Apua! Minuakin taidetaan vainota!!!
Kyseessä entinen työkaveri mies hän.
Hän ei ole onneksi kotiini saakka tullut, mutta oli kiinnostunut minusta ollessamme samassa työpaikassa ja yritti lähestyä lukuisia kertoja.
Lopulta sitten suurttui ja rupesi pelottavan passiivisagressiiviseksi. Ei enää tervehtinyt töissä ja kohteli minua, kuin ilmaa.
Olen vaihtanut työpaikkaa (eri syystä) Asun toisella puolella kaupunkia ja tämä mies ajelee todella asuin seudullani. Aivan, kuin tietäisi milloin minä liikun. Siis ajaa vain vastaa ja vilkaisee autooni sisään. Hänelle sen verta erikoisempi auto. No voihan sen sanoa ihan sama vaikka tunnistettaisiin (hän ajaa siis vihreällä kupla wolkkarilla.
Hän ajaa viikottain vastaa työmatkalla ollessani ja usein viikonloppusin tuo auto näkyy parkissa lähikauppani pihassa.
Tosiaankin tämä on vähän pelottavaa sillä tekii tuota jo silloin kun asuin samalla puolella kaupunkia hänen kanssaan. Silloin ihan röyhkeästi ajeli ihan kotitaloni ohi lähes päivittäin...
Nyt ei ole sitä tehnyt mutta en tiedä tietääkö hän osoitettani
Kommentit (6)
Etusi on että tiedät vaaran olevan kyseessä.
Nyt tarvitset vain sopivan suunnitelman miten puolustaudut.
Itse suosittelen kangaskassia ja tomaattimursketölkkiä.
Aika hyvä väline ja sellainen että sitä voi ihan harmittomasti kantaa mukana ostoksena.
Youtubesta löytyy tomaatitonnikalamurskeitsepuolustusvideoita.
Siitä vain peilin eteen pyörittelemään kangaskassissa. Varo lamppuja ja ettei peili mene rikki.
Kahdeksikko on paras. Sillä tavoin voit antaa osumia joka suunnasta ja liike ei pysähdy.
Meillä vainoaminen meni siihen pisteeseen että kaveri vainosi sormensa avulla. Eli sormenpäässä oli kamera ja osoitteli sillä. Ei edes itse kääntynyt vaan käänsi sormea minun mukaisesti.
Muistan edelleen sen inhottavan tuijottavan etusormen joka kurkisti kadulta ensimmäisen kerroksen ikkunasta kotini sisään.
Sormi liikkui ikkunalla tui tui.
Kirjaa ylös ajankohdat. Näitä voi tarvita jälkeenpäin.
Jos Spede tulee puhe-etäisyydelle, älä näytä pelkoasi. Ne haluaa saada toisessa pelon aikaan. Voithan myös esim kysyä vaikka sähköpostilla kuntasi poliisilta.
Hohhoijaa taas. Nyt yhtäkkiä tajusit, kun luit tuon Sanna-jutun.
tomaatimurske-nunchuka kirjoitti:
Etusi on että tiedät vaaran olevan kyseessä.
Nyt tarvitset vain sopivan suunnitelman miten puolustaudut.
Itse suosittelen kangaskassia ja tomaattimursketölkkiä.
Aika hyvä väline ja sellainen että sitä voi ihan harmittomasti kantaa mukana ostoksena.
Youtubesta löytyy tomaatitonnikalamurskeitsepuolustusvideoita.
Siitä vain peilin eteen pyörittelemään kangaskassissa. Varo lamppuja ja ettei peili mene rikki.
Kahdeksikko on paras. Sillä tavoin voit antaa osumia joka suunnasta ja liike ei pysähdy.
TomaattimurskA, MURSKA!
No pidätkö puukkoa hansikaslokerossa?