Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaisitko mennä yksityiselle lääkäriasemalle tässä tilanteessa?

Vierailija
28.03.2020 |

Minulla on siis ensi viikolla aika yksityiselle lääkäriasemalle. Kyseessä on lääkärin määräämä kuvantamistutkimus. Nyt mietin, uskallanko mennä sinne ollenkaan tämän koronatilanteen vuoksi. En asu Uudellamaalla, mutta kuitenkin maakunnassa, jossa on paljon koronatapauksia. Mitä tekisitte tilanteessani? Ajan siirtämisestä tuskin on hyötyä, koska koronatilanne luultavasti vaan pahenee ajan myötä.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen menossa ensi viikolla yksityiselle poistattamaan hakasia leikkaushaavasta. Ihan sairaanhoitajan vastaanotto, ei tässä lääkäriä tarvita. Terveyskeskusta en halua kuormittaa ja se olisi ollut hankalamman matkan päässä. Korona ei pelota muuten, mutta tämän leikkaushaavan kanssa yskiminen sattuu ja olen parhaani mukaan sitä pyrinnyt välttelemään. Mutta täytyy noi hakaset pois saada enkä itsekään viitsi niitä ruveta irrottelemaan. 

Vierailija
42/42 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vain rauhassa jos pitää. Yksityinen puoli on rahanahne mutta sut hoidetaan siellä kyllä ja hygieniasta huolehditaan. Yksityisillä taloilla ei ole varaa menettää mainettaan. Ja monet lääkärit toimivat yksityisellä ja julkisella puolella.

Mieluummin menet yksityiselle kuin odotat tilanteesi mahdollista pahenemista ja ruuhkautat julkista puolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla