Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaduttaako kerrostaloasunnon hankinta omakotitalon sijaan.Nyt ahdistaa asua laatikossa eikä ulkoilla voi

Vierailija
29.03.2020 |

Olisinpa puoli vuotta sitten tehnyt toisin. Kerrostalossa seinät kaatuu päälle eikä omaa tilaa ole.Vaihtoehtona 20 km Hämeenlinnantietä Klaukkalaan omakotitaloon.Siellä olisi oma piha ja maaseutumainen ympäristö.Sisällä voisi vetäytyä omaan rauhaan kun ei jaksa aina kuunnella lapsen tai puolison valitusta.Silloin Kerrostaloasunto oli muodissa ja kaikki sanoivat että omakotitaloista luovutaan kun ihmisten on parempi asua tiiviisti kerrostaloalueeiia ja voi luopua autosta ja käyttää yleisiä.Nyt kaikki on pyörähtänyt nurinpäin.Koronasta sanotaan että voi levitä ja huonolla tuurilla tarttuu .Pitäisi olla etäisyyttä

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ehtinyt hankkiutua autosta eroon, vaikka se oli vahvasti agendalla. Tällä hetkellä julkisilla kulkeminen on yhtä suuri rikos kuin yksityisautoilu kuukausi sitten.

Vierailija
42/45 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoilua ei ole edelleenkään kielletty, vaan ihan suositellaan, jos olet terve, etkä riskiryhmää ja ulkoilet yksin tai oman perheen kanssa. Mistä näitä idiootteja oikein sikiää ?

Ei tässä ole kyse siitä että ihmiset olisivat idiootteja, vaan siitä että massatiedotus on ammattimaisestikin toteutettuna vaikea laji. Uutisotsikoissa on näkynyt viime viikkojen ja päivien aikana kymmeniä ja satoja kieltoja, kehotuksia ja mm. muiden maiden tilanteita. Aika harva tekee uutisvirrasta mitään muistiinpanoja ja muisti voi ihan oikeasti huolimattoman lukemisen jälkeen sotkea asioita. Kun tähän lisää "kännissä ja läpällä" trollaavat ja tarkoitushakuisesti tilannetta sotkevat niin ei ihme että joidenkin on vaikea pysyä perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puolituttu päätti nyt muutetaan upeampaan asuntoon. 3 lasta ja 2 aikuista. Myivät paljon irtaimistoa pois, karsivat, karsivat ja muuttivat 65 neliön asuntoon.

Kuulemma ovat kaikki niin paljon ulkona, ei haittaa. Mielummin sijainti.

Minä asun 80 neliön rivitaloasunnossa. Lapsilla on omat huoneet ja minä nukun makkarissa.

Oon taloudellisista syistä karsinut irtaimiston lähes minimiin. Lasten isä vei lapset ulkomaille, tulevat aikaisintaan juhannuksena takaisin.

Minulla tuntuu asuisin palatsissa .

Pakkanen on täynnä, kaupassa tarvii käydä seuraavan kerran vappuna. Asun ns pussin perällä, tänä päivänä ei eksy edes autoja.

Nyt ko ihminen on kysynyt monelta voisiko joku vaihtaa kotia päittäin. Minultakin kysyi, mutta koska minun asunto on edullisempi, olisi minun pitänyt maksaa väliin.

Onnea matkaan,

Tämä nyt on ihan selviö. 3 kk ilman lapsia missä tahansa on kuin palatsissa.

Vierailija
44/45 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta sitten kerrostaloasuminen oli muodissa?!?! Minulta taisi tuo muotiaalto jäädä huomaamatta.

Eikö se ollut muodissa 1960-luvulla viimeksi, kun suuret lähiöt rakennettiin?

Vierailija
45/45 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavudenhaluinen ( laiska) = kerrostalo Ahkera = omakotitalo

ai tällä kertaa se meni niin. Yleensähän täällä on aina toitotettu kuinka vaivatonta on omakotitaloasuminen, kun on ostanut kaikki palvelut pihanhoitoon ulkopuoliselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän