Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein päätöksen ja alan vihaamaan niitä ihmisiä jotka käyttävät julkisia kulkuvälineitä

Vierailija
28.03.2020 |

Sekä niitä jotka istuvat kahviloissa ja niitä jotka kokoontuvat joukolla massatapahtumiin. Ja aion vihata näitä ihmisiä loppu ikäni.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin torstaina bussia Helsingissä matkalla keskustaan. Menessä meitä oli 3 plus kuljettaja. Takaisin tullessa minä ja yksi nuori tyttö ja kuljettaja.

Vierailija
22/26 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna vihan vallata itseäsi. Elämäsi on paljon helpompaa kun et tuhlaa energiaasi vihaan. Keskity positiivisiin asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vihaa ketään. Mun mielestä elämä on kivaa ja ihmiset ihan mukavia. Anna toisten elää omaa elämäänsä. Ei sinun surkeutesi ole kenenkään muun vika kuin oman itsesi.

Vierailija
24/26 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna anteeksi minulle, joka joudun autottomana ajamaan bussilla yhteiskunnalle välttämättömäksi määriteltyyn, huonosti palkattuun työhöni, jotta minulla ja lapsillani olisi katto pään päällä ja ruokaa. Olen hyvin pahoillani.

Vierailija
25/26 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista sitten vihata minua oikein kunnolla, kun hoidan sinua kun saat koronan. Kuljen töihini sairaalaan bussilla.

Sama täällä. Minun palkkani ei riitä jokapäiväiseen taksilla kulkemiseen. Jos työnantaja maksaisi, kävisin oikein mieluusti taksilla töissä. Onneksi busseissa on nykyään lähes tyhjää, turvavälit pystyy yleensä pitämään jopa aamuisin ja klo 16 maissa ja käsihygienia minulla on toki hyvä.

Juu, kerrankin ei ole ruuhkaa edes ruuhka-ajan busseissa yleensä!😁 Ai niin, mä käyn laulamassa ne muumilaulut ja tekemässä hiekkakakkuja, ja toki tämän lisäksi aika paljon muutakin. Tarvitsen kuitenkin julkisia kulkuvälineitä monta kertaa viikossa sen tehdäkseni.

Vierailija
26/26 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittaja vihaa julkisten kulkuvälineiden käyttäjiä? Sillä hän, aloituksesta päätellen, ei käytä julkisia kulkuvälineitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän