Nyt ryhdikäs päätös; kesän festarit peruttava!
Päätös kesän festareiden perumisesta tulisi tehdä pikaisesti.
Ei ole viisasta pyrkiä ensin kaikin tavoin virusta välttelemään ja sitten "avata hanat" massatapahtumille epidemian ollessa vielä päällä.
Nyt siis kaikki festareiden valmistelut seis ja jo maksetuista lipuista rahat palautukseen.
Lomautetuilla käyttöä rahoille arjesta selviämiseen.
Toivottavasti ensi vuoden kesällä voidaan jälleen palata nauttimaan isommistakin tapahtumista.
Kommentit (53)
Meillä on elokuulle 3pvän festariliput ja olen ihan varma että toteutuu. Ei tämä niin kauan kestä. Oletan myös pääseväni etelään elokuun lopussa ja otan kesälomani sen mulaan.
Vierailija kirjoitti:
Rolling Stones perui Amerikassa kokonaan ensi kesän kiertueen jo aikoja sitten koronan takia.
He toki kuuluvat itsekin riskiryhmään.... : )
Vierailija kirjoitti:
Meillä on elokuulle 3pvän festariliput ja olen ihan varma että toteutuu. Ei tämä niin kauan kestä. Oletan myös pääseväni etelään elokuun lopussa ja otan kesälomani sen mulaan.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Miten niin 0/5? Jos et usko, niin ole uskomatta. Aivan sama.
Olishan se peruminen linjassa jo tehtyjen toimien suhteen- turha kai se on valittua linjaa kesken muuttaa!
Terve järki sanoo, että heinäkuun tapahtumat perutaan.
Tekisivät vaan sen päätöksen. Saa nähdä kuinka kauan kestää ennen kuin saa maksetut lipunhinnat takaisin.
Onneksi olen ostanut liput luottokortilla, eikös ne palauta rahat jos ei tuotetta saa.
Peruttava on, mutta eiköhän tuota keksitä muutakin tekemistä!
Tuskin on ohi tartunnat vielä kesällä. Ei tulisi mieleenkään lähteä mihinkään kokoontumisiin.
Mutta miten käy Green Dayn keikan 27.5.?
Liput on heinäkuun lopussa festareille. Saa sitten nähdä onnistuuko.
Selkeitä päätöksiä festarien ja muiden joukkotapaamisten perumisista, ja pikaista ilmoituksista niistä, tässä odotellaan.
Hän on kymmenen, kuten sanoin. Itsekin taisin Britneytä kuunnella siinä iässä niin hänkin saa anteeksi lapsuuden hairahdukset.