Tiedote koskien AV:n lukijamatkaa Porvooseen!
Porvoosta päivää!
Koronaviruksen takia vuoden lukijamatka Porvooseen järjestetään näillä näkymin 15-16 elokuuta! Majoitus joenrannassa kl.12, jonne myös majoitutaan tiipii-teltoissa. Tapahtuma loppuu 16.8 kl. 17
Pahoittelemme tilannetta, toivottavasti on nopeasti ohi!
T. Matkatoimisto MaMMaMatkat OY
Kommentit (103)
Koronaa pakoon
Matkustamme Porvooseen
Sielläkö turva?
Vierailija kirjoitti:
Mihin unohtui anopit? Anoppi yleensä tuppautuu mukaan tai saattaa estää koko matkan. Varotaan nyt vaan sitä ettei matkalla osuta vastusteleviin anoppeihin, jotka yrittävät estää miniöiden matkanteon.
Anopit ovat kuolleet koronaan, voidaan pitää hiljainen hetki pissatauolla.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kulttuurista omimista jos en tänä vuonna pukisi Munsalan pukua vaan laittaisin tiipii-teemaan sopivan sulkakoristeen päähäni?
Minä olen jo alkanut suunnitella omaa toteemia siihen tiipiin eteen. Olisiko ideoita aiheista ja materiaaleista? Olen vegaani joten voinko laittaa eläinaiheita toteemiini?
Dippikastikkeen teko on nyt entistä hankalampaa. Kurkkujen vertailu, mikä on keskikokoinen, en voi enää levittää niitä kaupan lattialle ja päätellä täten. Täytyy unohtaa dippi. Ankeat bileet luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kulttuurista omimista jos en tänä vuonna pukisi Munsalan pukua vaan laittaisin tiipii-teemaan sopivan sulkakoristeen päähäni?
Minä olen jo alkanut suunnitella omaa toteemia siihen tiipiin eteen. Olisiko ideoita aiheista ja materiaaleista? Olen vegaani joten voinko laittaa eläinaiheita toteemiini?
Et. Se on nyt porkkana.
Vierailija kirjoitti:
Dippikastikkeen teko on nyt entistä hankalampaa. Kurkkujen vertailu, mikä on keskikokoinen, en voi enää levittää niitä kaupan lattialle ja päätellä täten. Täytyy unohtaa dippi. Ankeat bileet luvassa.
Makaroonia ja tomaattimurskaa varmaan kuitenkin kotivaroista löytyy joten niillä mennään. Ensi vuonna sitten taas dippaillaan.
Emme voi pysähtyä matkalla kauppaan, se olisi liian epäilyttävää!
Jos mä tuon kotivarasta kassillisen sipsejä?
Vessapaperia en anna!
Miten olisi paneelikeskustelu, johon osallistuisi äitihullu, sukunimihullu, Zinccis ja Ammattivalittaja? Aiheella ei ole väliä, kyllä ne kaikki keksivät siitä jotain sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka on hieman epävarmaa mitä ruokaa ja tarvikkeita ylipäätään on saatavilla minä olen jo varautunut porvoon reissuvaralla esimerkiksi laittamalla joka 10. vessapaperipalan syrjään porvoon matkaa varten. Tekin voitte suunnitella ja varautua niinkuin minä olen tehnyt.
Onhan tämä varmasti korona vapaa kuljetus?
Käsidesiä kellään?
En tule ilman sitä!
Onnistuuko Munsalan matka silti vai perutaanko sekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et. Se on nyt porkkana.
Ei minusta tunnu yhtään siltä että toteemikasvikseni olisi porkkana. Hetken meditoituani mieleeni nousi kuva sipulista ja kanttarellista joten jompikumpi lienee toteemikasvikseni.
Vierailija kirjoitti:
Käsidesiä kellään?
En tule ilman sitä!
Käsien ja kaikkien muidenkin ruumiinosien huljuttelu raikkaassa Porvoonjoessa tappaa kaikki pöpöt
Mun toteemikasvis on parsakaali.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi paneelikeskustelu, johon osallistuisi äitihullu, sukunimihullu, Zinccis ja Ammattivalittaja? Aiheella ei ole väliä, kyllä ne kaikki keksivät siitä jotain sanomista.
Mukaan pääsee siis vain yksi mies ja paksu nippu valtakirjoja?
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä varmasti korona vapaa kuljetus?
Ei ole. Av-mamman elämä on vauhdikasta ja vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tänä vuonna Zincciksen esitelmä?!?
Ei ole, aion purjehtia Ruotsiin !
Zinc
se on AIJON ,,, eikä aion !!!!
Aijon ?
Zinc
En usko et latino tulee. Viime kerralla se näytti -tosi söpöltä- peuralta ajovaloissa kun mammat alkoi vilauttelemaan tamponikoruja. Sai varmaan psd:n.
Miten täältä on jo poistunut viestejä?
Miten huonoja ideoita teillä oikein on??