Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bikini fitness -tähti Pernilla Böckerman osti sometienesteillään asunnon 18-vuotiaana – ”Onhan se siistiä!”

Vierailija
29.03.2020 |

Mitä itse tienasit 18-vuotiaana?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ökyrikkaasta perheestä ja leuhkinut rahoillaan jo teini-ikäisenä. Katsokaapa Youtubesta hakusanalla "raha on vain rahaa".

Ei jatkoon.

Ei todellakaan ole mistään ökyrikkaasta. Ihan tavisperheestä on. Kaikkea te keksitte.

Vierailija
22/44 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ökyrikkaasta perheestä ja leuhkinut rahoillaan jo teini-ikäisenä. Katsokaapa Youtubesta hakusanalla "raha on vain rahaa".

Ei jatkoon.

Ok, ihmettelinkin millä rahalla 18-vuotias ostaa Helsingin kantakaupungista asunnon, vaikka olisikin omia tuloja ja säästöjä.

Tuskin nostaisi noin esille jos vanhemmat olisi maksanut.

Nostaa varmasti siksi että on syystäkin ylpeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteellista kirjoitti:

Perinteistä ,siis ihan jollain oikealla työllä tienaamista ja tätä  nykyään netin avulla 'tienaamista' ei oikein kannata (ainakaan suorituksina) verrata.

Niinpä, pankissa on leikkiraha-tilit näillä.

Raha on tietenkin rahaa, mutta kysymys onkin nyt siitä millä vastikkeella se on sinne tilille saatu, eli mitä yhteiskunta on sen vastineeksi saanut ja kuinka moni muu siitä on jotain hyötynyt.

Siitä syntyy vaihtoarvo ja se taas on pohjana myös kaikelle työn arvostukselle (ja myös sen sosiaaliselle kunnioitukselle)  .

Eli ihmetellä toki voi, mutta jos jotain työn moraalista puolta ja sen arvostusta ajatellaan, niin pitäisin kyllä esim.  jonkun teinin omilla, vaikka sitten marketin kassaharjoittelijana hankituilla  kesäansioillaan ostamaa mopoa tuhat kertaa  ihailtavampana suorituksena häneltä, kuin tuota otsikon tapausta kaikkinensakaan . 

Vierailija
24/44 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon.

Jep, leveili rahoillaan jo yläasteikäisenä teininä kun vasta aloitteli tubettamista.

Ja ne p*rseenesittelyvideot olivat n-o-l-o-j-a.

Kateus kateus...

Pernilla kuitenkin on aivan tavallisesta perheestä. Ei ole edes rikkaasta, saati ökyrikkaasta.

Vierailija
25/44 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti on! Isä osti asunnon toki. Ja liian nuori ja silti näitä kuvia tulee tuijotettua. Tässä on mun takapuoli, nii-in eihän sitä katsottavaksi ole laitettu vaan oman hyvinvoinnin vuoksi. Hyi kun setämies katsoo, yäk.

Vierailija
26/44 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon.

Jep, leveili rahoillaan jo yläasteikäisenä teininä kun vasta aloitteli tubettamista.

Ja ne p*rseenesittelyvideot olivat n-o-l-o-j-a.

Kateus kateus...

Pernilla kuitenkin on aivan tavallisesta perheestä. Ei ole edes rikkaasta, saati ökyrikkaasta.

Ja omakehu,omakehu ...

Vierailija
27/44 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Pernilla viihtynyt Dubaissa?

Vierailija
28/44 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen. Haluaisin vaihtaa 80-neliöisen taloni ikkunattomaan kerrostalokoppiin, jossa bökkermän asuu.

Vierailija
29/44 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätti on! Isä osti asunnon toki. Ja liian nuori ja silti näitä kuvia tulee tuijotettua. Tässä on mun takapuoli, nii-in eihän sitä katsottavaksi ole laitettu vaan oman hyvinvoinnin vuoksi. Hyi kun setämies katsoo, yäk.

Isä on ihan tavallinen palomies. Ei niillä tuloilla osteta asuntoja kantakaupungista.

Kateus!

Vierailija
30/44 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen. Haluaisin vaihtaa 80-neliöisen taloni ikkunattomaan kerrostalokoppiin, jossa bökkermän asuu.

Jonka ostit 18 vuotiaana omilla rahoilla ja uralla?

Mitä ihmeen mussutusta täällä on.

Monikin on oman vanhemman hankkimassa työssä/ alaisuudessa ja asuntolainassa avustanut vanhemmat, moni ei edes halua tuon ikäisenä tehdä töitä vaan haaveilee riikkaasta elättäjästä tai bilettää opintorahojansa.

Eikö nyt olisi syytä nostaa hattua eikä valittaa, kun urheilullinen ja kunnollinen nuori ihminen ei edusta yllämainittua?

Taas tällainen päivä täällä kun en jaksaisi tätä idiotismia.

Vierailija
31/44 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu fitnespimu kun ei ole silikoneja ottanut 👍

Vierailija
32/44 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellista kirjoitti:

Perinteistä ,siis ihan jollain oikealla työllä tienaamista ja tätä  nykyään netin avulla 'tienaamista' ei oikein kannata (ainakaan suorituksina) verrata.

Asunnon voi saada kymppitonnilla tai 400k,kovin suhteellista tämäkin.

Vierailija
33/44 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä roolimalli tytöille! Go Pernilla!

Onko Sofia hollilla, tässä voisit olla sinä, eikö yhtään vieläkään hävetä tai kaduta elellä muiden varoin?

Ja laittomin sellaisten...

Vierailija
34/44 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin väärin, että tuollaisella tienaa noin paljon. Minäkin haluan suuret tulot ja oman asunnon. Olen kuitenkin pitkäaikaistyötön ja tulona pelkkä työttömyyskorvaus, joka ei riitä mihinkään.

Kyse on siitä kuka haluaa maksaa ja mistä. Teoriassa turhia ammatteja on monta.

Vierailija
35/44 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että sometuloilla... Taisi olla pappa betalar ja kivat sisustustyynyt sitten niillä omilla tienesteillä :D

Onko sulla luetunymmärtämisessä vikaa? Moneen otteeseen jo mainittu, ettei ole rikkaasta perheestä.

Vierailija
36/44 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pernillalla on täydellinen luusto noihin fitness-hommiin. Menestys on taattua!

Vierailija
37/44 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Böckerman? Luulis, että nimenvaihto olis paikallaan

Kirjatmies

Vierailija
38/44 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Böckerman? Luulis, että nimenvaihto olis paikallaan

Pernilla? Luulis, että nimenvaihto olis paikallaan.

Vierailija
39/44 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut tuolloin ollut vielä töitä, eli en mitään muuta kuin synttärirahat vanhemmilta. Olin pieneltä paikkakunnalta, eivätkä kaikki paikkakunnan nuoret mahtuneet kirveelläkään paikallisen Tarjoustalon hyllyttäjiksi. Mulla ei ollut ajokorttiakaan. Tuolla seurakunta oli suurin kesätyöpalkkaaja. Hain joka vuosi, mutta olin paikkakunnan ainoa kirkkoon kuulumaton nuori, eikä tietty kukaan minua seurakunnalle töihin ota. Laitontahan tuo on, mutta ei sitä viralliseksi perusteeksi esitettykään.

Sain ensimmäisen työpaikan vasta 20-vuotiaana, kun kyllästyin pitkiin bussmatkoihin ja muutin yliopistopaikkakunnalleni. Olin kaupan kassa vuokrafirman kautta. Vuosi siitä, ja olin lakimiesharjoittelija 2x sillä tuntipalkalla, mitä sain kaupan kassana. Myöhemmin valmistumisen jälkeen perustin yrityksen, ja tulot ovat aina riittäneet hyvään elämään. 21-vuotiaana oli omistusasunto. Eli loppujen lopuksi siitä ei ollut onneksi mitään haittaa, etten saanut töitä alle 20-vuotiaana, päin vastoin sain viettää rennot kesät.

Vierailija
40/44 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asuis ilmaiseksikaan jossain yksi ikkunaisessa katutason murjussa.

Järjetöntä maksaa lähemmäs 200k pienestä yksiöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi