Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään miekkosystävä sanoi taas, että "en ymmärrä miksi meikkaat, vaikka menet vain kotiin. Et tarvitse meikkiä" :33

Vierailija
27.03.2020 |

Meikkaan joka ikinen kerta ulos lähtiessäni ja usein ihan huvin vuoksikin, koska nautin siitä. Joskus on päiviä, kun ulkona on täydellinen valaistus ja meikki onnistuu täydellisesti. Niin ja meikkaustaidoissani ei edelleenkään ole mitään vikaa, käytän bb- tai cc-voidetta, vähän poskipunaa ja ripsaria.

Niiiin, en siis kysynyt yhtään mitään vaan miekkonen vain katsoi minua ja sanoi, ettei ymmärrä miksi meikkaan aina vaikka en tee mitään erityistä XD. Ja että olen tarpeeksi nätti ilmankin :3333

Monet naikkoset LOUKKAANTUVAT tuollaisesta, ihan kuin ne meikit olisivat pysyvä osa omaa naamaa ja tuollaisen sanominen olisi jokin loukkaus XDDD. Minulle tuollainen merkitsee ihan älyttömästi :33 minua ei yhtään haittaa, jos miekkonen ei liiemmin välitä meikkinaamastani :333

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Miekkonen”, ei hitto...

Vierailija
2/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosia ne miekkoset on. Eivät niin maalista piittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miekkonen on kasvanut karjatilalla, ja hänen mielestään vain juhannustansseihin meikataan.   Ei karjakot meikkaa, en kuitenkaan olisi noin vahanaikaisen kanssa. Voi olla muussakin määräilevä.

Vierailija
4/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattele. Mä saan miehen sekaisin vastaheränneenä, tukka pystyssä, löysässä t-paidassa ja shortseissa ilman meikkiä.

Vierailija
5/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattele. Mä saan miehen sekaisin vastaheränneenä, tukka pystyssä, löysässä t-paidassa ja shortseissa ilman meikkiä.

No mutta tilannehan on aivan toinen. Sulla on mies, ap:lla miekkonen.

Vierailija
6/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se miekkonen on kasvanut karjatilalla, ja hänen mielestään vain juhannustansseihin meikataan.   Ei karjakot meikkaa, en kuitenkaan olisi noin vahanaikaisen kanssa. Voi olla muussakin määräilevä.

XDDDDD miekkonen ei ole edes suomalainen. Asunut vasta hetken täällä. Eikä hän ole määräilevä XD Totta kai meikkaan, jos tahdon. Ei minua haittaa yhtään, että miekkonen rakastaa luonnollista naamaani :333 miksi haittaisi?? Sehän minä olen XD. Olisi aika ankeaa, jos olisin miekkosen mieleen vain meikin kanssa XD.

Vierailija
7/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta tilannehan on aivan toinen. Sulla on mies, ap:lla miekkonen.

Ei minulla ole enää miekkosta. Hän on miekkosystävä :3333

Vierailija
8/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi kerran sähkömiekkonen, joka ihmetteli kun meidän kissa on niin pieni.

Vierailija
9/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ssshhh, kuuntelen juuri mitä eduskunnan puhemiekkonen kertoo.

Vierailija
10/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ssshhh, kuuntelen juuri mitä eduskunnan puhemiekkonen kertoo.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
11/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi kerran sähkömiekkonen, joka ihmetteli kun meidän kissa on niin pieni.

XD

Vierailija
12/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistaa että Pena ja Jake käy myös pukilla.

Vierailija
13/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistaa että Pena ja Jake käy myös pukilla.

XD

Vierailija
14/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joku aika sitten kylpylässä ja ihan vahingossa jouduin juttusille bikini naikkosen kanssa mikä oli aika kivan näköinen vartaloltaan ja naamaltaan.

Joku asia jäi silloin vaivaamaan ja tajusin vähän aikaa sitten että naikkonen oli paikallisen kaupan myyjä, voin vannoa että näytti paljon paremmalta hiukset märkinä meikittä kuin normipakkelissa töissä ja miten se saa rungonkin niin huonon näköiseksi vaatteilla????

Vierailija
15/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
16/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meikkaat ja rasitat ihoasi jatkuvasti? Näin minäkin kysyisin. 

Vierailija
17/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkonen = Melkein kuin mies mutta ei aivan.

Vierailija
18/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista on miekkosesen mieli, ei meikkiä ei, ja kovasti vilkuillaan niitä joilla sitä on.

Vierailija
19/21 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista on miekkosesen mieli, ei meikkiä ei, ja kovasti vilkuillaan niitä joilla sitä on.

Miekkosystävä vilkuilee minua :333

Vierailija
20/21 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta sulla on huivi päässä ja suu tukossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä