Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytös

Vierailija
29.03.2020 |

Hän on/oli jollain kaverillaan (ihan miespuolinen kaveri enkä epäile muuta.) Soitti sieltä minulle ja blaa blaa. Kaikki oli hyvin puhelussa. Sanoi, että soittaa luultavasti myöhemmin vielä. Vastasin että miten niin luultavasti, tietysti soitat. Siihen hän sanoi jotain että alright ja sitten lopetimme.

On siis ul-ko-maa-lainen.

No kuvittelin, että olimme sopineet asian. Nukahdin ja heräsin huomatakseni, ettei mitään puhelua tullutkaan. Ja mies on siis se, joka nimenomaan pitää puheluista ja vihaa viestejä. Eli ei välttele soittamista, toisin kuin minä.

No minulle se oli jostain syystä vikatikki ja hermostuin. Muutenkin tuntuu, että minä yritän koko ajan yksin kaikkea, vaikka mieskin on ihana minua kohtaan niin kuitenkin aina jotain puuttuu. En tiedä.

Hän sitten vaihteeksi suuttui viesteistäni ja on blokannut minut ja kaikkea. Sanoin hänelle, että jättäisi minut kun ei selkeästi halua edes olla kanssani. Siihen hän vastasi että joo jätän sinut nyt ja sellaista.

On sanonut tuota ennenkin.

Mutta minä tajusin, että en vain voi jatkaa näin. Ulkonäkö sytyttäisi, mutta tuo luonne on mitä on. En vain jaksa enää. Surettaa jo valmiiksi, minä niin kaipaan miestä jonka ulkonäkö hymyilyttää. Jota on ilo katsella ja haistella. Luonne on tavallaan hyvä, mutta sitten nämä tilanteet... En vain jaksa.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti todellakin jättää sinut, kunnon skitsoilua sinulta yhden puhelun väliin jättämisestä.

Vierailija
2/55 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia sellaisia pieniä juttuja, mutta niitä on alkanut tulla liikaa. Voisin ajan kuluksi luetella ne.

1. Tuntuu, ettei jaksa enää panostaa aamupalaan vaan haluaa nykyään vain mennä helpoimman kautta.

2. Valittaa jatkuvasti puhelimeni käytöstä.

3. Yrittää vältellä tiettyjä aiheita ja leikkii kuuroa/tyhmää.

4. Suuttuessaan blokkaa eikä vastaa yhtään mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti todellakin jättää sinut, kunnon skitsoilua sinulta yhden puhelun väliin jättämisestä.

Oletko ääliö? Ihan kuin kyse olisi yhdestä puhelusta. Se oli vikatikki kaiken muun lisäksi 😑

Vierailija
4/55 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi tässä taannoin entisessä kotimaassaan ja pyysin tuomaan jotain pientä tuliaista muistoksi. Lupasi tuoda, ei tuonut. Ei siis selkeästi keskity yhtään mihinkään mitä sanon.

Vierailija
5/55 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa teinipelleilyä. Miksi miehen olisi pitänyt soittaa vielä uudestaan? Täytyykö hänen ilmoittautua sinulle tasaisin väliajoin? Ja miksi ihmeessä rupesit raivoamaan hänelle viestein? Olisit itse soittanut hänelle jos oli jotain asiaa. Käytöksesi oli tosin muutenkin suoranaisen ala-arvoista, on todella inhottavaa vedota eroamiseen riidan yhteydessä. Toivottavasti mies jätti sinut nyt lopullisesti. Suosittelen sinulle itsesi kehittämistä, sillä tuollaisella käytöksellä et tule koskaan löytämään aikuismaista ja tasapainoista seurustelusuhdetta.

Vierailija
6/55 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat hieman takertuvalta. Ehkä asioista tulee mielessäsi isompia kuin ne ovat ja näin mieskin perääntyy. Etäisyyden ottaminen saattaisi auttaa?

En tiedä, tämä vain yksi tulkinta. Voi olla että kumpikin on hieman epävarma ja tämä pitää draamaa yllä. Jotkut parisuhteet ovat sellaisia.

Vierailija
7/55 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kävele samaa tahtia ja tuntuu välttelevän kädestä pitämistä. Ei minussa ole mitään hävettävää ja ainahan me istumme vierekkäin bussissakin, mutta jotenkin tuntuu että hän aina välttelee jotenkin. Ja tosiaan TIEDÄN että minussa ei ole mitään hävettävää. Paitsi ehkä korkeintaan valkoisuuteni. En tiedä miten hänen kanssatoverinsa noin yleisesti suhtautuvat valkoiseen naiseen. Julkisella paikallahan kanssatovereita näkyy vaikka millä mitalla...

Vierailija
8/55 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa teinipelleilyä. Miksi miehen olisi pitänyt soittaa vielä uudestaan? Täytyykö hänen ilmoittautua sinulle tasaisin väliajoin? Ja miksi ihmeessä rupesit raivoamaan hänelle viestein? Olisit itse soittanut hänelle jos oli jotain asiaa. Käytöksesi oli tosin muutenkin suoranaisen ala-arvoista, on todella inhottavaa vedota eroamiseen riidan yhteydessä. Toivottavasti mies jätti sinut nyt lopullisesti. Suosittelen sinulle itsesi kehittämistä, sillä tuollaisella käytöksellä et tule koskaan löytämään aikuismaista ja tasapainoista seurustelusuhdetta.

HÄN ITSE SANOI SOITTAVANSA LUULTAVASTI MYÖHEMMIN. KYLLÄ MINÄ TIEDÄN MISSÄ HÄN OLI ENKÄ TARVITSE MITÄÄN JATKUVAA PÄIVITYSTÄ AIHEESTA.

Mutta en ymmärrä miksi ei voi soittaa vielä illalla eikä laittaa mitään viestiä. Olen ihan yhdentekevä hänelle.

Vierailija
9/55 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisi. Kuulostaa ihan hullulta mieheltä.

Vierailija
10/55 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisilla paikoilla antaa vain nopean pusun ja sitäkin minun pitää itse pyytää. Aina on sellainen tunne, että jossain mättää. Kaikki on tavallaan hyvin, mutta...

Ja jotenkin aina kun tiemme eroavat, tiedän että yhteydenpito tulee olemaan surkeaa. Ei se ole sellaista aitoa, mitä kaipaisin. Aina pitää kinuta.

Vierailija
11/55 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein toivon, että tämä oli lopullisesti tässä. Minuun sattuu nykyään toistuvasti tämä pska. Kaikki on ensin niin hyvin, mutta sitten taas tulee jotain.

Olen vain loppu.

Vierailija
12/55 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tiedä mistä se tunne tulee. Ehkä siitä, että mies ei ikinä sano mitään heti suoraan. Sitten vasta jonkin ajan kuluttua tulee jotain kivoja juttuja selville. Ehkäpä siitä on jäänyt tunne, ettei hän ole ikinä rehellinen ja aidosti läsnä siinä hetkessä. Vaan aina jossain muissa maailmoissa.

Vierailija
13/55 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet se sama, joka kyttää pöytätason naarmuja valoa vasten ja hinkata kiillottelee hanoja?

Vierailija
14/55 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole takertuva, tosin nyt kun on vahvemmat tunteet niin tykkään olla enemmän yhteydessä ja saatan soittaa pari kertaa päivässä. Mutta takertuva en todellakaan ole. Päinvastoin minä yleensä nukahdan kummallisiin aikoihin ja nukun tuntikausia enkä vastaa puheluihin.

Vierailija
15/55 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todellakin miehen vuoksi, että tuo parisuhde loppuu. Ja nopeasti. Tulee mieleen perus teinidraamat. Et vaikuta kovinkaan tasapainoiselta ihmiseltä. Hoida itsesi kuntoon ja yritä sitten vasta parisuhdetta.

Vierailija
16/55 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt siihen että AINA kaikki selviää jotenkin ihan yhtäkkiä. Ensin mies vastaa jotain epämääräistä ja jättää minulle epäselvän fiiliksen, sitten myöhemmin samasta aiheesta puhuessani saankin yhtäkkiä vastauksen "totta kai!"

Ihan kuin asia olisi ollut päivänselvä koko ajan. Aina on vain sellainen fiilis, ettei uskalla luottaa. Että aina jotain pskaa tulee perässä kuitenkin.

Vierailija
17/55 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon todellakin miehen vuoksi, että tuo parisuhde loppuu. Ja nopeasti. Tulee mieleen perus teinidraamat. Et vaikuta kovinkaan tasapainoiselta ihmiseltä. Hoida itsesi kuntoon ja yritä sitten vasta parisuhdetta.

Niin, minähän se olen kaiken pahan alku ja juuri, vaikka mies ei vaivaudu laittamaan edes yhtä viestiä, välttelee julkisilla paikoilla ja blokkaa ja ignooraa päiväkausia.

Vierailija
18/55 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, minähän se olen kaiken pahan alku ja juuri, vaikka mies ei vaivaudu laittamaan edes yhtä viestiä, välttelee julkisilla paikoilla ja blokkaa ja ignooraa päiväkausia.

Voi jeesus sä oot sekasin. Oot pitkälti monologia täälläkin asiasta käynyt. Hakeudu nyt vaan ensiksi hoitoon. Olet lievästi sanottuna raskas jo tämä keskustelun perusteella, todellisuudessa varmaan vieläkin raskaampi...

Vierailija
19/55 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HÄN ITSE SANOI SOITTAVANSA LUULTAVASTI MYÖHEMMIN. KYLLÄ MINÄ TIEDÄN MISSÄ HÄN OLI ENKÄ TARVITSE MITÄÄN JATKUVAA PÄIVITYSTÄ AIHEESTA.

Mutta en ymmärrä miksi ei voi soittaa vielä illalla eikä laittaa mitään viestiä. Olen ihan yhdentekevä hänelle.

Sanoi soittavansa luultavasti, ei ehdottomasti. Eli ei luvannut mitään varmaksi. Ja miksi hänen olisi pitänyt soittaa useamman kerran illan aikana? Vahvistaakseen sinun huonoa itsetuntoasi? Hän halusi viettää aikaa kaverinsa kanssa eikä puhua koko iltaa sinun kanssasi puhelimessa. Se ei kuitenkaan tarkoita, että olet yhdentekevä, se vain tarkoittaa sitä, että mies haluaa välillä olla muidenkin kuin sinun seurassasi.

Vierailija
20/55 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos lasken 1+1 miehen sanomisia, niin valkoisuuteni voisi hyvinkin olla syy siihen outoon käytökseen ihmisten ilmoilla. Muutenkin alkanut piikittelemään muka huumorilla ja sitten suivaantuu, kun minä suutun. Ei mene jakeluun, että niissä jutuissa ei ole mitään hauskaa eikä minun velvollisuuteni ole hyväksyä aina kaikkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme