Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähipiiri ei piittaa koronaohjeista

Vierailija
27.03.2020 |

Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

1. Työpaikalla kollega, jonka kanssa teen töitä päivittäin, on todella epähygieeninen. Kun hän tulee töihin, hän ei pese käsiään. Seurasin häntä sivusilmällä, hän meni suoraan lähmimään taukohuoneen jääkaappia ja astiakaappia pesemättömillä käsillä. Kaiken huippu oli, kun ruokkiksella hän jätti kädet pesemättä ennen ruokailua ja ruokailun päätteeksi vielä nuoli sormensa puhtaaksi. Siis ihan oikeasti. Muuten tämä olisi minulle yksi lysti, mutta me olemme asiakaspalvelutyössä ja nyt on tämä pikku tauti liikkeellä.

2. Avopuolisoni ei piittaa ohjeista. Hän menee milloin kuntosalille ja milloin kaveriporukalla grillaamaan. Elää siis normaalia elämää koronasta piittaamatta.

Kertokaahan, olenko minä tässä nyt tiukkis ja idiootti, vai mitä ihmettä minun pitäisi tehdä. Yritän itse huolehtia sääntöjen noudattamisesta (käsien pesu, mahdollisimman vähän kontakteja jne.) mutta tuntuu siltä, että näiden kanssaeläjien ansiosta yrittämiseni on turhaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein juuri aloituksen samasta aiheesta. Vähän samanlaisia havaintoja. Ihmettelen, miten maltillista leviäminen on ollut.

Vierailija
2/5 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsien peseminen, kunnolla saippualla ja lämpimällä vedellä, tuntuu olevan suorastaan ylivoimaisen vaikeata joillekin ihmisille. Minkäs teet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmänä syntyi, tyhmänä kuoli

Siinä välissä näppejään nuoli

Vierailija
4/5 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona iskee ennemmin tai myöhemmin. Moni altistuu mieluummin heti.

Vierailija
5/5 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla työkaveri joka on samanlainen. Se sano että koko korona on joku iso salaliitto ja hän ei usko siihen. Jee