Tein päätöksen ja alan vihaamaan niitä ihmisiä jotka käyttävät julkisia kulkuvälineitä
Sekä niitä jotka istuvat kahviloissa ja niitä jotka kokoontuvat joukolla massatapahtumiin. Ja aion vihata näitä ihmisiä loppu ikäni.
Kommentit (26)
Muista sitten vihata minua oikein kunnolla, kun hoidan sinua kun saat koronan. Kuljen töihini sairaalaan bussilla.
Taisit juuri saada paljon vihamiehiä ja -naisia.
Ketä kiinnostaa jonkun noubadin viha. Siinähän puhkut ja puhiset.
Aivan sama, ei liikuta pätkääkään.
Oikein, minä vihaan kaikkia niitä jotka liikkuvat ulkona samaan aikaan kuin minä. Jäisivät kotiin prkl!
Rakastatko yksityisautoilijaa joka ajaa sivuteitä rajan yli Savoon mökkeilemään ihan omassa rauhassa?
Minä vihaan ihmisiä jotka vihaa toisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä vihaan ihmisiä jotka vihaa toisia ihmisiä.
Koomista, joskin ironista.
Vihaan tällaisia aloituksia. Ihan turhia. Ja turhaan minäkin täällä kommentoin. EVVK.
Minä vihaan näitä koiran kusettajia ja paskojia toisten tonttien reunoille jotka kyttäävät samalla muita ihmisiä. voisib´vat mennä metsään tai muualle paskottamaan rakki laumojaan.
Olen samaa mieltä noista muista, vaikka viha onkin vähän liian voimakas sana. Pidän heitä kuitenkin typerinä ja itsekkäinä.
Mutta nyt ei siis saa sinun mukaasi julkisiakaan käyttää? Milläs töihin, kun ei ole autoa tai ajokorttia ja työpaikka on kaukana?
Koiran paskottojia ja kyttääjiä niin voisitteko häipyä kokonaan täältä pyörimästä.
Vierailija kirjoitti:
Muista sitten vihata minua oikein kunnolla, kun hoidan sinua kun saat koronan. Kuljen töihini sairaalaan bussilla.
Sama täällä. Minun palkkani ei riitä jokapäiväiseen taksilla kulkemiseen. Jos työnantaja maksaisi, kävisin oikein mieluusti taksilla töissä. Onneksi busseissa on nykyään lähes tyhjää, turvavälit pystyy yleensä pitämään jopa aamuisin ja klo 16 maissa ja käsihygienia minulla on toki hyvä.
käydään läpi hieman tätä asiaa.
En tiedä mitään tautia joka tarttuisi linja-autossa istumisesta. Ei tule mieleen moista.
Todellista joukkohysteriaa.
Sen metrin välin voi pitää ja yhden penkin jättää väliin edellä istuvaan.
Keuhkokuume linja-autosta? Alkaa mennä jo liiallisuuksiin.
Eipä influenssakuolemista vaahdota samalla tavalla joka vuosi, niihinkin kuolee ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Minun palkkani ei riitä jokapäiväiseen taksilla kulkemiseen. Jos työnantaja maksaisi, kävisin oikein mieluusti taksilla töissä. Onneksi busseissa on nykyään lähes tyhjää, turvavälit pystyy yleensä pitämään jopa aamuisin ja klo 16 maissa ja käsihygienia minulla on toki hyvä.
Muista pitää myös nyt muotiin tullutta suojavisiiriä.
https://www.aftonbladet.se/svenskahjaltar/a/4qAdE6/far-och-dotter-tillv…
Tiia16 kirjoitti:
käydään läpi hieman tätä asiaa.
En tiedä mitään tautia joka tarttuisi linja-autossa istumisesta. Ei tule mieleen moista.
Todellista joukkohysteriaa.
Sen metrin välin voi pitää ja yhden penkin jättää väliin edellä istuvaan.
Keuhkokuume linja-autosta? Alkaa mennä jo liiallisuuksiin.
Eipä influenssakuolemista vaahdota samalla tavalla joka vuosi, niihinkin kuolee ihmisiä.
Netissä verkot paukku ja Pietarissa soi. Tehtaasa istuu lauleskellen trollolollollolollol.
Vierailija kirjoitti:
Minä vihaan näitä koiran kusettajia ja paskojia toisten tonttien reunoille jotka kyttäävät samalla muita ihmisiä. voisib´vat mennä metsään tai muualle paskottamaan rakki laumojaan.
Minä vihaan kaltaisiasi ihmispaskoja vaikkei minulla koiraa olekaan.
Vihaat siis ihmisiä, jotka joutuvat edelleen menemään töihin joka päivä ja kulkemaan sinne julkisilla? Ok.
Ihan mielellään kyllä jäätäisiin kotiin turvaan. Vaan eipä saa jäädä, kuin irtisanoutumislappu kourassa. Tosin, tätäkin vaihtoehtoa olen kyllä alkanut hiljalleen mielessäni punnitsemaan.