Naapurin yh taas mieheltäni apua pyytämässä
Ei mennyt autonsa katsastuksesta läpi. Piti heti näyttää vikalistaa miehelleni ja mies tietysti mielellään neuvoo sekä auttaa.
Pännii taas niin...
Kommentit (30)
Miksei naapurin rouvaa saa vähän auttaa ja autoa laittaa? Ihme harakka.
Sun pitäisi asua sellaisessa paikassa, missä ei ole yh-äitejä. Mun ukkoani ei pyydä kukaan koskaan apuun. Eipä se tosin osaa mitään korjatakkaan. T. Ammattivalittaja
Mikä tuossa on niin pahaa? Muista itse eroni jälkeen kuinka avuttomalta tuntui kun oli pihalla ”miesten töistä” ja ei ollut veljeä tai isää joilta kysyä neuvoa. En toki pyytänyt naapurilta apua mutta onneksi kavereiden miehet jeesasi pyytämättäkin ja olen siitä ikuisesti kiitollinen.
Onko sinulla syytä mustasukkaisuuteen vai miksi sinua pännii?
Hankalaa. Onko miehelläsi tapana auttaa sinua ja muitakin, jos apua tarvii vai onko tämä nainen jotenkin erityisasemassa? Jos ei samoin auta niin vakava keskustelun paikka. Jos taas muuten mies on avulias kaikille niin ok.
Mikä siinä pännii? Oletko niitä ihmisiä joiden mielestä toisten aittaminen on sinulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Ja kummallinen myrsky vesilasissa nousee siitäkin, jos naapurin yh kutsuu päiväkahville kiitokseksi auttamisesta.
Laittaa avaimensa naapurin rasiaan.
Lupsutellaan sitten kiitokseksi kun vaimon silmältä ollaan piilossa
Miksei naapuri käytä ammattilaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kummallinen myrsky vesilasissa nousee siitäkin, jos naapurin yh kutsuu päiväkahville kiitokseksi auttamisesta.
Niin ja mitään ymmärrystä ei löydy kun siinä menee muutam tovi rupatellessa autonvikalistasta, siitä miten se korjataan ja mikä olisi sopiva korvaus naapuriavusta.
Vierailija kirjoitti:
Vikalista ja vähän auttaa? Meillä auto viedään korjaamolle korjattavaksi.
Mä sanosin, että ettiköön apua muualta. Tai korjatkoon ite. Joku taka-ajatus on tossa on. Onko sillä vosulla liian pienet vaatteet? Mun mies saa auttaa vain naapurin yli 70v mummeleita.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä pännii? Oletko niitä ihmisiä joiden mielestä toisten aittaminen on sinulta pois?
Voi kuule, jossain tilanteissa se todella on muilta pois!
Jos on mies joka on suuna päänä auttamassa muita eikä ole kotona hoitamassa hommiaan, ni kyllä se vaan on muita pois.
Oma mieheni on aina ollut taitava käsistään ja korjailee autoja, moottorisahoja, mönkijöitä yms.ja vielä oikein mielellään. Saa siitä vähän vaivanpalkkaakin. Auttanut mm kavereitaan ja miksei naapurin yh:takin. Minua ei vaivaa turha mustasukkaisuus kun tiedän ettei mieheni ole mikään häntäheikki.
Että mikähän sua oikeasti pännii? Se että miehesi auttaa, vai se että naapuri on yh?
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni on aina ollut taitava käsistään ja korjailee autoja, moottorisahoja, mönkijöitä yms.ja vielä oikein mielellään. Saa siitä vähän vaivanpalkkaakin. Auttanut mm kavereitaan ja miksei naapurin yh:takin. Minua ei vaivaa turha mustasukkaisuus kun tiedän ettei mieheni ole mikään häntäheikki.
Että mikähän sua oikeasti pännii? Se että miehesi auttaa, vai se että naapuri on yh?
En ole ap, mutta minulle särähti tuo "taas", jopa kahteen kertaan.
Meillä mies laivalla töissä, ja joka toinen vastaantulija tai naapuri pyytelee vapaalippuja ja tuomaan "halvalla" sitä ja tätä. Rahaakin ollaan "lainaamassa", kun "sinähän tienaat niin hemmetin hyvin".
Ystäväni on lääkäri, ja puhelin pirisee tämän tästä, kun pitäisi pikku Angeliinan kurkkuun kurkata, ihan vain silleen nopsaan, ettei tarvittis terveyskeskuksiin lähteä. Ja sit vois samalla parit reseptit kirjoittaa ja uusia jne.
Ap:n mies saa sitten taas luvan hoidella naapurin auton kuntoon, taas ja jälleen kerran.
Kyllä se pistää pännimään. Eikä aina tarvitse olla mustasukkaisuudesta kyse.
Toivottavasti tyydyttää naapurin yh:n kaikki tarpeet
Sitten vasta on syytä huolestua, kun menee putkia rassaamaan
Vierailija kirjoitti:
Sitten vasta on syytä huolestua, kun menee putkia rassaamaan
Ta silliä fileoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksei naapuri käytä ammattilaista.
Koska kysyttyään "Mitä tämä maksaa"? saa naapurilta vastauksen "Ääh, se mitään maksa, kun pikku juttu vaan oli" ja homman ilmaiseksi teetettyä. Korkeintaan antaa jonkun pullapussin, jotta seuraava pyyntö on vireillä.
Kyllä se kohta miehen vie. Varsinkin jos on hotimpi ku sinä.