Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä pitää kännykkäänsä aina ruutu alaspäin esim. pöydällä tai sohvalla

Vierailija
29.03.2020 |

Mielestäni tuo on hieman epäilyttävää. Luulen että hänellä on joku toinen mies kenelle tekstailee ja pelkää että joku kertaa viesti pomppaa ruudulle ja paljastuu. Miten saisin hänet kiinni rysän päältä?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulema noin pitääkin toimia. En tiedä tarkempia perusteluja.

Vierailija
2/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidot lähettelee viestejä

Vierailija
4/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pidän, ja kännykkä on aina äänettömällä. Ärsyttää ruudulle pomppivat huomautukset ja viestit ja mitkälie, mieluiten laitan kännykän syrjään ettei sillä tule koko ajan notkuttua.

Olisiko sinulla vähän monta hernettä nokassa tai itsellä jotain kerrottavaa partnerille, kun pettämiset tulevat ekana mieleen?

Tv. Sinkkunainen

Vierailija
5/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkoa, että seksiviestit tulee julki.

Vierailija
6/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaiset aina teeveessä tekee noin.

Popsocketin kanssa teen itsekin niin. Ja onhan se oikeastaan muutenkin kätevämpi tapa. Kännykkä on heti oikeinpäin kädessä kun sen pöydältä nostaa.

Vierailija
7/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin pidän, ja kännykkä on aina äänettömällä. Ärsyttää ruudulle pomppivat huomautukset ja viestit ja mitkälie, mieluiten laitan kännykän syrjään ettei sillä tule koko ajan notkuttua.

Olisiko sinulla vähän monta hernettä nokassa tai itsellä jotain kerrottavaa partnerille, kun pettämiset tulevat ekana mieleen?

Tv. Sinkkunainen

Seli seli

Vierailija
8/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on, kun sanot että on aika erota. Mielikuvitusnaisystävä kyllä ymmärtää.

Vierailija
9/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulema noin pitääkin toimia. En tiedä tarkempia perusteluja.

Tätä suositellaan kaikille pettäjille.

Vierailija
10/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan samanlainen, aina kännykkä ruutu alaspäin. Lisäksi olen säätänyt asetukset niin, että tekstiviestin tai whatsapp-viestin tullessa näytöllä näkyy vain lähettäjän nimi ja teksti ”ilmoitus”, joten vaikka puhelin olisi ruutu ylöspäin, ei viestien sisältöä näe siltikään.

Pettämistä en harrasta, tämä tapa on vain sen takia että osoitan kumppanilleni hänen olevan ykkösenä - puhelin ei häiritse meidän yhdessä oloa. Öisin puhelin on ruutu alaspäin, ettei puhelimen valo herätä jos tulee joku ilmoitus keskellä yötä. Oma kumppani ei valita asiasta, enkä minäkään valita siitä että hänellä on puhelimensuojus jossa on ruudun edessä ns. kansi. Ihan samalla logiikalla sekin on merkki pettämisestä ap:n mielestä, kun ruutu ei ole näkyvissä?

Vierailija
11/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset tiedostamattomat pikkuasiat paljastavat, että toisella on jotain salattavaa.

Vierailija
12/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on suojus puhelimessa niin silloin onkin jo täysi patja. 

Vierailija
13/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset tiedostamattomat pikkuasiat paljastavat, että toisella on jotain salattavaa.

Ei sillä ehkä ole salattavaa teidän suhteenne ajalta, mutta tuollainen tapa on voinut tulla jo paljon aiemmin asioiden salailusta. Pitäisin tätä henkilöä erittäin epäluotettavana. Luultavasti huijaa sinua tulevaisuudessa.

Vierailija
14/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se noloa, jos kyläpyörän puhelimen näytölle tulee "sulla muuten ihana pillu 😘' ja työkaveri näkee.

Asetukssesta voi laittaa niin että viesti ei näy ruudulla.

Vierailija
15/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä. Älä kuvittele asioita.

Vierailija
16/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitusasetukset voi säätää niin, ettei niitä ilmesty lainkaan näytölle. Itselläni tulee WhatsAppiin ja messengeriin ainoastaan viestien lukumäärä näkyviin kuvakkeeseen. Lisäksi olen asettanut puolisolle eri hälytysäänen WhatsAppissa niin kuulen, koska viesti on häneltä.

Vierailija
17/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on ongelmat taas.

Kuinka epäilyttävä onkaan, jos ei omista kännykkää?

Vierailija
18/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tekee kuulemma noin ettei kameran linssi naarmuuntuisi.

Vierailija
19/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tekee kuulemma noin ettei kameran linssi naarmuuntuisi.

Vierailija
20/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikeastaan aina noin, olin sitten suhteessa tai sinkku. En edes ole kummemmin ajatellut asiaa, se on vain jokin automaatio. Ja ei, en ole ikinä pettänyt.

Pitäisikin siis kysyä onko hän aina tehnyt noin vai onko tuo uusi tapa -mikäli jälkimmäistä, minäkin saattaisin olla huolissani.