Virpoa ei saa joten nyt vinkkejÀ...
Kommentit (13)
HyvÀ, saa naapurit olla rauhassa.
Piilota kotona munia ja karkkeja (isommille lapsille rahaa) ympÀri taloa ja saavat sitten etsiÀ niitÀ?
Virpomiskorteista en ole kuullutkaan mutta en lÀhtisi yhtÀÀn mitÀÀn tunkemaan naapurin postiluukkuun.
Se on palstamammoille sitten vÀhemmÀn munarikas pÀÀsiÀinen tulossa ai ai.
Virpomassa kÀydÀÀn oikeassa virpomiskulttuurissa vain sukulaisia ja lÀhipiiriÀ. Nyt asia hoituu FaceTimella hyvin. Virpojan vanhemmalle olen laittanut rahaa, ettÀ hÀn voi ostaa kauppareissulla suklaamunia.
Virpomisessa ei ole koskaan ollut mitÀÀn jĂ€rkeĂ€, saa mun puolesta loppua ikuisiksi ajoiksi... đ
MeillÀ lapset virpovat puhelimitse tutuille.
Jokaisesta virpomisesta saavat palkan minulta.
Ajatus on se tÀrkein.
Minua on tÀmÀ tuntemattomien ovilla virpominen hirvittÀnyt kyllÀ. HyvÀmaineisellakin alueella on narkkarikÀmppiÀ. TiedÀn, kun tuttuja asuu sellaisessa talossa, osaketalo kalliit kÀmpÀt ja sitten yksi sijoittaja ottaa vuokralaisia kelan kautta niin ettÀ kela maksaa vuokran. Nyt eivÀt uskalla edes lÀhteÀ illalla ulos.
MitÀ ihmeen vinkkejÀ ap kaipaa?
Ainakaan niitÀ elÀimistÀ revittyjÀ höyheniÀ ei nyt sitten tarvi, mistÀ iso halleluja ja kiitos luojan, ettÀ sÀÀstyy ehkÀ muutama elÀin tulevaisuudessa vÀhÀn aikaa siltÀ kÀrsimykseltÀ.
Voisitteko oikeasti miettiÀ aikuiset ihmiset jotakin muuta koristeita niihin jatkossa kuin elÀimistÀ revityt höyhenet?
Lapset varmasti tykkÀÀ, kun saavat suklaata ja muuta, minusta tÀmÀ virpominen on itselleni samaa kuin joku tulisi puhumaan omasta uskostaan. Ei kiinnosta, kiitos! Kaikenlaiset virpomiskortitkin todella voivat levittÀÀ mitÀ tahansa virusta, niitÀhÀn meillÀ riittÀÀ ihan omasta takaakin. JÀttÀkÀÀ postilaatikot ja -luukut rauhaan, kiitos.
MitÀ keinoja? Eikö sitÀ nyt voi yhtenÀ vuotena jÀttÀÀ vÀliin. Ei ne penikat siihe kuole. IltalehdessÀ juttu ku nyt askarrellaan jotain virpomiskortteja. HALOO! RÀkÀnokat kaivaa nenÀÀ ja prsettÀ ja kuolaa ja askartelee kortteja. LeviÀÀ tauti ihan prkl hyvin. Kunnon idioottitouhua taas.