Kun käytte Alkossa kiertelettekö ensin vähän aikaa näön vuoksi
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Menen suoraan viinihyllylle.
Tämä
suoraan pullo kossua kouraan ja kassalle.
Tiedän mitä haluan enkä epäröi ottaa sitä.
En.
Viinaa en ole juonut varmaan kymmeneen vuoteen.
Erikoisoluthyllyn kun löytää, se riittää mulle.
Ei tartte esittää mitään. Kyykkään lintuvinkut lattiatasosta ja thäts it. Ei o hävettänyt ikinä.
Riippuu kuka on myyjänä, jos tuttu niin kaartelen joskus ennen leijonan ostoa.
Yritän löytää äkkiä sen mitä olen hakemassa ennen kuin myyjä hyökkää kimppuun antamaan suosituksia. Tiedän itse mitä haluan juoda.
Kävelen vanhan taitajan elkein haluamani pullon luo.
Menen suoraan viinihyllylle ja otan sen perinteisen viinipullon ja sitten samantien kassalle.
En. Ostopäätös on jo tehty ennen Alkoon menoa, että siellä vaan vakisetti matkaan ja kassan kautta kotiin.
Olen jopa ostanut lahjapakkauksen, että voisin pakata ostamani pullon ”lahjaksi”!?!
Olen kierrellyt pitkin hyllyjä ja kysellyt erittäin kiinnostuneen eri viineistä. Toki olen kiinnostunut, se on ihan totta.
Olen tuhlannut parikymppiä kappaleelta joihinkin pulloihin juuri tämän pitkän harkinnan jälkeen, ja sitten ihan viimeiseksi ”muistanut”, että ai niin, mä otan tosta tonkan (3ltr) vielä ihan varalta kellariin.
Kun pointti on ollut kyllä saada sitä viiniä niin paljon mukaan ja mulle ihan yksin juotavaksi että riittää pe kännit ja la vähän tasoitteluun.
Haha, jep, ensin tutkin viinihyllyä ja sitten konjakkitarjotaa... sitten haen aina litran kossun.
koitan ensin iskeä naista viiniosastolta mukaani , sitten kaljaosastolta ja jos ei onnistu niin koitan kossulla saada, rahoja kossun edessä laskeskelevan naisen mukaani. Kassat eivät koskaan lämpene joten heidät jätän välistä
Katselen konjakkia ja whiskeyjä ja sitten nappaan pullon lippuviinaa.
Ukko37 kirjoitti:
En.
Viinaa en ole juonut varmaan kymmeneen vuoteen.
Erikoisoluthyllyn kun löytää, se riittää mulle.
Mikä hitto on erikoisolut? 1980-luvulla viimeksi puhuttu sellaisista.
Menen suoraan viinihyllylle.