Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka lähestyä kivaa kilttiä tatuoimatonta reipasta liikunnallista naapurintyttömäistä 30-40v naista?

Vierailija
28.03.2020 |

Kaverin puolesta kysyn. Ja saa olla nainen, kunhan on mieleltään vähän tyttömäisyyttä jäljellä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja saa olla nainen, kunhan on mieleltään vähän tyttömäisyyttä jäljellä."

Saako olla karvatkin?

Vierailija
2/7 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silleen kivasti ja kiltisti ja reippaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja saa olla nainen, kunhan on mieleltään vähän tyttömäisyyttä jäljellä."

Saako olla karvatkin?

Mulle käy nekin, kaverista en oo niin varma.

Vierailija
4/7 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon tuommoinen naapurintyttö! Itse ilahduin suunnattomasti, kun sain ventovieraalta mieheltä aivan hurmaavan hymyn kohdatessamme jalkakäytävällä.. Teki mieli katsoa vielä taakse, mutta en sitten uskaltanut. Mikä tahansa aloitteen tekeminen kyllä kelpaisi ja lähtisin ehdottomasti vaikka lenkille tai kahville :)

Vierailija
5/7 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon tuommoinen naapurintyttö! Itse ilahduin suunnattomasti, kun sain ventovieraalta mieheltä aivan hurmaavan hymyn kohdatessamme jalkakäytävällä.. Teki mieli katsoa vielä taakse, mutta en sitten uskaltanut. Mikä tahansa aloitteen tekeminen kyllä kelpaisi ja lähtisin ehdottomasti vaikka lenkille tai kahville :)

Niinhän te sanotte, mutta tosielämässä tulisi meetuuhuutoa, käsilaukkua päähän, lähestymiskieltoa jne.

Vierailija
6/7 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdetkö treffeille?

❤️

Vierailija
7/7 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, lähti jo mun kanssa.

T. Renttureiska.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdetkö treffeille?

❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi