Miten jotkut pukee lapsen _niin rumasti_?
Kävimme eilen lasten kanssa Mäcissä syömässä ja sinne pörähti taas oikein duunariperhe, isä lieskapaidassa ja salihousuissa, äiti hompsuinen ja perheen 3 poikaa rumissa markettivaatteissa. Pienimmälläkin (arviolta 2v) oli iso joku örkkikuva rinnassa. Ja sitten tietysti kaikilla räikeät disneylippikset. Ugh, olen puhunut!
Kommentit (50)
Vierailija:
! Sillä selvä, teitäkin löytyy. :) -ap-
Mä en ole 44 enkä 45 mutta musta ton 45 (?) mies pukeutuu kuten muutkin meihet rennosti ja fiksusti.
Mene sinä kuule nyt pätemään vaikka jonnekkin ei niin kauniit mutta niin saatanan rikkaat ja tyylikkäät palstalle jooko?
Vierailija:
JANVAATTEITA! :)
Veit lapsesi syömään mäkkäriin???!!! Eikö sua yhtään HÄVETÄ? Mä en ikinä veisi lapsiani sellasiin räkälöihin.
Lapsiahan he ovat. Tykkäävät aivan varmasti auto ym. kuviopaidoista. Ja ihan varmasti on gollege housuissa mukava olla. Minkä vitun takia luokitellaan jo lapsiakin. Varmasti vanhemmat heitä rakastaa. Ja ihan varmasti ostais vaikka mitä, mutta kaikilla ei ole varaa. Ja se miksi ei ole varaa voi olla miljoona eri syytä.
Mitä vikaa on disney lippiksessä. Joku kauniin tasaisen värinen lippis jossa esim nalle puh?
Itse ajattelen ensin lasta. tykkään pukea hänet siististi kaupungille. Mut ihan kuule säästä ym. riippuen. Ollaan monesti tarhasta suoraan menty kauppaa, Lapsella päällä tuulipuku, joka on ihan markettikamaa kun tarhaan ny ei välttämättä kannata ostaa mitään huippuhienoja farkkuja ja takkia. Ainii saahan se olla tuulipuku jos siinä lukee isolla REIMA
Niin piti sanoo et varmaan siä kaupassa on sit riittäny teitä pällejä arvioimassa et tol ei o koulutusta mik paska äiti, vaatteet varmasti lidlistä ei osaa hoitaa ku kuraa housuissa ja niin edelleen.
Musta tuntuu, että nää akat täällä on kattoneet vähän liikaa täydellisiä naisia. Yritetään kovasti samaistua
Vierailija:
Lapsiahan he ovat. Tykkäävät aivan varmasti auto ym. kuviopaidoista. Ja ihan varmasti on gollege housuissa mukava olla. Minkä vitun takia luokitellaan jo lapsiakin. Varmasti vanhemmat heitä rakastaa. Ja ihan varmasti ostais vaikka mitä, mutta kaikilla ei ole varaa. Ja se miksi ei ole varaa voi olla miljoona eri syytä.Mitä vikaa on disney lippiksessä. Joku kauniin tasaisen värinen lippis jossa esim nalle puh?
Itse ajattelen ensin lasta. tykkään pukea hänet siististi kaupungille. Mut ihan kuule säästä ym. riippuen. Ollaan monesti tarhasta suoraan menty kauppaa, Lapsella päällä tuulipuku, joka on ihan markettikamaa kun tarhaan ny ei välttämättä kannata ostaa mitään huippuhienoja farkkuja ja takkia. Ainii saahan se olla tuulipuku jos siinä lukee isolla REIMA
Jos sinun itsetuntosi olisi kunnossa, sinun ei tarvitsisi pilkata ja haukkua toisia. Mitä itse luulet, miksi sinulla on tarve tällaiseen käyttäytymiseen? Olen ihmetellyt, miksi pahimmat rääväsuut eivät koskaan halua perustella ilkeyttään, kun sitä joskus joku kyselee. Se kertoo aika paljon ihmisestä.
Edelleen hämmentää, että pitäis olla jotku vähän siistimmät vermeet Mäkkäriin. No mutta kukin taaplaa tyylillään.
Jos sun miehes kiskoo pukua vapaa-ajallaankin päällensä ni antaa vetää vaan, mutta älä tule sössöttämään, että kaikkien muidenkin pitäisi niin tehdä.
Mun ukko ei koskekkaan pukuun lomallaan vaan vetää shortsit (Kaikki hennesiltä ja dressmanilta hankittuja sellaisia vähän vajaa polvipituisia, eli olikos ne just niitä köyhän kansan markettivaatteita) ja teepaidan ja tietty viileillä ilmoilla joko farkut tahi kangashousut, mutta pukuun tai muuhun virallisempaan vaatteeseen ei todellakaan koske!
Vierailija: