Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin yh taas mieheltäni apua pyytämässä

Vierailija
28.03.2020 |

Ei mennyt autonsa katsastuksesta läpi. Piti heti näyttää vikalistaa miehelleni ja mies tietysti mielellään neuvoo sekä auttaa.

Pännii taas niin...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitten naapuri-yh:n kelkkaan jos lähtee, sieltä ei ole paluuta. Hommia on loputon jono.

Vierailija
22/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani pahoitan mieleni kyllä, jos miesystäväni auttaa muita. On vain kokemus ettei sitä apua välttämättä minulle tule. Siksipä en pyydäkään häneltä apuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsijarrun kiristys ja maksu luonnossa

Vierailija
24/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku roti kirjoitti:

Mä sanosin, että ettiköön apua muualta. Tai korjatkoon ite. Joku taka-ajatus on tossa on. Onko sillä vosulla liian pienet vaatteet? Mun mies saa auttaa vain naapurin yli 70v mummeleita.

Oletko ihan varma ettei miehelläsi ole salaista fetissiä ja kiksauttele niitä mummoja?

Vierailija
25/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä nyt johonkin pieneen pyytää apua kuten vaikka talvella lainata käynnistyskaapeleita tms. Mutta jos jatkuvasti norkuu mieheltäsi jotakin apua niin sitten on kyllä muita taka-ajatuksia tai on sellainen muita passuuttava prinsessa. Tietysi vielä vaihtoehtoina on ettei tuttavapiiriinsä kuulu yhtään mieshenkilöä ja rahat tiukassa että veisi auton helposti vaikkapa huoltoon. Mutta ei se sinun miehesi tehtävä ole autella häntä jatkuvasti tms.

Vierailija
26/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se auttamisen ja antamisen ilo tiivistyy, kun yyhoon pehmeät huulet puristuvat ap:n miehen kovan kalun ympärille.

Vierailija
27/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoasentajat, rakennus/LVI alan ammattilsiet, kampaajat, kosmetologit, IT osaajat ja lääkärit.

Siinä ammattilaisia, joita yritetään ihan surutta hyödyntää ilmaiseksi. Ensin he tekevät pitkän työpäivän ja sitten pitäisi vapaa-aika uhrata siipeilijöille. Lähinnä törkeää.

Vierailija
28/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmisillä on pokkaa pyydellä apua puolituntemattomilta?

Omalle kohdalle en osaa moista kuvitellakaan. Olen tee-se-itse nainen.

Kun omat taidot loppuu, hoitaa ammattilainen asian.

Vierailija
29/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä pännii? Oletko niitä ihmisiä joiden mielestä toisten aittaminen on sinulta pois?

Voi kuule, jossain tilanteissa se todella on muilta pois!

Jos on mies joka on suuna päänä auttamassa muita eikä ole kotona hoitamassa hommiaan, ni kyllä se vaan on muita pois.

Kauhea mies kun mielellään auttaa muita. Jätä tuo epäitsekäs sika! Ansaitset parempaa.

Vierailija
30/30 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo avuttomaksi tekeytyminen ja tikustakin asian tekeminen on kyllä yksi selkeä vikittelymetodi naisilla. Tottahan sitä vois auton korjaamolle viedä, mutta jos naapurissa on aulis ja innokas mies, joka tekee ilmaiseksi tai pienellä vaivanpalkalla, niin onhan se paljon mukavampaa. Etenkin jos siitä seuraa jotain muutakin ilahdutusta yksinhuoltajalle ajanoloon...

Sanot vain miehelle, että pyytää kunnon tuntiliksan tai muuttaa saman tien yyhoon katon alle.