Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nöyristemin naapuria

Vierailija
29.03.2020 |

Meille tuli riitaa naapurin kanssa pienestä asiasta joka paisui. Naapurin rouva väitti että olin levittänyt hänestä väärää tietoa. Tyhmyyksissäni olin sanonut jollekin että naapuri on sekaantunut asioihimme ja kyttää meitä. Jos meille tulee vieras hän tekee asiaa kuka tuli. Hän neuvoo ja kieltää meiltäkin tv katselun. Hän kysyy miten ehkäisemme jne. Eli sanomiseni oli totta.

Naapuri otti kovat pultit ja tuomitsi minut kaikesta. Hän kirjoitti nettiin josta meidät tunnisti. Hän kävi joka päivä kertomassa miten elämme hänen mukaansa väärin käyn töissä ja lapset päiväkodissa. Se oli kuulemma väärin. Homma paisui ja paisui Hän uhkasi poliisilla kunniansa loukkaamisesta ja uhkasi kirjoittaa meistä kirjan.

Lopula en enää kestänyt. Luin Me naisista että täydellisellä anteeksipyynnöllä loppuu turhatkin riidat. Kirjoitin naiselle anteeksipyynnön missä osaltani myönsin vikani ja toivoin tilanteen loppuvan.

Nainen ilahtui ja sanoi taivaassa riemuittavan kun MYÖNNÄN VIRHEENI ja myönnän hänen olleen oikeassa. Muuten olisi nin joutunut helvettiin jos kuolen koronaan. Nainen leipoi mutakakun ja toi sen meille.

Mutta eilen. Nainen oli kopioinut anteeksipyyntöni ja jakoi sen netissä taloyhtiömme nimilistan mukaan ja paperisena rivarimme postilaatikkoihin. Saatesanoin että toivoo muidenkin pyytävän häneltä anteeksi kuten minä olin tehnyt. Vielä raamatunlauseita mukana.

Annanko olla.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän