Perusterve nuori nainen teho-osastolla Jyväskylässä
Kommentit (207)
Jumala on kutsunut tytön luokseen taivaan iloon
Elän uskossa, että jossain tuolla on valo, jonne pääsen sitten, kun kuolen. Se usko tuo omanlaisensa lohdun.
Niin joo, että tuo portugalilainen poika psoriasista sairastava, että voisikohan siis autoimmuunitaudit aiheuttaa vielä normia ärhäkämmän reaktion koronaan? Tätä on puitu muissakin ketjuissa, itse pelkään sitä muuta autoimmuunitautia sairastavana, normiflunssatkin on aina ollut ärhäköitä mulla. Ku nriskiryhmissä ainakin Suomessa lueteltu autoimmuunisairaudet vaan jos käyttää immuunivastetta heikentävää lääkettä.
Entäpä jos kyse ei olekaan vain siitä vaan nimenomaan se, että autoimmuunisairaukissa keho hyökkää muutenkin liian voimakkaasti omaa kehoa vastaan tuhoten sitä, niin entätä jos/kun tämä korona vielä ohjelmoi tuhoamaan keuhkot(taas poikkeuksellisen voimakas reaktio?!)Näinköhän menee?:( Ei kai tätä ole vielä tutkittu(?)kun niin uusi virus?
Itse en enää luota noihin THL:n "faktoihin"muutenkaan, mielestäni autoimmuunisairaat voivat olla riskiryhmää ilman sitä immuunivastetta heikentävää lääkitystäki. Ja etenkin, jos alkaa tulla ilm inäitä vakavasti sairastuneita/kuolleita nuoria joilla taustalla "vain" autoimmuunisairaus. Tietysti olisi hyvä tietää, saiko esim. tuo psoraatikko-poika lääkitystä sitten sairauteensa,vai oliko mahdollinen syy tuosiaan tuo psoriasis sinällään.
JANITA LUKKARINEN kirjoitti:
Elän uskossa, että jossain tuolla on valo, jonne pääsen sitten, kun kuolen. Se usko tuo omanlaisensa lohdun.
kuules nyt Janita..meitä kiinnostaa nyt toi TYTTÖ JOKA SAIRASTAA KORONAA
oot old news....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme muutakin nuorta on teholla täällä.
Pelkään pahoin, että tämä lähtee käsistä.
Siksihän niitä käsiä pitää pestä.
Onko tyttö kristitty`?