Tein päätöksen ja alan vihaamaan niitä ihmisiä jotka käyttävät julkisia kulkuvälineitä
Sekä niitä jotka istuvat kahviloissa ja niitä jotka kokoontuvat joukolla massatapahtumiin. Ja aion vihata näitä ihmisiä loppu ikäni.
Kommentit (26)
Älä anna vihan vallata itseäsi. Elämäsi on paljon helpompaa kun et tuhlaa energiaasi vihaan. Keskity positiivisiin asioihin.
Mä en vihaa ketään. Mun mielestä elämä on kivaa ja ihmiset ihan mukavia. Anna toisten elää omaa elämäänsä. Ei sinun surkeutesi ole kenenkään muun vika kuin oman itsesi.
Anna anteeksi minulle, joka joudun autottomana ajamaan bussilla yhteiskunnalle välttämättömäksi määriteltyyn, huonosti palkattuun työhöni, jotta minulla ja lapsillani olisi katto pään päällä ja ruokaa. Olen hyvin pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista sitten vihata minua oikein kunnolla, kun hoidan sinua kun saat koronan. Kuljen töihini sairaalaan bussilla.
Sama täällä. Minun palkkani ei riitä jokapäiväiseen taksilla kulkemiseen. Jos työnantaja maksaisi, kävisin oikein mieluusti taksilla töissä. Onneksi busseissa on nykyään lähes tyhjää, turvavälit pystyy yleensä pitämään jopa aamuisin ja klo 16 maissa ja käsihygienia minulla on toki hyvä.
Juu, kerrankin ei ole ruuhkaa edes ruuhka-ajan busseissa yleensä!😁 Ai niin, mä käyn laulamassa ne muumilaulut ja tekemässä hiekkakakkuja, ja toki tämän lisäksi aika paljon muutakin. Tarvitsen kuitenkin julkisia kulkuvälineitä monta kertaa viikossa sen tehdäkseni.
Miksi aloittaja vihaa julkisten kulkuvälineiden käyttäjiä? Sillä hän, aloituksesta päätellen, ei käytä julkisia kulkuvälineitä.
Käytin torstaina bussia Helsingissä matkalla keskustaan. Menessä meitä oli 3 plus kuljettaja. Takaisin tullessa minä ja yksi nuori tyttö ja kuljettaja.