Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ihmiset ymmärtävät mistä onni löytyy

Vierailija
27.03.2020 |

Se ei löydy kuluttamisesta, statuksen tavoittelusta eikä edes "elämyksistä". Onni löytyy jatkuvuudesta, yhteisön osallisuudesta ja oman lähiympäristön kehittämisestä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni löytyy omasta perheestä kun muitakaan sukulaisia ei enää elossa ole. Osaan arvostaa perhettä ja yritän pitää huolta kaikista. Tällaisena aikana nautin siitä että koko perhe on koolla ja saan laittaa heille ruokaa ja huolehtia heidän hyvinvoinnistaan. Parasta on kuitenkin se kun lähdetään koko perheen voimin rankametsään, eväät on mukana ja vietetään koko päivä linnun- ja moottorisahan laulussa ja tervehenkisissä fyysisissä metsätöissä. Siinä katkussa irtoaa irtoripsien liimat tehokkaasti.

Vierailija
22/26 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onni löytyy omasta perheestä kun muitakaan sukulaisia ei enää elossa ole. Osaan arvostaa perhettä ja yritän pitää huolta kaikista. Tällaisena aikana nautin siitä että koko perhe on koolla ja saan laittaa heille ruokaa ja huolehtia heidän hyvinvoinnistaan. Parasta on kuitenkin se kun lähdetään koko perheen voimin rankametsään, eväät on mukana ja vietetään koko päivä linnun- ja moottorisahan laulussa ja tervehenkisissä fyysisissä metsätöissä. Siinä katkussa irtoaa irtoripsien liimat tehokkaasti.

Perhe on jatkuvuutta. Huolenpito omasta perheestä on oman lähiympäristön kehittämistä, vaikka hyvin pienessä mittakaavassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäistäkää tämä, mammat!

Vierailija
24/26 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni löytyy pään sisältä, asioista, jotka tuottavat hyvää mieltä. Jos matkustaminen rasittaa, onni ei löydy sieltä. Jos se tuntuu kivalta, sitten löytyy. Itse en saa mitään iloa materiasta ja joku toinen inhoaa minun rakkauttani vesillä oloon ja soutamiseen. En ikinä voisi asua paikassa, missä ei olisi lyhyt matka vesistöjen ääreen. Olen asunut sekä järven, joen että meren lähistöllä ja kaikki nämä kelpaa. En koskaan rannalla, ,mutta lyhyen kävelymatkan päässä. Minä löydän sen onnen vesistöjen ääreltä. 

Vierailija
25/26 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein onnen ymmärtää vasta kun sen kadottaa.

Vierailija
26/26 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman elämän ja hyvinvoinnin jatkuvuuttako? Se löytyy länsimielisyydestä, hyvinvoinnin, vapauden sekä sivistyksen kannustamisesta ja feminismin kaltaisen monikulttuurimädätyksen vastustamisesta, tätähän on myös "oman lähiympäristön kehittäminenkin". "Yhteisön osallisuus" ei toivon mukaan tarkoita mitään kollektiivista hippiaatetta ja yltiösosiaalista kollektivismia ja marxilaisutopioita? 

Eivätkä nämä asiat vielä tee yksilön elämästä onnellista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä