Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä oikeastaan tarkoittaa "hyvä sängyssä"?

Vierailija
29.03.2020 |

Seksissähän on lopulta kyse dynamiikasta osallistujien välillä - että ns. synkkaa.
Onko hyvä sängyssä siis lähinnä normaali sosiaalinen taito.

Kommentit (12)

1/12 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot nainen, niin voin tulla näyttämään.

Vierailija
2/12 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Jos olet aktiivinen sängyssä etkä vaan makaa paikallasi. T.nainen joka on hyvä sängyssä. Kuulemma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä toivon naiselta aktiivisuutta lähes kuin itseltäni. Myös ajoittaista aloitteellisuutta, se kertoo että olen haluttava tämän naisen mielestä ja sekin on hyvän mitta.

Jos minä olen aloitteellinen ja alan hyväillä, ja naiseni alkaa vastata siihen, siirtyy myös iholle, ei yöasun päältä. Hyvä piirre.

Ja että kaluni saa myös huomiota, ja kiusottelua suukotellen, syvää imutusta ja ajoittain loppuun asti ottaen.

Notkeutta sopivasti, lähärissä antautumista jalat kunnolla ylös ja kiedoten... takaapäin tullessani myös vastaliike ja että et ujostele ratsastaessasi, kannat sulosi ryhdikkäästi antaen ne nautittavaksi, hoidettavaksi tai voit puristella myös niitä itse.

Pidät itsesi puhtaana ja karvattomana (samaten itse).

Eli aidosti antaa ja saada linjalla edeten.

Vierailija
4/12 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta olen hyvä seksissä (jollekin) vaikka en ole aktiivinen sanan varsinaisessa merkityksessä. Tämä johtuu siitä, että olen alistuva. Teen kaiken mitä mies haluaa kyllä, mutta on hyvä jos toinen tekee lähes kaikki päätökset. Kaikille tämä ei tietysti sovi, mutta niille jotka tykkää on erittäin hyvä.

Vierailija
5/12 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minusta olen hyvä seksissä (jollekin) vaikka en ole aktiivinen sanan varsinaisessa merkityksessä. Tämä johtuu siitä, että olen alistuva. Teen kaiken mitä mies haluaa kyllä, mutta on hyvä jos toinen tekee lähes kaikki päätökset. Kaikille tämä ei tietysti sovi, mutta niille jotka tykkää on erittäin hyvä.

oliko jotakin mihin et alistu sängyssä?

Vierailija
6/12 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni hyvä sängyssä siksi, koska en oleta olevani hyvä sängyssä... Tarkoitan, ettei minulla ole mitään opeteltuja manöövereita joita suorittaisin jokaisen ihmisen kanssa itsepintaisesti, vaan olen tilanteessa hyvin avoin ja kuulostelevainen sen suhteen, mikä tuntuu toisesta hyvältä samalla kuin se tuntuu itsestäni hyvältä. Näitä juttujahan on monia, mistä itse nautin, taito on käyttää niistä niitä, joista kumppanikin nauttii.

Samoin koen kumppaninkin olevan hyvä sängyssä, jos hän on avoin, kokeilunhaluinen ja herkkä lukemaan tilannetta.

N40

Vierailija
7/12 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mielestäni hyvä sängyssä siksi, koska en oleta olevani hyvä sängyssä... Tarkoitan, ettei minulla ole mitään opeteltuja manöövereita joita suorittaisin jokaisen ihmisen kanssa itsepintaisesti, vaan olen tilanteessa hyvin avoin ja kuulostelevainen sen suhteen, mikä tuntuu toisesta hyvältä samalla kuin se tuntuu itsestäni hyvältä. Näitä juttujahan on monia, mistä itse nautin, taito on käyttää niistä niitä, joista kumppanikin nauttii.

Samoin koen kumppaninkin olevan hyvä sängyssä, jos hän on avoin, kokeilunhaluinen ja herkkä lukemaan tilannetta.

N40

Tämäpä oli kivasti kirjoitettu. Ei kyse ole tosiaan siitä että on jostain kirjasta tai muualta tankannut jonkun "performanssin" ulkomuistiin... että hiero sieltä neljä minuuttia ja sitten tuolta kuusi. Jokainen on vähän erilainen ja mieltymyksiä on valtavasti, ja se hyvyys syntyy aina tilanteessa itsessään.

Vierailija
8/12 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kumpikin on tyydyttynyt, niin henkisesti kuin fyysisestikin. Se vaatii kummaltakin "pelisilmää' ja antautumista.

Vierailija
9/12 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koko ajan vonkaa seksiä. Sellaisen miehen mottona voisi olla: pian ja puhtaasti. Mä en jaksa sellasta, että hiplataan, ja kouritaan iäisyys ennen yhdyntää.

Parasta on, kun mies tyydyttää alkukantaisen viettinsä äkkiä, jonka jälkeen vapaudutaan harjoittamaan vaativampaa toimintaa, kuten korkeatasoisista älyllistä keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa.

Vierailija
10/12 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M58 kirjoitti:

Miehenä toivon naiselta aktiivisuutta lähes kuin itseltäni. Myös ajoittaista aloitteellisuutta, se kertoo että olen haluttava tämän naisen mielestä ja sekin on hyvän mitta.

Jos minä olen aloitteellinen ja alan hyväillä, ja naiseni alkaa vastata siihen, siirtyy myös iholle, ei yöasun päältä. Hyvä piirre.

Ja että kaluni saa myös huomiota, ja kiusottelua suukotellen, syvää imutusta ja ajoittain loppuun asti ottaen.

Notkeutta sopivasti, lähärissä antautumista jalat kunnolla ylös ja kiedoten... takaapäin tullessani myös vastaliike ja että et ujostele ratsastaessasi, kannat sulosi ryhdikkäästi antaen ne nautittavaksi, hoidettavaksi tai voit puristella myös niitä itse.

Pidät itsesi puhtaana ja karvattomana (samaten itse).

Eli aidosti antaa ja saada linjalla edeten.

Hei, minä olen juuri tällainen - lukuun ottamatta tuota "ajoittaista" aloitteellisuutta, koska olen aloitteellinen siinä missä mieskin. Olen ihan hulluna miesystäväni kaluun, ja se tuntuu ilahduttavan häntä suuresti. Kun saan  hänen kalunsa muun muassa käsiini, otan siitä ihan kaiken mahdollisen ilon irti ja riehun sen kimpussa, kunnes kumpikaan ei jaksa yhtään sen enempää. Kaikki tämä tulee ihan luonnostaan enkä ole koskaa miettinyt pahemmin, olenko hyvä sängyssä vai en, mutta kaipa minä sitä sitten olen - ainakin hänen kanssaaan:-).

Vierailija
11/12 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä kysymys ap.

Yleisesti ottaen kun puhutaan siitä että joku on hyvä sängyssä, miellän automaattisesti ko. henkilön aktiiviseksi, itsevarmaksi ja estottomaksi. Mutta eihän sekään kaikkien mieleen ole, vaikka moni juuri tuolla tavalla asian kokisikin.

Itseasiassa en edes itse arvota noita ominaisuuksia tärkeimmiksi, vaikka ne ensimmäisenä mieleen tulivatkin.

Olen enemmän samoilla linjoilla N40 kanssa. "Hyvyys" seksissä ei ole niinkään fyysistä suorittamista vaan toisen huomioimista ja kahden ihmisen välistä kemiaa. Sitä, että on läsnä ja valmis tilanteen vietäväksi. Toki se vaatii jonkinlaista itsevarmuutta ja kokeilunhalua, joten eivät nekään mitään huonoja ominaisuuksia ole. Tärkeämpää kuitenkin on henkinen vuorovaikutus ja mitä se voi saada aikaan, kuin se miten moniin asentoihin saakaan itsensä väännettyä tai kuinka pitkään jaksaa suuseksiä antaa.

- n24

Vierailija
12/12 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu täysin siitä, kenen kanssa siellä sängyssä on.

Eli en usko, että on olemassa ihmistä joka olisi yleisesti ”hyvä sängyssä” kun nimenomaan synkkaamisesta ja mieltymyksistä kiinni mikä on kenenkin ”hyvä sängyssä”.

Itse en tuota termiä edes käytä, ikinä kenestäkään.

Omalla kohdallani riippuu täysin kuka se toinen on, että minkälainen olen.

Jonkun kanssa olen ollut jäykkä ja passiivinen jännittäjä, jonkun kanssa taas rento ja aktiivinen.

Jonkun kanssa on hinkuttettu lähinnä lähetyssaarnaajaa kun taas jonkun kanssa on tehty kaikki mitä tehdä voi.

Jos kaikki seksikumppanini kertoisivat kokemuksistaan kanssani, niin ne kokemukset olisivat hyvin erilaisia keskenään etenkin joidenkin osalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän