Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisko tää hame kiva?

Vierailija
29.03.2020 |

https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0876310002.html

Miten yhdistäisitte? Valkoisen paitapuseron kanssa vai?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa millainen hame sopisi pullukalle? Joku trikoinen vai?

Ap

Riippuu ihan vartalonmallista. Silloin kun olin itse pullukka, parhain oli runsaahko a-linjainen. Mulla on aika kapea lantio joten runsaammalla hameella sai huijattua vartaloon lisää muotoa. Jollain lantiokkaammalla se taas suurentaisi ehkä tarpeettomasti alaosaa.

Vierailija
22/25 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa millainen hame sopisi pullukalle? Joku trikoinen vai?

Ap

Riippuu ihan vartalonmallista. Silloin kun olin itse pullukka, parhain oli runsaahko a-linjainen. Mulla on aika kapea lantio joten runsaammalla hameella sai huijattua vartaloon lisää muotoa. Jollain lantiokkaammalla se taas suurentaisi ehkä tarpeettomasti alaosaa.

Aika suora tasapaksu täällä. Vyötärö ihan pikkuisen erottuu mutta tasapaksu oon kyllä oikeastaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, uskon teitä. Oon 170 ja vähän pullukka. Olisi ihana voida pitää kauniita vaatteita mutta ei. Sitäpaitsi oon jo yli 40v

Ap

Miten se estää käyttämästä kauniita vaatteita

Vierailija
24/25 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, uskon teitä. Oon 170 ja vähän pullukka. Olisi ihana voida pitää kauniita vaatteita mutta ei. Sitäpaitsi oon jo yli 40v

Ap

Voi hyvänen aika, tottakai voit pitää kauniita vaatteita, tuo vain on sellainen, että se menee yhdessäkohtaa seisoessa, ei muuten. Kangas on jäykkää puuvillaa, osta hame, joka on laskeutuvaa kangasta. Ja älä osta yksiväristä, mieluummin kuviollinen kangas, yhdistä siihen yksivärinen yläosa, jonka värin valitset kuvion väreistä.

Vierailija
25/25 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä siitä että mekko on ihan kiva, mutta malli ja pituus ovat haasteellisia. Sopii pitkälle ja hoikalle. Itse olen lyhyt ja pyöreä, joten en ostaisi itselleni. On myös aika tyttömäinen, eli olen myös liian vanha.

Aina, kun täällä on ketjuja erilaisista vaatteista, niistä sanotaan, että ne sopivat pitkälle ja hoikalle. Ei taida olla vaatetta, josta joku ei näin sanoisi. Mitä tämä siis tarkoittaa? Jos ei ole pitkä ja hoikka, niin mihin ihminen voi pukeutua? Mun mielestä tuo ikuinen pitkällejahoikalle johtuu vain mielikuvituksen puutteesta. Katsotaan sitä asua pitävää mallinaista ja päätetään, että jep, ei voi sopia muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän