Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan ruuanlaittoa, en osaa

Vierailija
29.03.2020 |

Miten tästä selviää. Hirveä viidakko netissä.

esim. Juuresosekeitto! Pala juuriselleriä -myydäänkö sitä paloina vai onko se se koko pallura? Ruskista kana, ota sivuun ja paista vihannekset ja sekoita sitten yhteen, mitä hel*, hirveää surffaamista.

Okei ohjeita voi pienentää mutta kaikki suunniteltu 4jälle, meitä kaks.

Mua itkettää ja oon ihan hajalla. Tiedän! ei ole sulle mikään ongelma, mutta tää nyt on mun elämän suurin ongelma.... joo ei ole elämässä muita ongelmia. .... Eli siis on, en pysty tätä ratkaiseaan tässä paineesa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea käsittää, mikä tuossa oli se vaikea kohta.

Vierailija
2/3 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ohjeet vain suuntaviivoina, monesti niissä on juuri tuollaisia typeryyksiä ja oikeasti hommat voi tehdä huomattavasti tehokkaammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuori perunat ja porkkanat, pilko ja pane kiehumaan veteen, sekaan kasvislihaliemi. Ruskista (pannu hellalle) jauheliha ja sekaan voit panna myös silputtua sipulia ( vaikka puolikas) Ja sitten kaadat jauhelihan ja sipulit niiden perunoiden ja porkkanoiden sekaan. Samalla ohjeella voit tehdä vaikka kalakeittoa ( Osta joko paloiteltuja kalapaloja tai seitiä, tai lohipaloja pakasteena), noita kaloja ei tarvitse ruskistaa.

Älä pyöri missään hifistelijöitten blogeissa, vaan kokemattomille suosittelen Marttojen arkiruokasivuja. Niissä käytetään aineksia, mitä löytyy joka kaupasta!

Ja jos teetkin heti 4:lle, puolet voitte syödä seuraavana päivänä ( tai pakastaa).

Lataa puhelimeen Bookbeat ja kuuntele ikävien askareiden ajan jotain mukavaa romaania. Kotityöt sujuvat kuin itsekseen. Mukavaa päivää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi