Joko olette ryhtyneet hamstraamaan viinaa?
Minua sitten huvittaa viranomaisten toimet haittojen ennaltaehkäisyssä. Nyt kun ihmisiä on paljon kotona, on alkoholin kulutus noussut. Miten reagoi viranomainen? No haluaa tietysti lopettaa viinan myynti. Ja miten reagoi kansa? No alkaa tietysti hamstraamaan viinaa.
https://www.verkkouutiset.fi/virkamiehelta-raju-ehdotus-alkoholin-myynt…
Kommentit (38)
Kun pääsisi entisistäkin eroon😂 43 pulloa kaikkea mahdollista, vanhimmat pullot 20v takaa. 1 viinipullo todennäköisesti ainoa mikä tulee kevään mittaan juotua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kaupasta saa hiivaa ja appelsiinimehua" - Antti Holma
No kun ne hiivat on ollu loppu jo pitkään!
Jaahas, kodeissa jo kiljut porisee :DD
Olisit hamstrannut.
Miks pitäs, ku en juopottele edes. Jos pirtua sais, voisin putelin ostaa ja huuhdella sillä käpälöitä paremman käsidesin puutteessa.
Minusta siinä ei ole mitään huvittavaa että ainoan laillisen päihteen saatavuutta uhkaillaan rajoittaa. Suomen päihdepolitiikka on muutenkin syvältä ja poikittain.
Vierailija kirjoitti:
En. En käy muutenkaan kaupassa enää. Nyt on seitsemäs päivä ilman tupakkaakin ja olen pelkästään tyytyväinen.
Hei tämä on aidosti upeaa! Onnittelut sinulle - hienoa, että pääsit tupakasta eroon! Tämä voi pelastaa henkesi.
Alkoja ei laiteta kiinni. Aukioloaikoja saatetaan lyhentää jos tämä nyt tästä hullummaksi menee, mutta Alkot pysyvät auki.
Olen juoppo ja minulla on ainakin pariksi kuukaudeksi juomat mutta juuri rupesin miettimään että kannattaisikohan hamstrata lisää.
Käyn hakemassa parikuukautta pulloa siltä varalta ettei alkoon pääse useampaan kuukauteen. Väkeviä löytyy useampi pullo mutta ei maistu. Lasi vinkkua omalla partsilla taas, kiitos kyllä 😊
Hain tänään kaksi pulloa viiniä. Toinen on kohta juotu.
En hamstraa enenn kuin Alkot suljetaan. Ei muuten kestä viinit kun juon ne kuitenkin.
N26
Vartija kirjoitti:
Juopot hamstraa, en ole juoppo, en hamstraa.
Hamstraus on kansallisvelvollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alotan! Hyvä kun varottivat.
Tuohan on vaan yhden viranomaisen mielipide asiaan. Tokkopa tuota tullaan toteuttamaan. Tuskin muuten edes nousisi otsikoihin mutta on sellainen aihepiiri että varmasti kerää klikkauksia.
Mulla on aina posket täynnä viinaa. Johan ne Eputkin jo 80- luvulla lauleskeli että, jos posket ei nöy takaapäin, niin missä vika on? No sosiaalihuoltohan on ollut vastuuton.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina posket täynnä viinaa. Johan ne Eputkin jo 80- luvulla lauleskeli että, jos posket ei nöy takaapäin, niin missä vika on? No sosiaalihuoltohan on ollut vastuuton.
Nyt on riski, että sosiaalihuolto ruuhkautuu. 😱
Kävin tänään hamstraamassa. Ei tätä jaksa täysin selvin päin monta viikkoa. Edes viikonloppuna on kiva, että on viiniä.