Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää että koko teinielämäni on somessa. Äitini kirjoitellut ja laittanut ties minkämoisia yksityskuvia nettiin.

Vierailija
29.03.2020 |

terveisin 18v. Parastahan tässä on se, että hän perustelee tätä sillä, että olen varmasti itse jakanut herukuvia instagramsisassussa. Sitähän en ole koskaan tehnyt, olen kännykkä ja kone kädessä kasvanut, mutta en koskaan ladannut itsestäni kuvia/henkilökohtaista elämääni.
Oksettaa mitä kaikkea siellä on, aivan yksityisasioita. Mammat, älkää v*ttu jakako pikku Pano-Petterinne elämää someen, varsinkaan kertomatta. Sairasta ja oksettavaa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus nyt ekana. Ei se oikeuteen mene ilman ap:n tahtoa. Poliisin puhe voi saada äudin poistamaan kuvat.

Vierailija
42/48 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt niitä vanhempia, useimmiten kyllä äitejä, jotka jakaa kaiken somessa. Itse olen julkaissut hyvin vähän lapsista mitään ja jos olen, niin kysynyt luvan saanko mainita. Vaikkei siis kuvaa edes olisi. Kuvia jaettu yhden käden sormilla laskettava määrä ja kaikki lapset liki täysi-ikäistä.

Heillä itselläänkin on tarkka seula, mitä julkaisevat. Hyvä niin.

Useimmiten äitejä... ei ole, olen kyllä tehnyt ihan toisenlaisen havainnon tuossa somekäyttäytymisen vastuullisuudesta.

No tämä ei kyllä vastaa omia havaintoja, ei sitten ollenkaan. Miten on mahdollista, etten ole törmännyt ehkä yhteenkään isään, joka julkaisee lastensa kuvia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. Koen suurta myötähäpeää äitiäsi kohtaan. Suosittelen suuresti rikosilmoituksen tekoa, kaikki todistusaineisto löytyy ja kantsii ottaa kuva vielä ennen kuin äitis poistaa kaikki. Paljon tsemppiä ja olen pahoillani puolestasi

Vierailija
44/48 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tästä pitäisi puhua PALJON nykyistä enemmän. Älkää vanhemmat jumalauta laittako kersojenne kuvia somealustoille. Älkää olko idiootteja.

Vierailija
45/48 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rikosasiassa yleensä ole mitään pelkoa siitä, että asianomistajan maksettavaksi tulisi mitään oikeudenkäyntikuluja. Ainoastaan silloin voi käydä niin, jos asianomistaja itse on nostanut kanteen, mutta tämä on harvinainen järjestely Yleensä kanteen nostaa yleinen syyttäjä.

Vierailija
46/48 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei poista kuvia, vaan sanoo somettamisensa olevan oikeutettua juuri näiden perättömien perusteluiden lisäksi myös sillä, että voisi kertoa samat asiat ja näyttää samat kuvat sukulaisille. Mutta kun siellä on myös kööri jotain vanhoja setämiehiä, äidin kavereita, äidin miehen kavereita, ...

Sun äiti vaikuttaa niin karmealta juoruakalta että kyllä se puhuu ihan totta: se voisi kertoa sun kaikki yksityisasiat kaikille maailman ihmisille myös kasvotusten. Se kyllä tosi mielellään kävelisi ympäri kyliä päivät pitkät tapaamassa puolituttuja sekä ventovieraita, kertomassa kaiken mahdollisen susta. Juoruakkojen lempiharrastus, eihän ne muuta halua tehdä.

Kamalaa kun aikoinaan keksittiin puhelin. Juoruakat saattoivat alkaa soitella satojen kilometrien päähän, saattoivat levitellä juoruja aina vain kauemmas. Vielä kamalempaa nyt kun on some: juoruakat voivat kertoa juorut sadoille ihmisille yhdellä kertaa, voivat levittää juoruja aina vain suuremmalle yleisölle.

Juoruakka = juoru-ukko = narsisti

Ei tuollaisen ihmisen kanssa voi olla tekemisissä.

Vierailija
47/48 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteys Ylen toimittajaan ja kerro, että haluat kertoa kokemuksistasi.

Äitisi aivan varmasti saa palautteen jostain arvovaltaiselta taholta ja mikä parasta, pelastat monta muuta lasta samalta kohtalolta.

Käsittääkseni ap ei nimenomaan halunnut itseään julkisuuteen?

Vierailija
48/48 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteys Ylen toimittajaan ja kerro, että haluat kertoa kokemuksistasi.

Äitisi aivan varmasti saa palautteen jostain arvovaltaiselta taholta ja mikä parasta, pelastat monta muuta lasta samalta kohtalolta.

Käsittääkseni ap ei nimenomaan halunnut itseään julkisuuteen?

Joo ei tässä ehkä ylelle haluta näyttelemään äidin facebookia :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi