Joonas Nordman Show alkaa, ekassa jaksossa mm. Erika Vikman ja Hjallis
Mitähän tämä hupiukko keksii vieraidensa kanssa? Pitääkö turvautua väsyneeseen koronaläppään etenkin kun Erikalle ei sitä euroviisukeikkaa nyt tullutkaan?
Kommentit (38)
Onko ton yhden nenä taas kasvanut?
Kaikki välishowt koronaa, koronaa ja koronaa..
Onpa huono ohjelma.
Ja Hjallis sai näköjään sanoa porsaaksi julkisesti... Tosi outoa ja jotenkin sisäsiittoista, haisee tänne asti rahan takia tehdyt diilit :/
Vierailija kirjoitti:
Siis musta tää on hyvä! Ihmettelen tässä just, että miksei tätä ole aiemmin ollut Suomessa? Amerikassahan näitä tämmöisiä showta on vaikka kuinka monta. Mä tykkään muutenkin kyllä tästä viihdetyypistä, että ehkä senkin takia tää on musta oikeasti hyvä.
Vuosia sitten oli Joonas Hytönen show. Tämähän on siitä kopio juontajan etunimeä, lavasteita ja bändiä myöten. Ainoastaan nuo vieraiden kanssa tehtävät jutut on uutta. Niin ja tämä Joonas ei paukuta pöytää koko ajan kuulakärkikynällä.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa nämä samat julkkikset kiertämässä ohjelmaa toisensa perään
Olin juuri aikeissa katsoa ohjelmaa, mutta kun kuulin, että siellä on Erika Vikman, tv sulkeutui välittömästi, koska en jaksa katsoa sitä teeskentelyä hetkeäkään.
Toisekseen eihän sieltä telkusta mitään muutakaan katsottavaa taaskaan sitten tullut.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa nämä samat julkkikset kiertämässä ohjelmaa toisensa perään
Olin juuri aikeissa katsoa ohjelmaa, mutta kun kuulin, että siellä on Erika Vikman, tv sulkeutui välittömästi, koska en jaksa katsoa sitä teeskentelyä hetkeäkään.
Toisekseen eihän sieltä telkusta mitään muutakaan katsottavaa taaskaan sitten tullut.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki välishowt koronaa, koronaa ja koronaa..
Ääliömäistä, kun ihmiset yhden hetken haluaisivat rentoutua ja katsoa jotain "hauskaa ohjelmaa" - sieltä tulee taas vaan sitä pakkokoronaa silmät suut täyteen.
Todella viihdyttävää!
Toi Eerika tos tosi nolo. Se on kyllä niin mauttomasti pukeutunut, yrittää olla kauheen vitsikäs ja luulee olevansa todella eroottinen.
En voi katsoa enempää.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä jännittää vedetäänkö se veetun Danny taas juttuihin. TIETYSTI.
Ei muuten vedetty! Vain vähän vihjailtiin.
Minä kyllä tykkäsin, koronajutut oli ok. Viihdyttävämpi tämä oli kuin edellinen ohjelma, missä Joonas oli eli Masked Singer.
Tv ja sen suosio takaisin! Nyt ku ollaan kaikki kotona, katsellaan telkkaria samalla innolla kuin 90-luvulla
Todella tylsä ohjelma. Koronajuttuja ei jaksaisi kuunnella yhtään uutisten lisäksi. Hjallis ja Eerika oli pitkäpiimäisiä vieraita. Huutoalias todella väsynyt idea. Se sinipaitainen mies, eka vieras, oli ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Toi Eerika tos tosi nolo. Se on kyllä niin mauttomasti pukeutunut, yrittää olla kauheen vitsikäs ja luulee olevansa todella eroottinen.
En voi katsoa enempää.
Luulen että muutaman vuoden päästä ymmärtää tuon hölmöilyn. Saattaa se jälkeen joutua tekemään paljon töitä jos aikoo olla uskottava. Nyt tuollaista lapsellista vanhanaikaista pikkutuhmaa, oiskohan Danny neuvonut 🙈
Se vaan on nyt kotimaisen tv tarjonnan tila.
Mahdollisimman pienillä kustannuksilla niin taso on tuota.
Samoin nää ulkomaan formaateilla tuotetut visailut ja kilpailut.
Siihenkun lisätään älytön mainosmäärä.
Onneks on maksukanavat.
Jotenkin huvittaa nämä stadilaisena itseään pitävät junien tuomat kuten porilainen Joonas Nordman joka vittuili Vikmannille hänen Tampereen murteestaan.
Oletteko kuulleet koskaan miltä porin murre kuulostaa?
Erikan seksikkyys on niin päälleliimattua. Hyvä vartalohan hänellä on, mutta ei silikonitissit pelkästään tee naisesta seksikästä. Joissakin sitä vaan on ja Erika ei kuulu siihen joukkoon.
Siis musta tää on hyvä! Ihmettelen tässä just, että miksei tätä ole aiemmin ollut Suomessa? Amerikassahan näitä tämmöisiä showta on vaikka kuinka monta. Mä tykkään muutenkin kyllä tästä viihdetyypistä, että ehkä senkin takia tää on musta oikeasti hyvä.