Pelkäätkö koronavirusta ?
Suomessa kuolee keskimäärin n. 150 ihmistä päivittäin. Syitä on monia.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelkää. Pysyn kotona. Jos saan tartunnan kotiin tilaamistani tavaroista, se on sitten mun kohtaloni eikä sille voi mitään.
Eikö tule pitkä aika, kun ainakin puoli vuotta ja enemmänkin on sisällä oltava.
Jos ajelee polkupyörällä pitkin Helsinkiä, niin voiko poliisi sakottaa ?
Huvikseen ei pidä liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Korona on käytännössä tarttuva keuhkokuume, joten tottakai se jonkin verran pelottaa. Virus joka aiheuttaa mahdollisesti pysyviä vaurioita keuhkoihin ei ole mikään pikkuinen flunssa, vaikka oireet jäisivät osalla lieviksi ainakin ensimmäisen epidemian aikaan.
Korona on influenssa virus joka voi aiheuttaa keuhkokuumeen. Mitä sen lievempänä sairastaneet ovat kuvanneet oireitaan. Ne ovat samoja kuin pari vuotta sitten sairastamani influenssa aiheutti. En ole huolissani. Olen alle 40v, en ole koskaan tupakoinut eivätkä aikaisemmatkaan flunssat tai influenssa vieneet minua kuuneen tuomaa väsymystä heikompaan kuntoon. Korana on jättänyt vaurioita keuhkoihin 2% keuhkokuumeen saaneille. Mutta saman voivat tehdä muutkin influenssa virukset. Tiedän 4 alle 50v joilla on ollut keuhkokuume ilman koronaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona on käytännössä tarttuva keuhkokuume, joten tottakai se jonkin verran pelottaa. Virus joka aiheuttaa mahdollisesti pysyviä vaurioita keuhkoihin ei ole mikään pikkuinen flunssa, vaikka oireet jäisivät osalla lieviksi ainakin ensimmäisen epidemian aikaan.
Jos koronan voi saada toistamiseen, niin tauti kulkee koko Uudenmaan läpi.
1/3 osa saa tartunnan. Harva tarvitsee tehohoitoa.
Aikaisempien influenssojen kanssa aiempi vastustuskyky on auttanut sairastamaan muuntuneenkin taudin lievempänä. Miksi elimistö ei pystyisi kerran koronan sairastettuaan puolustautumaan virusta vastaan samoin.
En pelkää. Elän ihan kuten tähänkin saakka.
En. Nyt ne saatanan kaupat ja ravintolat auki.
En. Elämää ei kuitenkaan voi hallita ja voi joka tapauksessa päättyä milloin vaan tai muuten tapahtua jotain kamalaa. Olen kokenut niin kauheita asioita että korona ei nyt pelota.
Vierailija kirjoitti:
En. Nyt ne saatanan kaupat ja ravintolat auki.
Kesällä terassit auki !
Koronaa ei ole raportoitu jääkarhuilla.