Muilla mies tykkää nuolla?
tykkään kun mies pyytää minua istumaan kasvoilleen jotta pääsee nuolemaan pilluani. Se ihana tunne kun lämmin kieli vipeltää pillussa ja samalla mies hieroo pakaroita... mmmm tekee taas mieli. onneksi saan tätä usein luulen että miehellä on vähän fetissi tähän touhuun ;) win win.
Muilla miestä joka tykkää antaa kielellä?
Kommentit (11)
Mä en anna miehelleni pillua jos ei ensin nuole mulle orkkua kun en yhdynnässä saa! No onhan meillä paljon muutakin mutta tässä pääpiireissään. Mieskin tykkää naida mua orkun jälkeen kun ei oo mitään suorituspaineita ollut enää vuosiKYMMENIIN! Hyvää seksiä sanoisin!
What do you want to do ?
New mailCopy
Minä tykkään valtavasti kun kumppani tulee naamalle hyväiltäväksi.
Aah, ne ihanat pehmeät pakarat ja reidet, lämmin kostea karvainen toosa.
M53
Sen parempaa ei olekaan kuin pimpin nuoleminen. Sitä voisi tehdä vaikka jatkuvasti.
- mies, 53v -
Ensimmäinen toimi. Alkkarit pois ja puolen tunnin nuolenta. Työnnän nenäni myös sisälle ja hankaan yläosalla, siis nenän, lähelle klittaa
ja painan päälläni vittua, eli siis naista ylöspäin. Mulla on kyömynenä.
Joo, en kyllä voisi olla miehen kanssa joka ei tykkäisi nuolla. Itse tykkään myös imeä, suuseksi on tärkeää ja kuuluu kiinteästi mun hyvän seksin määritelmään
Nuorempana en niin välittänyt suuseksistä kumpaankaan suuntaan. Sen sijaan useimmat miehet halusivat nuolla; enemmän kuin, että olisivat saaneet suihinottoa. Iän myötä pystyin paremmin antautumaan nautinnolle, aloin tykkäämään nuolemisesta. Suuseksin saamisessa puolet nautinnosta tulee jo siitä kun tunnen kuinka toinen haluaa nuolla minua, ja nauttii itsekin siitä. Sanoisin, että nykyisin lähes kaikki kumppanini ovat halunneet antaa minulle kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen toimi. Alkkarit pois ja puolen tunnin nuolenta. Työnnän nenäni myös sisälle ja hankaan yläosalla, siis nenän, lähelle klittaa
ja painan päälläni vittua, eli siis naista ylöspäin. Mulla on kyömynenä.
Kyömynenillä yleensä iso sladdi. Painat nenälläsi vittua siis naista..olitko tosissasi?
Haluaako joku lainata mulle miestänsä :/ n33
Meillä mies nuolee joka kerta niin pitkään että ehtii tulla useammatkin orkut ennen panoa. Tykkää nuolla myös peppua. Välillä nuolee myös paikat puhtaaksi panon jälkeen :)
Minä nuolen aina alkuun pari orkkua,kun tulee helposti nuolemalla...N33 Jos olet Uudeltamaalta niin voin tulla lainaan....
ääh kunpa oliskin.