Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaako nyt mennä edes terveysasemille?

Vierailija
27.03.2020 |

Itseäni on heikottanut jo varmaan rauta alhainen mutta uskaltaako tonne mennä jos saa sen koronan? pahus...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos vaan haet apteekista rautatabletteja?

Vierailija
2/16 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene heti. Kaverina neuvon. Mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tilaat nettiapteekista kotirautatestin (muistaakseni sellainen  on), en menisi terveysasemalle, jos ei ole akuutti asia. Ainakin meillä joissakin apteekeissa myös tehdään labratestejä, ehkä nyt poikkeustilaneessa eivät tee.  Toki kannattaa ainakin soittaa ensin.

Vierailija
4/16 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen apteekissa virkailija yski monesti.

Vierailija
5/16 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUSin alueella sinut käännytetään terveysaseman ovelta eikä ketään edes huvita nauraa sinulle.

Pääkaupunkiseudun terveysasemat hoitavat enää päivystystapauksia ja koronapotilaita.

Vierailija
6/16 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ängen samaan

Mulla on rautakuuri menossa ja yksityinen lääkäri määräs kontrollilabrat, uskaltaako mennä labraan joka on sairaalassa, ei pääse nopeesti vaan pitää kiivetä rappusia.

Se lähete on vuoden voimassa eli ei ois kiirekään, mutta hän soitti helmikuussa ja sanoi, että käy huhtikuun alussa labrassa..

Vierailija
7/16 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun taas pitäisi käydä hammaskiven poistossa (joka pahasti rästissä jo), mutta myös mietin että taitaa olla viisain olla vaan nyt menemättä kun ei ole akuutimpi tai kivulias ongelma. Kaikkien pysytteleminen pois julkisilta paikoilta kun auttaa epidemian hallinnassa pysymiseen :/

Vierailija
8/16 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinne pääse noin vähäpätöisellä syyllä ja neuvovat menemään apteekkiin ja ostamaan rautatabletteja, seuraamaan vointia parin kuukauden ajan ja sitten uusi yhteys, jos oireet jatkuu, aiemmin, jos pahenevat.

Vierailija
9/16 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun taas pitäisi käydä hammaskiven poistossa (joka pahasti rästissä jo), mutta myös mietin että taitaa olla viisain olla vaan nyt menemättä kun ei ole akuutimpi tai kivulias ongelma. Kaikkien pysytteleminen pois julkisilta paikoilta kun auttaa epidemian hallinnassa pysymiseen :/

Mä poistan itse hammaskiven.

Vierailija
10/16 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sormet ristissä, ettei meistä kukaan joutuisi sinne mistään syystä(etenkään nyt) Jos epäilet raudanpuutetta, niin hae apteekista rautaa. Syöt vähän aikaa 1-2tablettia ja katsot auttaako.

Vierailija
11/16 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan aina soittaa sinne ja kysyä neuvoa. Saat puhelimessa ohjeet ja jos on tarvis niin antavat ajan jolloin tulla.

Vierailija
12/16 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa ainakin peruttiin aika, koska hammaslääkäreissä on nyt vain mahdollista akuutit ajat.

Vierailija
13/16 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan menisi nyt minkään ei-välttämättömän asian takia terveyskeskukseen.

Vierailija
14/16 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän sormet ristissä, ettei meistä kukaan joutuisi sinne mistään syystä(etenkään nyt) Jos epäilet raudanpuutetta, niin hae apteekista rautaa. Syöt vähän aikaa 1-2tablettia ja katsot auttaako.

Ja mielummin nekin rautatabletit kannattaa tilata netistä.

Vierailija
15/16 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi nyt.

Vierailija
16/16 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään Mehiläisessä antamassa virtsanäytteen. Mietin kanssa uskaltaako, mutta oireita oli. Siellä ei ollut yhtäkään muuta asiakasta. Minä ja henkilökunta.