Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö teitä käydä kaupassa päiväkotipäivän jälkeen lastenne kanssa, kun ovat yleensä aivan sotkuisia?

Vierailija
29.06.2006 |

Heeh, mä olen niin tyhmä, että mua hävettää tomuiset, sotkunaamaiset lapseni. Jos joku vaikka luulee, ettei toi akka pidä lapsista huolta, kun on noin sotkuisia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemmin huolestuisin lapsista, joilla ei ikinä näkyisi likaa vaatteissa...

Vierailija
2/5 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei mua likaisuus hävetä. Siis jos mennään tarhan jälkeen kauppaan. Mutta ei mun lapset ole koskaan niin likaisia että se häiritsisi. Jos on kurakeli niin kurikset riisun ennen kuin lapset menee autoon, joten niillää vaatteilla kun mennään kauppaan ei ole kuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyvin voimme kauppaan mennä.

tosin meil onki pph...

Vierailija
4/5 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Heeh, mä olen niin tyhmä, että mua hävettää tomuiset, sotkunaamaiset lapseni. Jos joku vaikka luulee, ettei toi akka pidä lapsista huolta, kun on noin sotkuisia.

Yleensä mukana on aika kosteuspyyhkeitä, joilla sitten luutuan enimmät naamalta ja käsistä ennen ihmisten ilmoille menoa. Likaisille vaatteille nyt ei mitään voi ja se on lapsilla ihan normaalia, että on vähän polvi kurassa ja hihansuu räässä...

Vierailija
5/5 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten mua hävettää viedä lapset tarhaan sotkuisissa vaatteissa. olen tarkka yleensä siitä että vaatteet ovat puhtaat, ei tahran tahraa kun mennään aamulla päiväkotiin. Kaupassa käyn usein itse ilman lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän