Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Millainen mies on seksikäs?

Vierailija
28.03.2020 |

Millainen?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuinen, ei mikään nillittäjä.

Vierailija
22/70 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs

Intuitiivinen

Hyvä itsetunto

Pitkä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartaloltaan timmi, kuitenkin vähän lihaksia, ystävälllinen, huumorintajuinen, hauska, fiksu, tunteellinen, intohimoinen, osaa keskustella tunneasioista, kuuntelee

Suuret siniset silmät ovat harvinainen yhdistelmä, mutta jos niillä katsoo tietyllä tavalla...

Vierailija
24/70 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen miehekäs mutta kiltti.

Sit kans lihaksikas, muttei mikään salipelle. Ruumillisesta työstä pitää lihakset olla, mutta miehen pitää olla akateeminen ja tienata hyvin. Ainakin 190cm pitkä. Sit sen pitää olla sosiaalinen mutta kuitenkin mä olen aina kaikessa etusijalla, eikä juokse kavereidensa kanssa missään. Sit kans pitää olla kätevä käsistään, mut ei saa kuitenkaan harrastaa mitään autonrassausta tai muuta mikä vie aikaa multa. 

Mä oon opiskelija, niin se saa sit tienata hyvin! Herkkä, mutta ei mikään itkun tuhertaja.

Tykkää kattella mun kans temppareita ja romanttisii komedioita. Täytyy kans hieroo ja hemmotella mua ja tuoda kukkia joka viikko. 

Täähän oli vitsi, mutta peukuista päätellen teki wooooshhhh mammoilla.

Vierailija
25/70 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mun mies.

Vierailija
26/70 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ja sanavalmis mies on seksikäs. Sellainen että saa minut nauramaan muttei kerro kuitenkaan mitään puujalkavitsejä.

Vaikka ulkokuori vaikuttaisi vähän kovalta ja miehekkäältä niin sisältä löytyy hellä sydän.

Ei mitään massakamaa vaan persoonallinen ja löytänyt oman jutun elämäänsä, mitä ikinä se sitten onkaan.

Kehuu naista muilla tavoin kuin ylistämällä persettä ja tissejä.

Ja oikeasti sillä ulkonäöllä ei ole yhtään mitään väliä. Jos edellä mainitut kohdat täyttyvät niin olen sulaa vahaa.

Vierailija
27/70 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astronauttipankkiirikalsarimallikoronavirusrokotteenkehittäjälentäjäkirurgimetsästäjänsilmä joka on ainakin 197cm pitkä. Ja tietty tummatukkainen , vasenkätinen, vihreäsilmäinen ja osaa ainakin ubuntua, alkemiaa ja on muutenkin kiva. Ulkonäöllä ei silleen kauheesti merkitystä, voin joustaa kyllä. 

Vierailija
28/70 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma. Ilman sitä ei mikään fyysinen ominaisuus yksin riitä 😊

Vierailija
29/70 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silverfox

Vierailija
30/70 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka jää henkiin tämän pandemian jälkeen.

Vierailija
31/70 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ja karismaattinen.

Vierailija
32/70 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kommenteista huomaa mitkä ovat katkerien miesten tekemiä. 

Vierailija
33/70 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensimmäiseksi:

Tapasi aloittaa keskustelu kirjoittamalla otsikoon kysymys ja sen jälkeen laittamalla tekstikenttään vain yksi sana, paljastaa sinut. Päivystät täällä 7-23. Kokeilisit joskus aloittaa keskustelut kirjoittamallaa jotain, mikä edes läheltä liippaa keskustelemista. En usko paljon erehtyväni, jos veikkaan, että olet yksi niistä jo 10+ vuotta netissä päivystäneistä miehistä, joiden profiilissa lukee "kysy lisää jos kiinnostaa".

Toiseksi:

Seksikäs mies on sellainen, joka näyttää hyvältä ja jolla on pilke silmäkulmassa. Niin yksinkertaista se on.

Mutta sinä et tänäkään viikonloppuna edes yritä olla seksikäs kenenkään silmissä vaan mieluummin keskustelet seksikkyydestä meidän mammojen kanssa. Suotakoon se sinulle.

(Sinuna tämän poikkeusajanjakson jälkeen tekisin kyllä ihan muuta kuin notkuisin täällä ;-) )

Tämä. Ap kysyy naisilta ja sitten vastailee itse omaan ketjuunsa naisina esiintyen (nämä hyvin varusteltu, hyvin tienaava yms). Tällä otteella poikuus on tallella hautaan saakka.

Vierailija
34/70 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntuulinen ja hyväntahtoinen

Vierailija
35/70 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää on myös, ettei tarjoile pehmeää munaa.

Vierailija
36/70 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tämä on suvunjatkamisen kannalta oleellinen asia.

Vierailija
37/70 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeää on myös, ettei tarjoile pehmeää munaa.

Äläpä nyt lähe tähän, minkäs teet kun...

Vierailija
38/70 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä alapeukut? Olette nekrofiilejä?

Vierailija
39/70 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän vaaleista, sirorakenteisista miehistä joilla on sopivasti lihasta (tarkoittaa sellaista, että mies treenaa salilla monta kertaa viikossa, mutta ei mitenkään tavoitteellisesti). Naamassa ei saa olla karvaa, mieluiten ei myöskään selässä tai rinnassa.

Seksikäs mies tuoksuu hyvälle, hänellä on pehmeä iho, ja hän osaa koskettaa lempeästi mutta määrätietoisesti. Ja ennenkaikkea, seksikäs mies on sellainen, joka saa minut aina nauramaan.

Vierailija
40/70 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astronauttipankkiirikalsarimallikoronavirusrokotteenkehittäjälentäjäkirurgimetsästäjänsilmä joka on ainakin 197cm pitkä. Ja tietty tummatukkainen , vasenkätinen, vihreäsilmäinen ja osaa ainakin ubuntua, alkemiaa ja on muutenkin kiva. Ulkonäöllä ei silleen kauheesti merkitystä, voin joustaa kyllä. 

Mulla on vihreät silmät ja osaan asentaa Ubuntun. Riitänkö?