Miksi vain osa sai tekstiviestin poliisilta?
Millä perusteella niitä rajaviestejä läheteltiin kun kaikki eivät saaneet? 🤔
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestien lähetys keskeytettiin, koska RKP valitti Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen siitä, että ne olivat suomenkielisiä.
Höpsis. Mulle tuli suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
Mulle tuli vain suomeksi.
Viestin lähettäjä oli "Tiedote", ei siitä käy ilmi onko se poliisi vai mikä lie kanslia.
No ei kai ne nyt kerkeä lähettää niitä kaikille yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestien lähetys keskeytettiin, koska RKP valitti Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen siitä, että ne olivat suomenkielisiä.
Minulle tuli vain suomenkielinen.
Miksi alapeukutat? Viestini on suomeksi. Lähettäjä 14000.
Vierailija kirjoitti:
Viestin lähettäjä oli "Tiedote", ei siitä käy ilmi onko se poliisi vai mikä lie kanslia.
Niin ei käynyt selville, kun viestissä mainittiin pelkästään poliisin sivut mistä saa lisätietoja.
Onko tämä joku uusi trolli? Meidän viisihenkisessä perheessä kukaan ei ole saanut mitään viestiä mistään. Eilen joku vastuuton pikavippifirma tarjosi korona-lainaa, vaikka minulla on kaikki markkinointikiellot ja salainen numero ym...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän ne tiesi että osaat vain suomea?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku uusi trolli? Meidän viisihenkisessä perheessä kukaan ei ole saanut mitään viestiä mistään. Eilen joku vastuuton pikavippifirma tarjosi korona-lainaa, vaikka minulla on kaikki markkinointikiellot ja salainen numero ym...
Mene kotiisi Viroon loinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän ne tiesi että osaat vain suomea?
Jaa-a, kuule! Jos viesti tuli DNA:lta, niin ehkä ne tietävät etten ainakaan ruotsinkielinen ole.
14000 on DNA:n numero. Minulle SUOMENKIELINEN viesti tuli sieltä, ei mistään poliisilta.
Jesse James kirjoitti:
Mulle tuli erityisehdoin. Ammutaan kuulemma heti jos yritän jommasta kummasta suunnasta rajan yli.
Minulle taas ilmoitettiin että minut ammutaan joka tapauksessa mutta nyt eivät ehdi kun täytyy vahtia ettei boomerit mene maalle ilman lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ei käynyt selville, kun viestissä mainittiin pelkästään poliisin sivut mistä saa lisätietoja.
Oot fiksu.
Tämä on nyt varmaan sitä laumasuojaa, riittää kun puolet kansasta saa viestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene kotiisi Viroon loinen.
Mene itse. Olen kuudennen polven paljasjalkainen helsinkiläinen ja asunut täällä jo kauan ennen kuin vähempiarvoiset geneettiset esi-isäsi olivat olemassa.
Ihan vilpittömästi kysyin, mistä tekstarista on kyse, koska en tunne toistaiseksi ketään, joka olisi sellainen saanut. Pikainen selvitys kaveripiirissä whatsapissa antoi myös negatiivisen tuloksen. En siis edelleenkään tiedä, mistä täällä kohkataan.
14000 on tunnettu huijausnumero. Jos avasit viestin, en suosittele että hoidat enää pankkiasioita sillä puhelimella.
Aamulla tuli minulle ja iltapäivällä puolisolle. Malttia, kaikille riittää! Ei niitä vaan kaikkia voi samaan aikaan töötätä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole tullut vieläkään. Espoossa asun.
Ei siellä metsässä ole kenttää
Mulle tuli klo 15. 41 "tiedote" Ja suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
Olisikos Telia taustalla? Sen operaattorin verkkohan on ihan käsittämättömän korjausvelkainen ja hajoaa käsiin. Hätäpuheluissakin oli taannoin hirveät häiriöt, ne kun olivat riippuvaisia jostain tietokantavirityksestä joka sanoi poks. IPv6 ei ole käytössä ainoana mobiilioperaattorina jne.
Käy laittamassa numero Suomi.fissä tietoihisi, niin saat tekstarit.