Naiset! Millainen mies on seksikäs?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Yli 5000€/kk eli siis yli 60000€/vuosi tienaava mies. :)
Kyllä miehen tulee kyetä tarjoamaan riittävät taloudelliset resurssit naiselleen! Sellainen on miehessä todella todella seksikästä! En ikinä seurustelisi köyhän tai pihin miehen kanssa!
Maisako se siellä?
Ulkonäössä pitää olla itseä viehättäviä piirteitä, vaikka silmät, vartalo, mutta ei tarvitse olla kaikin puolin komea. Oikealla tavalla kiltti mutta ei tiskirätti.
Vierailija kirjoitti:
Murhaaja. Ne saavat eniten fanipostia vankilaan. Hyvänä kakkosena tulee miehekäs mies joka suojelee minua baarissa eli hakkaa tuntemattomia, jotka eivät tarjonneet minulle juomaa tai katsoivat pahasti.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 5000€/kk eli siis yli 60000€/vuosi tienaava mies. :)
Kyllä miehen tulee kyetä tarjoamaan riittävät taloudelliset resurssit naiselleen! Sellainen on miehessä todella todella seksikästä! En ikinä seurustelisi köyhän tai pihin miehen kanssa!
Maisako se siellä?
Ei vaan ap itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ymmärtää minut, uskaltaa aidosti lähestyä ja on kaikkineensa mieluiten hyvin samankaltainen, kuin mitä olen itsekin.
Eipä vaadita muuta. 🖤
"uskaltaa aidosti lähestyä" Olihan noita, sitten tuli metoo.
Iholle suoraan tuleva, tahmakäpäläinen lähestyminen tyyliin jossakin kuppilassa on kaameinta, mitä itse tiedän.
Tarkoitamme aitoudella ilmeisesti eri asioita.
Itse tarkoitin aitoa kiinnostusta tutustua minuun ihmisenä ja mieluiten vailla kaikenmaailman limaisia takia-ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeää on myös, ettei tarjoile pehmeää munaa.
Äläpä nyt lähe tähän, minkäs teet kun...
Tadalafiili auttaa..
Hiljainen itsevarmuus. Hyvä käytös, siisti. Katsoo silmiin. Älyä löytyy. Osaa keskustella. Kunnioittaa naisia. Pidän kyllä miehekkäistä miehistä, mutta en machoilusta ja moukkamaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Laatikkopäinen kalsarikirurgi.
Ja pituus mielellään 3m.,,,,no ehkä vähän liijoittelin mutta 2,8m vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen miehekäs mutta kiltti.
Sit kans lihaksikas, muttei mikään salipelle. Ruumillisesta työstä pitää lihakset olla, mutta miehen pitää olla akateeminen ja tienata hyvin. Ainakin 190cm pitkä. Sit sen pitää olla sosiaalinen mutta kuitenkin mä olen aina kaikessa etusijalla, eikä juokse kavereidensa kanssa missään. Sit kans pitää olla kätevä käsistään, mut ei saa kuitenkaan harrastaa mitään autonrassausta tai muuta mikä vie aikaa multa.
Mä oon opiskelija, niin se saa sit tienata hyvin! Herkkä, mutta ei mikään itkun tuhertaja.
Tykkää kattella mun kans temppareita ja romanttisii komedioita. Täytyy kans hieroo ja hemmotella mua ja tuoda kukkia joka viikko.
Siinä tuleva ikäneito tai vahingonlaukauksen jälkeinen yksinhuoltaja.
Selkeästi miesmakuni on hevarihenkiset pitkätukat, joilla on syvä ja arvoituksellinen katse. Kova ulkokuori ja herkkiä sisältä, osaavat rakastaa ja uskaltavat rakastaa. En ole koskaan niin katsonut ulkonäköä, mutta vahvoissa käsivarsissa on sitä jotain. Ennen kaikkea pitää olla jonkinlainen yhteys, ei sitä kaikkien pitkätukkien kanssa ole. Itse asiassa hyvin harvalla.