Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13v tyttö kiukutteli että hänellä on huonompi ja vanhempi puhelin kun kaikilla kavereilla, isänsä rikkoi tytön puhelimen

Vierailija
28.03.2020 |

Nyt tyttö on sitten ilman puhelinta mutta ihan tosissaan säikähti isänsä reaktiota. Isä otti puhelimen ja samalla kun lämmitti takkaa niin iski yhden halon päin tytön puhelimen näyttöä.

Tyttö ei ole sanonut nyt sanaakaan tai tullut ulos huoneestaan. Pelkään että tästä aiheutui joku traumatila?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/34 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaroiden rikkominen on henkistä väkivaltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana jännis <3

Vierailija
4/34 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai isä nyt uuden ostaa ja pyytää anteeksi. Kenenkään tavaroita ei rikota.

Vierailija
5/34 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole huonoa vanhaa puhelinta enää : )

Vierailija
6/34 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumoja tulee ja menee, anna likan kiukutella aikansa, kyllä se siitä. Taisi faijalla olla pinna tiukalla, kun oli kuunnellut aikansa teinin väninää, kun ryhtyi noin radikaaliin toimeen. Ja mutsi on nyt huonot housuissa, kun pelkää, että lapsi saa traumoja ja frustraatioita. Onnellinen perhe asuu tiilitalossa, kuten vanhassa mainoksessa sanottiin.

Vierailija
7/34 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä nyt oikeasti tapahtui ja jonkun äidin pitää asiaa miettiä:

Kyllä. Lapsi ihan varmasti pelästyi. Miehelle vihanhallintaa, anteeksipyyntö lapselle ja miksi lapsi on ilman puhelinta jos isä sen hajotti? Lasta rangaistaan ihan kohtuuttomasti, kun ei sitä itse rikkonut.

Itse pelästyin lapsena isän huutoa ja meillä ei edes aiheutettu aine-/henkilövahinkoja. Mutta se näkyy edelleen isä/tytär-suhteessa. En koe oloani mukavaksi isäni läsnäollessa ja häneltä pienikin hermostuminen nostaa heti omaa stressiä.

Vierailija
8/34 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ei prinsessalla ole sitten puhelinta ollenkaan. Mullekkin ostettiin lapsena tietokone. Kaverilla oli tehokkaampi tietokone, mutta olin silti iloinen että mulla oli se tietokone millä pystyi pelaamaan heroes 3.

Vierailija
9/34 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö parka. Ukko pihalle ja pikkuisen äkkiä! Ja puhelin tilaukseen tytölle.

En kattelis hetkeäkään tuomiosta sairasta "isää".

Tytöllä on oikeus omiin mielipiteisiin, oikeus kiukutella ja oikeus olla lapsi. Miehen tulee kestää nämä purkaukset kuin aikuinen.

Vierailija
10/34 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puhuminenko oli poissuljettu vaihtoehto?

Ylireagointia isältä. Tehoavia keinoja olisi ollut vaikka mitä, jotka eivät olisi olleet noin tuhoavia.

Vierailija
11/34 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän pitää pyytää tytöltä anteeksi. Ja uusi puhelin tilalle.

Vierailija
12/34 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppiipahan arvostamaan sitä mitä on eikä olla aina vinkummassa sitä uusinta ja kalleinta mallia?

Vierailija
13/34 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinille tuo on sama kuin vetäisi turpaan ja lukitsisi kellariin.

Vierailija
14/34 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavaroiden rikkominen on henkistä väkivaltaa.

Höpö höpö! Minä en osannut penskana siivota huonettani isäni mielestä oikein, niin hän kaatoi kirjoituspöydän sekä kaapin, repi hyllyt irti seinistä. Taittoi elektroniikkapelit polveaan vasten, hakkasi kasettimankkuria seinään niin kauan, että se hajosi ja lopuksi loimi minua nahkavyöllä, etten voinut kolmeen viikkoon osallistua voimistelutunneille, sillä jäljet olisivat muutoin paljastuneet...

M 47

Vierailija
15/34 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun 13-vuotias uskaltaa kiukutella mokomasta asiasta, olen kyllä ihan miehen puolella tässä asiassa!

Jos olisin 13-vuotiaana kiukutellut jonninjoutavasta asiasta, olisi kyllä naamani ollut kipeä ja pitkään.

Miehelläsi on sentään munaa toisin kuin lälläriäidillä.

Vierailija
16/34 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan v*tun oikein! Rispekt. Siinä on sellaista kieltä mitä tyhminkin teinix ymmärtää.

Vierailija
17/34 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille tulee opettaa, että toisten omaisuutta ei tuhota. Ei päinvastoin.

Vierailija
18/34 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte tukahduttaa lapsen persoonan ja mielipiteet, jos haluatte opettaa hänet pelkäämään ja vihaamaan omka vanhempiaan, niin tuo on hyvä tie.

Vierailija
19/34 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kaikki olla aika herkässä mielentilassa nykyään. Tytär varmaan halusi vain tukea vanhemmiltaan ja että hänet otettaisiin huomioon ja isä on niin koronapaniikissa ja hermostunut että kimpaantuu pienestäkin ärsykkeestä. Todennäköisesti molemmat ovat koittaneet pullottaa tunteensa tiiviisti.

Vierailija
20/34 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten todellisuudesta vieraantuneita palstalla makaavat naiset on, kun kaikki paskatarinat otetaan todesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi