissa vasta. Noh, hän oli todella suloinen, ja veinkin hänet kotiini, ja tuosta parin viikon päästä vielä uudelleen. Ihanaa ja suloista.

Nyt kun oma lapseni täytti 18, niin ei jotenkin tunnu tuo muisto enää niin suloiselta ja kivalta...

Jotenkin se tuntuu vähemmän suloiselta kun ajattelee oman 18v pojan jonkun kolmekymppisen Ritvan vietävänä.

Vierailija
44/56 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla 48v. on pari kakskymppistä rakastajaa, joita tapailee säännölllisesti. Pelkkää seksiä siis. Hyvä järjestely. Minä pääsen vähemmällä. 

Mä oon joskus miettinyt, että jos löytäisin elämänkumppanin niin oiskohan se hyvä jos tekisi niin, että molemmilla saisi halutessaan olla nuoria rakastajia?

Kun ideaali olisi se, että eläisi tämän elämän samanikäisen kumppanin kanssa, mutta saisi välillä toteuttaa lihallisia himoja myös nuorten ja kauniiden ihmisten kanssa.

En tosin tiedä, onko riski suhteelle?

Mitään riskejä ei kannata kyllä ottaa jos on elämänkumppanista kyse.

Tuo teidän tilanne kuulostaa kyllä hyvältä, jos ja kun se on kaikille osapuolille ok.

Vierailija
45/56 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei, 5v sinne tänne tuossa iässä. Muttamutta, kun olin n. 30v, niin tapasin ravintolassa juuri täysi-ikäistyneen nuoren miehen. Hän oli siis toista kertaa baaarissa vasta. Noh, hän oli todella suloinen, ja veinkin hänet kotiini, ja tuosta parin viikon päästä vielä uudelleen. Ihanaa ja suloista.

Nyt kun oma lapseni täytti 18, niin ei jotenkin tunnu tuo muisto enää niin suloiselta ja kivalta...

Jotenkin se tuntuu vähemmän suloiselta kun ajattelee oman 18v pojan jonkun kolmekymppisen Ritvan vietävänä.

Ei kolmekymppiset kyllä yleensä mitään ”Ritvoja” ole, vaikka ovatkin 18-vuotiasta reippaasti vanhempia.

Miehiä ja naisia ei voi tässä asiassa verrata ollenkaan, sillä ei niille 18v pojille tule tuollaisesta mitään traumoja - päinvastoin. Tytöille voi tulla, tytöt tarvitsevat seksuaalisesti keskimäärin enemmän suojelua kuin pojat, sillä miehillä on luontaisesti vahvempi energia ja ei traumatisoitumiseen taipuvainen seksuaalisuus, kun taas naisilla päinvastoin eli luontaisesti heikompi energia (alistuvia, ei uskalla kieltäytyä jne) ja traumoille altis seksuaalisuus.

Tähän nyt varmasti sataa alapeukkua ja kielletään koko asia, mutta näin se keskimäärin on.

Vierailija
46/56 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olin niin härski että 24v aloitin seksi suhteen 54v naisen kanssa.... Siitä on nyt 2vuotta ja ollaan edelleen suhteessa ja todella tyytyväisiä :) seksi toimii todella hyvin ja me matkustellaan yhdessä ja harrastetaan yhdessä :) kyllä se ikä on vaan numero

Vierailija
47/56 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli 23v mies jota kiinnostais samat hommat

Vierailija
48/56 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikia uon ikäiset on eikä miehiä.

Muistan kun tosi nuorena pääsin sattuman kautta seksisuhteeseen noin 45v kauniin sinkkunaisen kanssa. Ei siitä traumoja tullut vaan oli elämäni parasta aikaa! Suhde jatkui vuosia.

Vierailija
49/56 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Itsehän olin niin härski että 24v aloitin seksi suhteen 54v naisen kanssa.... Siitä on nyt 2vuotta ja ollaan edelleen suhteessa ja todella tyytyväisiä :) seksi toimii todella hyvin ja me matkustellaan yhdessä ja harrastetaan yhdessä :) kyllä se ikä on vaan numero

24-vuotias on jo aika eri asia kuin 18-19-vuotias... Täällä vanhemmat naiset hehkuttaa seksisuhteita teinien kanssa.

Olit aivan varmasti sekä kokemuksellisesti että ulkonäöllisesti muuttunut paljon kuudessa vuodessa, jos olisit verrannut siihen mitä olit teininä.

Ikä ei todellakaan ole pelkkä numero. Kyllä se kertoo myös kokemuksesta, biologiasta ja henkisestä kehityksestä. On aivan eri asia jos kaksi aikuista, joilla on jo molemmilla itsenäistä, elettyä elämää takana aloittavat suhteen suuresta ikäerosta huolimatta, kuin jos aikuinen sekstailee teinien kanssa. 

Vierailija
50/56 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-25 vuotiaat on pikkupoikia.

Se 30-vuotias nainen on pedofiili, jos hän haluaa pikkupojan.

Vierailija
51/56 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti käy vaan kimppuun!

Vierailija
52/56 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski ikäinen haaveilee melkeen suojaiän alittavasta lapsesta!

Vierailija
53/56 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siitä on?   eikä siinä ole mitään pahaa jos 70-85 v. nainen (yleensä leski rouva ) mutta varatut myös haluisi kokea 40-50 Miehen.

Vierailija
54/56 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17v kun mut iski paikallisjunasta kolmekymppinen nainen. Ei todellakaan ollut paha kokemus, vaan siihenastisen elämäni paras, vaikka en ihan kokematon ollutkaan. Yön ja seuraavan aamun aikana hän opetti minulle aivan uusia tapoja tuottaa nautintoa naiselle, kuin myös miten on mahdollista kokea sellaista seksuaalista nautintoa mistä en ollut edes fantasioinut aikaisemmin.

Eli ei ollenkaan paha.

Vierailija
55/56 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 17v kun mut iski paikallisjunasta kolmekymppinen nainen. Ei todellakaan ollut paha kokemus, vaan siihenastisen elämäni paras, vaikka en ihan kokematon ollutkaan. Yön ja seuraavan aamun aikana hän opetti minulle aivan uusia tapoja tuottaa nautintoa naiselle, kuin myös miten on mahdollista kokea sellaista seksuaalista nautintoa mistä en ollut edes fantasioinut aikaisemmin.

Eli ei ollenkaan paha.

Kerro ihmeessä mitä opetti!

Vierailija
56/56 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole kokenut sellaista nuorempana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi