Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet kun pandemia on ohi?

29.03.2020 |

Mitä aiot tehdä kun pandemia on ohi ja liikkumisrajoitukset on purettu ?

Itse olen siirtänyt jo alustavasti kesäsuunnitelmia,joiden piti olla jo alkukesällä, myöhemmälle kesälle. Veikkaan pandemian olevan ohi heinäkuun alussa, jolloin suunnittelen varaavani hotellimatkan Tampereelle. Olen kaksi yötä hotellissa keskustassa, käyn syömässä hienossa ravintolassa, museoissa ja Särkänniemessä, johon ostin itselleni joululahjaksi rannekkeen. Lisäksi olen yhden yön uusitussa Nokian Eden -kylpylässä.

Heinäkuun lopulle olen myös varannut bussimatkan Turun saaristoon kahdeksi yöksi. Elokuun lopussa menen Helsinkiin Antti Tuiskun Bailantai-konserttiin, tällöin olen kaksi yötä hotellissa Helsingin keskustassa ja yhden yön lentokenttähotellissa ja käyn uimassa Flamingossa, ostin tämän paketin Cittarin Mammuttimarkkinoilta.

Mansikoita ja muita marjoja käyn poimimassa sukulaisen kesämökiltä, hän joka kesä tarjoaa sukulaisille mahdollisuuden käydä keräämässä marjoja ilmaiseksi.

Oli alunperin ajatellut käydä Virossa esim. Saarenmaalla elokuun alussa, mutta taidan siirtää sen matkan syyskuun alkuun. Lisäksi syyskuussa voisin käydä Turusta Viking Grace -aluksella 22h risteilyllä ja olla kaksi yötä Naantalin kylpylässä. Näin tuen kotimaista matkailua ja yrittäjiä kriisin jälkeen.

Lisäksi käyn kotipaikkakunnallani kylpylässä, leffassa, kesäteatterissa jne. Ja olen myös suunnitellut käyväni päiväretkellä Ähtärin eläinpuistossa/Tuurin kyläkaupassa

Kommentit (12)

1/12 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

X

Vierailija
2/12 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdemme New Yorkiin. Kierrellään hieman jenkkilää muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen äitini luokse halaamaan häntä.

Hän asuu vain puolen kilometrin päässä mutten pääse näkemään häntä kuin etäältä ruokakasseja viedessäni. Videopuhelut eivät ole sama asia kuin aito tapaaminen.

Vierailija
4/12 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan kotiin, alkaa jo vtuttaan mökkeily.

Vierailija
5/12 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tiputtaa kovaa ja korkealta, mutta ei tämä epidemia ole ohi vielä heinäkuussa. Jos epidemian huippua veikataan Suomessa juhannukseksi, niin kyllä tämä syksyyn menee.

Vierailija
6/12 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdemme New Yorkiin. Kierrellään hieman jenkkilää muutenkin.

Amerikkaan ei kyllä tämän vuoden puolella ole menemistä.

Vierailija
7/12 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua tiputtaa kovaa ja korkealta, mutta ei tämä epidemia ole ohi vielä heinäkuussa. Jos epidemian huippua veikataan Suomessa juhannukseksi, niin kyllä tämä syksyyn menee.

Ei tässä ketjussa arvailla, milloin epidemia on ohitse, vaan kerrotaan toisille, mitä aiotaan tehdä pandemian jälkeen.

Vierailija
8/12 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä menoa en ainakaan matkustele pandemian jälkeen.

Ei siksi, ettenkö haluaisi, vaan siksi, ettei rahaa ole.

Korona vie monelta hengen tai terveyden ja vielä useammalta työpaikan ja tulot.

Vierailija
9/12 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn viemässä Talvivauvalle Hymy-helistimen.

Vierailija
10/12 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan ryyppäämistä.

Vierailija
11/12 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suomessa äkkiä ja lähden takaisin Thaimaahan.

M.55

Bangkok

Vierailija
12/12 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion taas kyläillä ystävien kanssa puolin ja toisin. Laittaa ruokaa yhdessä, vierailla, lapset voivat leikkiä keskenään. Aion vierailla vanhan mummoni luona.